Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Tydeligvis, og de er også ganske vanskelige å oppdrive også, har ventet på svar om innholdet siden klokka 9 i morres og dama jeg spurte er pålogget og aktiv på chatten i mellomtiden. 

Lurer på om hun angrer på at hun tok den jobben ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun får flere ubehageligheter enn hun trodde da hun ble med på dette matkassa prosjektet.

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, Asti skrev:

Ser at  skriver her - http://metteask.blogg.no/1519590640_matbudsjett_p_under_1000_kr_for_din_familie.html - hva man får til frokost, lunsj og kveldsmat:

"150 g skivet ost

100 g kokt skinke

1 liter lettmelk

1 pakke WASA Husmann Knekkebrød

1 brød

200 g ovnsbakt leverpostei

100 g salami

275 g syltetøy"

Det mangler likevel alt for mye informasjon. Hva slags brød? Hvor kommer skinkepålegget fra? Hvor fet er osten? Hvem har produsert leverposteien? Hvor fet og salt er salamien? 

Nå begynner jeg å lure på om jeg er vrien og vrang som sjekker hva maten jeg kjøper kommer fra og hva den inneholder. 

Skrevet
6 minutter siden, Asti skrev:

Ser at  skriver her - http://metteask.blogg.no/1519590640_matbudsjett_p_under_1000_kr_for_din_familie.html - hva man får til frokost, lunsj og kveldsmat:

"150 g skivet ost

100 g kokt skinke

1 liter lettmelk

1 brød

100 g salami

275 g syltetøy"

Til frokost, lunsj og kveldsmat til 4 pers i 7 dager? Dette er jo komisk! 

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, orfeus skrev:

Det mangler likevel alt for mye informasjon. Hva slags brød? Hvor kommer skinkepålegget fra? Hvor fet er osten? Hvem har produsert leverposteien? Hvor fet og salt er salamien? 

Nå begynner jeg å lure på om jeg er vrien og vrang som sjekker hva maten jeg kjøper kommer fra og hva den inneholder. 

Enig. Og det kan vel heller ikke være meningen at forbrukeren skal klikke seg inn på en helt ukjent blogg for å finne ut hva man får? 

Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Enig med deg i at det mangler mye informasjon. Det burde jo være enklere og bedre å legge ut all informasjon forbrukerne trenger på nettsiden enn slik det er nå. Amatører...

Skrevet
3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Latterlig... ;) 

Skrevet
11 minutter siden, Asti skrev:

"150 g skivet ost

100 g kokt skinke

1 liter lettmelk

1 brød

100 g salami

275 g syltetøy"

Moro. Jeg fikk en gratis frokostkasse fra godt levert i går og den inneholder nøyaktig det samme, bare med 1 liter juice og 4 egg istedenfor knekkebrød.

Er helt enig at dette ikke er nok mat til en familie.. Det er jo originalt en "Ukestart"-kasse fra godt levert.

• Liker 19
Gjest MrsAvenger
Skrevet

Hun skriver på bloggen sin her, at de testet en av middagene til Proviant, og de var da 2 voksne og 4 barn og hadde mat til overs!

Her må mat til overs defineres! Mener hun kanskje at minstemann ikke ville spise en brokkolibit og hadde da noe til overs??

Eller hadde de en hel porsjon til overs?? I så fall syns jeg det er skummelt, for da fikk de andre veldig lite mat. 

image.png.fdb071a441dadc4de21f8d10b74560db.png

Skrevet (endret)
6 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Hun skriver på bloggen sin her, at de testet en av middagene til Proviant, og de var da 2 voksne og 4 barn og hadde mat til overs!

Her må mat til overs defineres! Mener hun kanskje at minstemann ikke ville spise en brokkolibit og hadde da noe til overs??

Eller hadde de en hel porsjon til overs?? I så fall syns jeg det er skummelt, for da fikk de andre veldig lite mat. 

Det blir for dumt rett og slett. Skrive at de «fikk maten på suiten» mens hun samtidig skal gå god for, og selge en slapp og «billig» matkasse! I såfall har «kokken» laget dobbel oppskrift om to voksne, tre tenåringer og et barn har fått servert dette. 

Endret av Viking-girl
la til
  • Liker 14
Skrevet
30 minutter siden, Asti skrev:

"150 g skivet ost

100 g kokt skinke

1 liter lettmelk

1 brød

100 g salami

275 g syltetøy"

Men ifølge  denne bloggeren så er det bare å kjøpe frukt,brød og melk  i tillegg.. 

Ifølge henne også så hadde de jo masse mat til overs. Er sikker på at disse bloggerne har masse mat igjen selv om de skulle mettet 10 voksne på den kassa

• Liker 9
Skrevet
26 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Det er komisk, lureri og svindel på øverste nivå 

• Liker 10
Skrevet

Nå fikk jeg beskjed om at overordnede på Proviant kan ringe meg hvis jeg vil vite innholdet i kassen, må visst ta det personlig over telefonen. Jeg fatter ikke problemet med å skrive det ned på en liste og inkludere det i tilbudet de kjører?

• Liker 45
Skrevet
Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Nå fikk jeg beskjed om at overordnede på Proviant kan ringe meg hvis jeg vil vite innholdet i kassen, må visst ta det personlig over telefonen. Jeg fatter ikke problemet med å skrive det ned på en liste og inkludere det i tilbudet de kjører?

Han Charles?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Stjernekikkeren skrev:

Dette blir mer og mer latterlig 

• Liker 30
Skrevet

Jeg er helt stum. Sjeldent, men sant. 

• Liker 27
Skrevet
Akkurat nå, Kollontaj skrev:

Jeg er helt stum. Sjeldent, men sant. 

Ser at ab  har fått ett par kritiske spørsmål på bloggen. Hun svarer så godt hun kan

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Han Charles?

Aner ikke, navn ble ikke nevnt i chatten, ser forresten at jeg leste feil,  hun snakket med sin overordnede som ba meg snakke med ansvarlig for proviant,  damen jeg chattet med formidlet dette: 

Jeg har snakket med min overordnende, og dersom du ønsker mer tilstrekkelige svar på dine spørsmål kan du snakke med personen ansvarlig for Proviant. Gi meg gjerne din kontaktinformasjon slik at vi kan ringe deg for mer informasjon 😊

Hører eventuelt fra deg.

• Liker 9
Skrevet (endret)
19 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Det må være tøys. En gulrot, en halv broccoli, knapt to hundre gram kylling og noen nudler er nok til å mette to voksne, to tenåringer og to litt mindre barn? 

Edit: Blingset og leste feil info. Dette var per person. My bad.

Endret av orfeus
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...