Luca_ Skrevet 28. februar 2018 #7541 Skrevet 28. februar 2018 2 minutter siden, Aimless skrev: Antagelig ikke nå lenger. Det var jeg som skrev kommentaren, og nå kommer jeg ikke lenger inn på ig'en hennes. Hun har faktisk blokkert meg for å stille et saklig og helt betimelig spørsmål. Regner da med at det jeg skrev også er slettet. Dette er altså så shady at jeg har ikke ord! (Har vært aktiv i denne tråden lenge, men skriver dette med en annen, og nesten ubrukt «reservebruker», da jeg bruker mitt fulle navn på ig, og ikke ønsker å oute meg her inne.) Kommentaren din er slettet nå ja, så den for en stund siden. Dette er helt sykt måten hun sletter/blokkerer/outer folk, ingen tør lenger å kommentere og hun sitter med full kontroll. Jeg har tenkt det i et par år, men hele AB sin tilværelse må jo bare rase totalt snart? Hvor lenge kan et menneske leve på så mye løgn og manipulering, hva med de menneskene rundt henne som barn/familie/kjæreste/x’er. Hun må jo bli avslørt snart? 21
Gjest Skribent Skrevet 28. februar 2018 #7542 Skrevet 28. februar 2018 Får vi noen nærmere oppklaring på ditt innlegg fra søndag kl 20:13, @filifjonka ? Det fremgår ikke av teksten hva hensikten med all siteringen er, all den tid sitatene ikke henger helt sammen.
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7543 Skrevet 28. februar 2018 10 minutter siden, filifjonka skrev: Jeg tror ikke proviant kjenner sitt publikum. For folk som dessverre ser seg nødt til å leve av slik mat vil det å løfte på rundt tusen kroner ofte være umulig. Maten i denne kassen er noe man kjøpet når man har klart å pante flasker eller skrape sammen noen tiere til en tomatsuppepose eller lignende, ingen kjøper en hel kasse med b-produkter til 1000,- kroner. Sånn vi laget når vi dro på tur med en skog speidere, og bodde på hytte med kummerlige forhold. Tor var ikke så veldig populært
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7544 Skrevet 28. februar 2018 8 minutter siden, Aimless skrev: Antagelig ikke nå lenger. Det var jeg som skrev kommentaren, og nå kommer jeg ikke lenger inn på ig'en hennes. Hun har faktisk blokkert meg for å stille et saklig og helt betimelig spørsmål. Regner da med at det jeg skrev også er slettet. Dette er altså så shady at jeg har ikke ord! (Har vært aktiv i denne tråden lenge, men skriver dette med en annen, og nesten ubrukt «reservebruker», da jeg bruker mitt fulle navn på ig, og ikke ønsker å oute meg her inne.) Det er litt av en ambassadør for et helt nytt konsept. Betimelig spørsmål, lukes vekk. Hun fatter ikke hva hun holder på med. Tar vel ikke mange ukene før du ser på bloggen. Trekker meg ut av matkassen. Folk hetset meg, var frekke. Kg ødela for meg .Skal til advokat. At det ikke er salgbart med den dårlige maten, blir et ikketema. Konkurs nr 4?
Ostepooopp Skrevet 28. februar 2018 #7545 Skrevet 28. februar 2018 Siden dama er så smart at hun har lagt telefonnummeret sitt åpent på Facebooksiden sin, kan jo noen ringe å stille henne spørsmål rundt dette. Jeg tør ikke (Jeg søkte opp nummeret på 1881, det tilhører henne..) 11
marthes Skrevet 28. februar 2018 #7546 Skrevet 28. februar 2018 hun skriver at matkassen ikke passer for alle som svar til den eneste kommentaren jeg finner på IG, hun sier samtidig at det var "seriøst nok med mat" for dem, samtidig som hun skriver at hun baker brød ved siden av og handler mer melk, frukt og youghurt en dag i uka.... skjønner ikke hvordan hun får det til å gå opp jeg altså... haha! 15
Gjest pelikanen Skrevet 28. februar 2018 #7547 Skrevet 28. februar 2018 19 timer siden, Dolce skrev: Det er nesten noe religiøst over dette. I følge en berømt bok klarte en berømt mann å fø 5000 mennesker med 2 fisk og 5 brød. Forskjellen mellom dette og nødproviant-firmaet er at de ikke sender med en berømt mann som kan få dette ene brødet og noen små pakker med pålegg til å fø på en familie på 3-4 personer i en hel uke. Har lyst å sende henne dette for kommentar, men det ender bare at hun luker vekk" ugresset"😂😂😂
kvinneguide Skrevet 28. februar 2018 #7548 Skrevet 28. februar 2018 23 timer siden, pelikanen skrev: Hvilke firma. De har en person til å ta Chatten med folk. En person som ikke svare på det viktigste folk spør om? Vil tro de har nok å gjøre med lansering, registrering av kunder. Men de skal ringe opp folk for å fortelle om kassen....latterlig. Hadde de hatt en nettside som folk forstår, så sparer de seg for mye arbeide. På meg virker det lite organisert. Det skal de ha, de er veldig takknemlige for tilbakemeldinger. Når man stiller spørsmål er de veldig opptatt av å understreke at ikke hele tilbudet er lagt ut enda, mer kommer snart og bedringer kommer. Skulle nesten tro de har lagt frem et uferdig produkt for å få hjelp med produktutviklingen. 15
kvinneguide Skrevet 28. februar 2018 #7549 Skrevet 28. februar 2018 17 minutter siden, marthes skrev: hun skriver at matkassen ikke passer for alle som svar til den eneste kommentaren jeg finner på IG, hun sier samtidig at det var "seriøst nok med mat" for dem, samtidig som hun skriver at hun baker brød ved siden av og handler mer melk, frukt og youghurt en dag i uka.... skjønner ikke hvordan hun får det til å gå opp jeg altså... haha! Det riktige er vel heller at det ikke passer for noen. Du finner ikke ett menneske i butikken med en handlekurv identisk med kassa til nødproviant. 7
Søtefløte Skrevet 28. februar 2018 #7550 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Nå reklamerer hun for Betakaroten som har gitt henne en gylden farge de tre siste årene Den fargen hun noen gang har hatt er jo fra selvbruning som hun også reklamerer/ har reklamert så veldig for Dama er så lite troverdig som det går an. Endret 28. februar 2018 av Søtefløte feilretting 27
Gjest formula Skrevet 28. februar 2018 #7551 Skrevet 28. februar 2018 Jeg har fulgt henne lenge på IG, trykket liker på en kritisk kommentar, og er nå blokkert! I alle dager?
Ella1 Skrevet 28. februar 2018 #7552 Skrevet 28. februar 2018 Det eneste stedet jeg tror denne kassen kunne solgt må være i USA, der de hamstrer til eventuell dommedag... 8
filifjonka Skrevet 28. februar 2018 #7553 Skrevet 28. februar 2018 6 minutter siden, Ella1 said: Det eneste stedet jeg tror denne kassen kunne solgt må være i USA, der de hamstrer til eventuell dommedag... Ikke sant...
Jobbermedbarn Skrevet 28. februar 2018 #7554 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 57 minutter siden, Aimless skrev: Antagelig ikke nå lenger. Det var jeg som skrev kommentaren, og nå kommer jeg ikke lenger inn på ig'en hennes. Hun har faktisk blokkert meg for å stille et saklig og helt betimelig spørsmål. Regner da med at det jeg skrev også er slettet. Dette er altså så shady at jeg har ikke ord! (Har vært aktiv i denne tråden lenge, men skriver dette med en annen, og nesten ubrukt «reservebruker», da jeg bruker mitt fulle navn på ig, og ikke ønsker å oute meg her inne.) Skrev hun ikke for en stund siden at hun ville at folk skulle svare henne på face og ig med navn? Og nå når folk kommer med helt legitime, kritiske tilbakemeldinger så sletter hun dem? Det er jo noe som er riv, ruskende galt her! Fortsatt er det utrolig å tenke på at menneskene bak Adams/godt levert har samarbeid med AB og hennes historie med uredelighet! De står jo i fare for å ødelegge den troverdigheten de har bygd opp! Endret 28. februar 2018 av Jobbermedbarn 23
filifjonka Skrevet 28. februar 2018 #7555 Skrevet 28. februar 2018 (endret) Gud i himmelen, der ble jeg blokkert på IG. Jeg har aldri fulgt damen, men orden "Nødproviant" ble for mye for'a. Ja, jeg driter i at jeg blir outet, hun er bare patetisk. Innrømmer, det var en test. Endret 28. februar 2018 av filifjonka 20
Hummingbird2 Skrevet 28. februar 2018 #7556 Skrevet 28. februar 2018 1 time siden, Coccinelle skrev: Noen som har fått med seg hva hun skulle gjøre for alenemødrene? Jeg er helt sikker på at de har fått sponset noen matkasser fra proviant.no... Du vet, det AB kaller «å forandre livet» til disse alenemødrene. Det er så flaut at jeg gremmes 🙈 18
Veslefrikk Skrevet 28. februar 2018 #7557 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Jeg er helt sikker på at de har fått sponset noen matkasser fra proviant.no... Du vet, det AB kaller «å forandre livet» til disse alenemødrene. Det er så flaut at jeg gremmes 🙈 Hvis det stemmer at de har fått sponset noen matkasser, så er jeg nok enig i at det vil bidra til å forandre livene deres. Til det verre... Tviler nemlig på at disse alenemødrene har servert så dårlig mat tidligere. Endret 28. februar 2018 av Veslefrikk 13
Dolce Skrevet 28. februar 2018 #7558 Skrevet 28. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Skrev hun ikke for en stund siden at hun ville at folk skulle svare henne på face og ig med navn? Og nå når folk kommer med helt legitime, kritiske tilbakemeldinger så sletter hun dem? Det er jo noe som er riv, ruskende galt her! Fortsatt er det utrolig å tenke på at menneskene bak Adams/godt levert har samarbeid med AB og hennes historie med uredelighet! De står jo i fare for å ødelegge den troverdigheten de har bygd opp! For mange er den allerede ødelagt. For dem som har brukt mye arbeid og penger på å bygge opp merkevarene Adams og Godt Levert må det gjøre vondt å se at så mye blir ødelagt i løpet av et par små døgn. På grunn av en nærmest ufattelig kunnskapsløshet; både om markedet, mat, frontfiguren, bloggersfæren, osv., osv. Endret 28. februar 2018 av Dolce 22
Veslefrikk Skrevet 28. februar 2018 #7559 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Dolce skrev: For mange er den allerede ødelagt. For dem som har brukt mye arbeid og penger på å bygge opp merkevarene Adams og Godt Levert må det gjøre vondt å se at så mye blir ødelagt i løpet av et par små døgn. På grunn av en nærmeste ufattelig kunnskapsløshet; både om markedet, mat, frontfiguren, bloggersfæren, osv., osv. Du glemte å nevne Kvinneguiden. 7
Dolce Skrevet 28. februar 2018 #7560 Skrevet 28. februar 2018 Akkurat nå, Veslefrikk skrev: Du glemte å nevne Kvinneguiden. Hehe, det har du helt rett i. 1
Fremhevede innlegg