Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Elisabeth 123 skrev:

AB reklamerer for et spill fra Europris. Barna spiller med smågodt på et spillebrett. Spillbrettet er jo ikke rent fra utgagspunktet vil jeg tro, og det blir ikke renere etter en del spill. Går ut fra at godtreiet blir spist etterpå. Ikke bra

Og med tanke på at hun tvang barna til å kaste halloweengodterier som ikke var pakket inn så... Litt selvmotsigende kanskje. :fnise:

• Liker 29
Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Veslefrikk said:

Og med tanke på at hun tvang barna til å kaste halloweengodterier som ikke var pakket inn så... Litt selvmotsigende kanskje. :fnise:

Det er lett å glemme hensynet til hygiene når det er "Annonse//".

Ka-Ching! :dry:

Endret av Max Potente
Skrevet
8 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det hadde jeg glemt:P

• Liker 4
Skrevet
38 minutter siden, Elisabeth 123 skrev:

AB reklamerer for et spill fra Europris. Barna spiller med smågodt på et spillebrett. Spillbrettet er jo ikke rent fra utgagspunktet vil jeg tro, og det blir ikke renere etter en del spill. Går ut fra at godtreiet blir spist etterpå. Ikke bra

Reklamerer hun for Europris???? 

Har jobbet hos Europris, kjente jeg er veldig glad jeg har slutta nå.....

• Liker 7
Skrevet

Jeg har ikke veldig sansen for måten AB opptrer på, men jeg synes for å være ærlig at enkelte brukere her på kg henger seg opp i det mest utrolige og bikker over i usakligheter med så god margin at det er flaut. 

• Liker 14
Gjest pelikanen
Skrevet

Ja vi husker hun kastet alle smågodt som var uinnpakket. Jeg unngår disse selvplukkboksene. Også på europris.

Gjest pelikanen
Skrevet
1 time siden, Elisabeth 123 skrev:

Det hadde jeg glemt:P

Hun blir jo bare verre og verre

Skrevet

Trodde de bare spiste innpakket godteri jeg og... ikke så lett å holde orden på løgnene nei...

• Liker 14
Skrevet

Mor sjøl er jo etter eget utsagn konditor, så hun har kanskje laget smågodtet selv? :vetikke: 

• Liker 5
Skrevet
På 22.3.2018 den 22.46, marthes skrev:

Trodde de bare spiste innpakket godteri jeg og... ikke så lett å holde orden på løgnene nei...

har jo selv sett  små barnefingre ta oppi disse smågodt kassene hos europris. Så hun må ikke komme å si at det er noe mer fritt for bakterier enn det barna får på Halloween. Men her er det jo snakk om å dra inn x antall kroner i reklamepenger å nok en gang må hun profilere sine barn for å få disse pengene.

• Liker 14
Gjest Vitting
Skrevet
Sitat

Jeg står opp nokså tidlig

Kyss mine hvite bakende-deler, for noe svada.

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring.

Hanne Mari, forumansvarlig

Skrevet

Reklamen for Europris er enda et bevis på at det 1000-kroners budsjettet hennes bare er ren svada.

"Vi handler godteri til helgen hver lørdag og tar alltid turen innom Europris."

De har altså et eget godteribudsjett:rolleyes: Jeg for min del, jeg må regne inn godteri og snack i det ordinære matbudsjettet mitt jeg. 

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, Oktnxbye skrev:

Reklamen for Europris er enda et bevis på at det 1000-kroners budsjettet hennes bare er ren svada.

De har altså et eget godteribudsjett:rolleyes: Jeg for min del, jeg må regne inn godteri og snack i det ordinære matbudsjettet mitt jeg. 

Har også sagt at hun fyller opp melk ol.  i løpet av uka, så.

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Det er kun salgbare formuleringer, blogg og innhold er styrt av økonomisk gevinst.

• Liker 10
Gjest pelikanen
Skrevet

Glemmer hun hva hun skriver. ? Leste tidligere hvor mye barna fikk i lommepenger. Hun krevde at de sparte 30% av de pengene. Av lommepengene måtte de kjøpe snop selv. Husker ikke summen de fikk, men var vel sånn ca det andre unger får. Husker den ene fikk 125 kr. 

Så leste jeg i dag. Her har alle innsyn i hva som kommer inn, og hva som går ut. Skal lære seg verdien av penger. Hun deltar også på nett med å svare på spørsmål. Sånn får hun inn noen ekstra hundrelapper.  Sparer til hus.

Så kommer det....hun krever at ungene betaler husleie av sine penger. Tilsammen betaler de 2500 i mnd. En vinn vinn situasjon. Sånn får jeg råd til nye vipper og klær når jeg trenger det.

Ja, verdien av penger, sparing... 😂😂😂

Kan hun praktisk regning? Har hun glemt. ...alle får det til, bare de gidder  Hos meg får du ingen 6'er

Skrevet
11 minutter siden, pelikanen skrev:

Glemmer hun hva hun skriver. ? Leste tidligere hvor mye barna fikk i lommepenger. Hun krevde at de sparte 30% av de pengene. Av lommepengene måtte de kjøpe snop selv. Husker ikke summen de fikk, men var vel sånn ca det andre unger får. Husker den ene fikk 125 kr. 

Så leste jeg i dag. Her har alle innsyn i hva som kommer inn, og hva som går ut. Skal lære seg verdien av penger. Hun deltar også på nett med å svare på spørsmål. Sånn får hun inn noen ekstra hundrelapper.  Sparer til hus.

Så kommer det....hun krever at ungene betaler husleie av sine penger. Tilsammen betaler de 2500 i mnd. En vinn vinn situasjon. Sånn får jeg råd til nye vipper og klær når jeg trenger det.

Ja, verdien av penger, sparing... 😂😂😂

Kan hun praktisk regning? Har hun glemt. ...alle får det til, bare de gidder  Hos meg får du ingen 6'er

Hun kan vel i ville verden ikke kreve husleie av barna så lenge de er mindreårige og uten fast inntekt. Det er det verste jeg har hørt. Hvor har hun uttalt eller skrevet det?

Den dama slutter aldri å sjokkere. 

• Liker 22
Gjest pelikanen
Skrevet
8 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun kan vel i ville verden ikke kreve husleie av barna så lenge de er mindreårige og uten fast inntekt. Det er det verste jeg har hørt. Hvor har hun uttalt eller skrevet det?

Den dama slutter aldri å sjokkere. 

Google: barna til Anne Britt må spare 30 % av lommepengene

Jeg skjønner hun må ha andre til å lære ungene å lære matematikk. Hun forstår nok ikke matteboken

Hele familien skal spare. Hun gir lommepenger, som hun så tar tilbake i form av husleie. En vinn vinn situasjon,  skriver hun. 😂😂😂😂

Slik får hun råd til nye vipper og klær, når hun trenger, står det. Hun er ikke sann.

En annen ting er at hun krever husleie. Bidrag og barnetrygd skal dekke det unger koster. Du har din plikt til ungene er ferdig på VG. 

Ser hun motsier seg selv etterhvert som hun skriver.

Jeg skal IKKE påstå hun er det vi kaller dum, men det sitter en hakkespett på hodet hennes

Skrevet (endret)

Jeg trodde dere tullet vedr. at barna skulle betale husleie.Googlet derfor og fikk opp blogginnlegget:  "Barna må heretter betale husleie". Lagt ut 01.04.2017:  https://imgur.com/a/63bqK . 

Det var aprilsnarr...

Endret av Asti
Skrevet

Det var vel aprilspøk?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...