Gjest Sorbus Skrevet 19. mars 2018 #8441 Skrevet 19. mars 2018 1 time siden, formula skrev: "Jeg har fått rørende historier fra dere denne uken og jeg har fått lov til å dele noen anonymt." Neste uke kan vi altså glede oss over "rørende historier" som er blitt betrodd Anne-Brith. Av en eller annen grunn har jeg problemer med å tro på dette. Hvem er disse menneskene som betror seg til henne og gjerne vil ha historien sin på bloggen? Og hvordan får hun tak i disse historiene? Sitter det blogglesere der ute og skriver ned livshistorien og sender til henne? Anne Brith deler innimellom ting som folk har "betrodd" henne. Den triste livshistorien ti "stalkeren" var en av dem. En annen var en venn(?) som hadde gjort på seg på fest og puttet trusa si (inkludert uhellet) i ei veske. For ikke å snakke om den nye dama til en eks som lå blå og gul på sykehuset og tryglet Anne Brith om hjelp (hadde hun nå bare sjekket referanser hos mor sjøl først...). Felles for disse historiene er at jeg ikke tror en dritt på dem. Så disse "rørende historiene" er jeg redd er fri fantasi som skal skaffe klikk innimellom alle reklameinnleggene.
Korsihalsen Skrevet 19. mars 2018 #8442 Skrevet 19. mars 2018 Burde hatt egen spalte. Spør den allvitende Anne Brith 13
anno1 Skrevet 19. mars 2018 #8443 Skrevet 19. mars 2018 (endret) 54 minutter siden, orfeus said: Seriøst? 😳 Ja ja ja! Hun var det o store orakelet da jeg som førstegangsmor entret dinbaby.com for 12 år siden. hun spådde, så ting du hadde rotet bort, fortalte kjønn på ufødte barn og gudene vet. Husker denne karakteren som en skrulle med meget stor fantasi og overdrivelse. Små ripsen forgudet og så opp til dette orakelet. riste på hodet Endret 19. mars 2018 av anno1 Rettelse 30
terteskjell Skrevet 20. mars 2018 #8444 Skrevet 20. mars 2018 15 timer siden, Døgnvill skrev: Innlegg i går igjen: Fremdeles ingen merking om reklame, spons og samarbeid... Kvalmt!! Nå skal det vel bli trekt en vinner til Søndag,så da får vi nok se ett reklame innlegg etterpå 5
terteskjell Skrevet 20. mars 2018 #8445 Skrevet 20. mars 2018 11 timer siden, formula skrev: "Jeg har fått rørende historier fra dere denne uken og jeg har fått lov til å dele noen anonymt." Neste uke kan vi altså glede oss over "rørende historier" som er blitt betrodd Anne-Brith. Av en eller annen grunn har jeg problemer med å tro på dette. Hvem er disse menneskene som betror seg til henne og gjerne vil ha historien sin på bloggen? Og hvordan får hun tak i disse historiene? Sitter det blogglesere der ute og skriver ned livshistorien og sender til henne? Vet ikke om jeg hadde tørt å sende henne noen rørende livshistorier.. Vi ser jo hvordan hun har hengt ut enkelte lesere og skrevet navn på lesere som har sett i skattelistene. Kan de stole på at dette blir hos henne? 13
Oktnxbye Skrevet 20. mars 2018 #8446 Skrevet 20. mars 2018 Den setningen jeg leser aller oftest på bloggen: "mer om det(te) senere". 6
honoluluu Skrevet 20. mars 2018 #8447 Skrevet 20. mars 2018 Dagens lærdom fra AB - i Bærum bannes det ikke. 7
ashera Skrevet 20. mars 2018 #8448 Skrevet 20. mars 2018 (endret) I disse Listhaug-tider må jeg bare dele Håvard Nyhus sin (litt humoristiske) enneagram-analyse av politikeren. Flere enn meg som ser likhetstrekk med en viss blogger? http://www.verdidebatt.no/innlegg/11718949-behovet-for-a-opponere#.WqwpqTKKPeI.facebook "Men de gjør sjelden innrømmelser, og nekter å tilpasse seg «sosiale konvensjoner». Hensynsløshet er en dyd. Av samme grunn har de store problemer med å be om unnskyldning. Å be om forlatelse er erkjenne sin egen bristfeldighet. Da får heller unnskyldningen hales ut av henne. At andre oppfatter dem som uforsonlige stabeis, gjør dem likevel ingenting. Tvert om, de legger sin ære i det. Denne ukueligheten virker i sin tur like inspirerende på noen – som den virker fremmedgjørende på andre." Endret 20. mars 2018 av ashera ville ha inn sitat 16
Oppland Skrevet 20. mars 2018 #8449 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, honoluluu skrev: Dagens lærdom fra AB - i Bærum bannes det ikke. Da lærte jeg noe nytt i dag også, visste ikke det var fritt for banning i Bærum, da det ikke høres slik ut🤐 6
virkelig Skrevet 20. mars 2018 #8450 Skrevet 20. mars 2018 2 minutter siden, Oppland skrev: Da lærte jeg noe nytt i dag også, visste ikke det var fritt for banning i Bærum, da det ikke høres slik ut🤐 Kjenner da mange fra Bærum, de banner like mye der som andre steder i landet vårt. Men mange fra Bærum vil jo gjerne fremstå som litt "finere og dannet" enn mange andre da. Det skal de ha Så ble også overrasket over at i Bærum banner ikke folk 3
Luca_ Skrevet 20. mars 2018 #8451 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Det er ganske drøyt det hun antyder hun tenkte i sitt siste innlegg da hun stod på Bingsfossbroen i forrige uke, jeg vil ikke beskrive nærmere fordi det er grovt. Og som andre har nevnt, den retorikken AB bruker har vi sett en viss annen dame som måtte gå av tidligere i dag bruker for alt det er verd og som kan være farlig. Det å sette seg selv som et offer, det er alle andre det er noe galt med kombinert med ekstreme meninger er farlig. Endret 20. mars 2018 av Luca_ 32
Gjest pelikanen Skrevet 20. mars 2018 #8452 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, Oppland skrev: Da lærte jeg noe nytt i dag også, visste ikke det var fritt for banning i Bærum, da det ikke høres slik ut🤐 Sier hun det? At de ikke banner? Hvor dum går det andre å bli? Vel, om hun kommer dit, blir det andre boller. Språket hennes vil vekke avsky i Bærum. Jeg har bodd i Bærum, og folk der er ikke forskjellig fra andre plasser. Hørte henne på tv 2 forleden. På tv uttaler hun...her e det sokkehelvete...Sånn dier man ikke på tv. Vi har hørt verre ting...
Gjest pelikanen Skrevet 20. mars 2018 #8453 Skrevet 20. mars 2018 11 timer siden, anno1 skrev: Ja ja ja! Hun var det o store orakelet da jeg som førstegangsmor entret dinbaby.com for 12 år siden. hun spådde, så ting du hadde rotet bort, fortalte kjønn på ufødte barn og gudene vet. Husker denne karakteren som en skrulle med meget stor fantasi og overdrivelse. Små ripsen forgudet og så opp til dette orakelet. riste på hodet Et eksempel på at ting aldri forsvinner på nett. Dette er 12 år siden. Så dukker det opp igjen. Om 12 år har hun nok andre lesere, en annen vri på bloggen. Lesere som ikke vet om hva som skjer. Så dukker dagens overskrifter opp. Det ligger mye på nett, det er pinlig og flaut. Derfor skriver jeg aldri med navn på nett.
Døgnvill Skrevet 20. mars 2018 #8454 Skrevet 20. mars 2018 6 hours ago, terteskjell said: Nå skal det vel bli trekt en vinner til Søndag,så da får vi nok se ett reklame innlegg etterpå Hjelper ikke om hun merker vinnerinnlegget. Alle innlegg skal merkes. Selv om hun tror det selv så kan hun ikke forholde seg til reglene slik det passer henne. 7
Milio Skrevet 20. mars 2018 #8455 Skrevet 20. mars 2018 Gjesp. Var innom bloggen idag etter ganske mange måneder (år?). Har hun fortsatt ikke flyttet? Ble ikke huset hennes solgt? Hvor vanskelig er det å få fingeren ut av rumpa når man har mast opp dette i flere år allerede. Kjøpe brukt, visninger, bygge eller ikke bygge, tomtekikking, huskataloger, visninger, båt...., visninger, huskataloger, tomtekikking... Nuvel, man skal ikke ta lett på flytting, men seriøst.. det er jo samme maset hele tiden og ikke noe action. 19
Gjest Sorbus Skrevet 20. mars 2018 #8457 Skrevet 20. mars 2018 34 minutter siden, Milio skrev: Gjesp. Var innom bloggen idag etter ganske mange måneder (år?). Har hun fortsatt ikke flyttet? Ble ikke huset hennes solgt? Hvor vanskelig er det å få fingeren ut av rumpa når man har mast opp dette i flere år allerede. Kjøpe brukt, visninger, bygge eller ikke bygge, tomtekikking, huskataloger, visninger, båt...., visninger, huskataloger, tomtekikking... Nuvel, man skal ikke ta lett på flytting, men seriøst.. det er jo samme maset hele tiden og ikke noe action. Jeg skummet gjennom bloggen hennes for noen dager siden og da kom hun med en halvvegs forklaring på dette. Hvis jeg ikke husker feil må hun betale ned gammel gjeld først. Hun skrev ikke hvor mye denne var på, men antydet at den var stor. Hun har gått konkurs noen ganger og sliter vel med ettervirkningene av det. Jeg tror ikke hun har hørt om aksjeselskap.
Trollmora Skrevet 20. mars 2018 #8459 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, Hilde444 skrev: Tipper hun blir å leie hus jeg😊 Å det er det faktisk ingenting I veien med! Men vil si måten hun bygger opp I bloggen om huskjøp eller tomtekjøp / bygging så gir hun nok engang sine lesere et feil bilde av situasjonen. STOR forskjell på å faktisk ha råd til et 13 mill hus, enn å legge listen litt lavere og heller ha råd til huset hun ser på. 19
Nobile Skrevet 20. mars 2018 #8460 Skrevet 20. mars 2018 (endret) Jeg forstår ikke hvorfor hun skal lage så mye fuzz om å flytte og bo i Bærum. Hun forhåndsdømmer jo alle de som bor der med holdningene sine. Endret 20. mars 2018 av Nobile Skrivefeil 13
Fremhevede innlegg