Gjest Dikteren Skrevet 26. februar 2018 #7301 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, mordi skrev: Eg maktar ikkje. International NEWS! rett og slett. For en matkasse med Toro og en liter melk og eitt brød til en familie på 4 på ei veke. Daily Mail, kanskje? The Onion? Bloggen til ei random dame i Nederland? Sjæl. Jeg forstår ikke poenget med å høste inn internasjonale kunder om det er det som er målet. Altså har hun tenkt å selge norske varer til utlandet? Eller skal hun promotere Proviant for morro skyld? Jeg skjønner ikke. «EYYYY jeg bor i X (utenlandsk by). Kan du sende meg en matkasse, så jeg får oppleve litt norsk mat»?
Gjest pelikanen Skrevet 26. februar 2018 #7302 Skrevet 26. februar 2018 Ja, om det er hun som har vært med å satt sammen kassene så skjønner jeg. Lykken er bedre enn forstanden, sier vi her. Noen som har spurt nødprovianten,hvor vi kan finne spir av at hun er matblogger?
Gjest pelikanen Skrevet 26. februar 2018 #7303 Skrevet 26. februar 2018 14 minutter siden, mordi skrev: Eg maktar ikkje. International NEWS! rett og slett. For en matkasse med Toro og en liter melk og eitt brød til en familie på 4 på ei veke. Daily Mail, kanskje? The Onion? Bloggen til ei random dame i Nederland? Hvor i utlandet er dette da?
Gjest Loffeliten Skrevet 26. februar 2018 #7304 Skrevet 26. februar 2018 De skal altså mette en familie på fire i en uke med et brød (og en liter melk). Gleder meg til fortsettelsen på denne sagaen, blir spennende å se hvilke undre AB og Proviant har på lur - for det tror jeg de trenger om dette skal fungere. Men for å være seriøs - det er jo fullstendig villedende markedsføring, det de driver med. "Alle ukens måltider, planlagt, handlet og levert hjem til deg!" "Alt du trenger til en hel uke!" Det er løgn og fanteri, rett og slett.
MarianneE Skrevet 26. februar 2018 #7305 Skrevet 26. februar 2018 Alle anmeldelser av Proviant er tilfeldigvis borte... 5
kvinneguide Skrevet 26. februar 2018 #7306 Skrevet 26. februar 2018 12 minutter siden, Loffeliten skrev: De skal altså mette en familie på fire i en uke med et brød (og en liter melk). Gleder meg til fortsettelsen på denne sagaen, blir spennende å se hvilke undre AB og Proviant har på lur - for det tror jeg de trenger om dette skal fungere. Men for å være seriøs - det er jo fullstendig villedende markedsføring, det de driver med. "Alle ukens måltider, planlagt, handlet og levert hjem til deg!" "Alt du trenger til en hel uke!" Det er løgn og fanteri, rett og slett. Et brød som skal rekke til frokost, lunch og kvelds til fire pers? Eller er det bare et illustrasjonsfoto, at man får tilsendt tilstrekkelig mengde? Må jo vite hva man betaler for. 9
Kollontaj Skrevet 26. februar 2018 #7307 Skrevet 26. februar 2018 For ei smørje, håper de involverte sover godt om natta. Dette er et mønstereksempel på hvordan man IKKE markedsfører et produkt. 19
Pæddan Skrevet 26. februar 2018 #7308 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, kvinneguide skrev: Et brød som skal rekke til frokost, lunch og kvelds til fire pers? Eller er det bare et illustrasjonsfoto, at man får tilsendt tilstrekkelig mengde? Må jo vite hva man betaler for. Klarte Jesus & vennene, så klarer AB 23
kvinneguide Skrevet 26. februar 2018 #7309 Skrevet 26. februar 2018 19 minutter siden, Loffeliten skrev: De skal altså mette en familie på fire i en uke med et brød (og en liter melk). Gleder meg til fortsettelsen på denne sagaen, blir spennende å se hvilke undre AB og Proviant har på lur - for det tror jeg de trenger om dette skal fungere. Men for å være seriøs - det er jo fullstendig villedende markedsføring, det de driver med. "Alle ukens måltider, planlagt, handlet og levert hjem til deg!" "Alt du trenger til en hel uke!" Det er løgn og fanteri, rett og slett. Ikke er det billig heller. Selv om en pakke skivet ost kanskje er billigere fra nødproviant (hvordan sammenligne når man ikke har informasjon) men det er jo ikke lønnsomt å kjøpe ost i skiver. Det er her de tabber seg ut, det er jo billigere å lage pizzabunn enn å kjøpe ferdig produkt. Forstår ikke helt kundegruppen de satser på, folk uten interesse for mat? 11
My <3 Skrevet 26. februar 2018 #7310 Skrevet 26. februar 2018 Vi er en familie på fem og her går det et brød om dagen. Minst. 17
kvinneguide Skrevet 26. februar 2018 #7311 Skrevet 26. februar 2018 44 minutter siden, mordi skrev: Eg maktar ikkje. International NEWS! rett og slett. For en matkasse med Toro og en liter melk og eitt brød til en familie på 4 på ei veke. Daily Mail, kanskje? The Onion? Bloggen til ei random dame i Nederland? Folk er allerede sjokkert over våre brødskiver og grandisvaner. Det er klart det vekker oppsikt utenfor landets grenser med nordmenn som er så utseendefokusert at de kaster familiekostholdet på båten for å få tak i egenpleie, løsnegler og løshår. 10
Emmelise Skrevet 26. februar 2018 #7312 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, Skrueløs skrev: Noen som vet hvilken nettside hun promoterer seg selv og Proviant på? Hadde vært interessant å vite om. Kan understreke at jeg ikke kommer til å klikke meg inn på bloggen. Jeg tok en for laget og klikket meg inn. Hun har samlet følgerskaren sin inn på en hjemmeside for å se hvor mange av dem hun har "totalt". Det var visstnok nesten 300 000. Det var alt. 11
Kinder Skrevet 26. februar 2018 #7313 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, Emmelise skrev: Jeg tok en for laget og klikket meg inn. Hun har samlet følgerskaren sin inn på en hjemmeside for å se hvor mange av dem hun har "totalt". Det var visstnok nesten 300 000. Det var alt. Er det international NEWS? Fordi det sitter noen nordmenn som bor i utlandet som klikker seg inn på bloggen det da, eller? Den dama der altså 17
Lerke987 Skrevet 26. februar 2018 #7314 Skrevet 26. februar 2018 Her i huset spiser mannen alene et brød på to dager.. 10
Gjest ricecrispies Skrevet 26. februar 2018 #7316 Skrevet 26. februar 2018 Bare en eneste stor svindel hele greia. Jeg handla akkurat mat,bleier og vaskemidler til hele familien, vi er seks stk. Babygrøt og litt ting til den minste. Ting til alle dagens måltider,nok melk osv til en uke. Det meste fra bunnen,og en del økologisk og mye grønnsaker. Ikke noe Toro. Endte på 2500kr. 9kr i frakt. Kan anbefale kolonial.no Evt. god tid og en tur på Rema 1000. Takk for meg.
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7317 Skrevet 26. februar 2018 4 timer siden, Asti skrev: Vet ikke om innholdet i matkassen for uke 1 er lagt ut. I tilfelle sletter jeg svaret. Dette svaret fikk jeg pr. mail fra kundeservice - https://imgur.com/a/GyxrD : I uke 1 er det følgende varer: Kjølevarer 1 pakke potet 1 pakke kjøttdeig 1 pakke erter 1 pakke seifilet 1 agurk 1 brokkoli 1 pakke egg 1 pakke gulrot 1 kinesisk hvitløk 1 knutekål 1 paprika 1 purre 1 pakke ruccola 1 pakke seterrømme 1 pakke jordbærsyltetøy 1 pakke bacon 1 pakke kokt skinke 1 pakke strimlet kokt skinke 1 pakke ovnsbakt leverpostei 1 pakke salami 1 pakke kjøttkaker 1 pakke skivet ost 1 pakke kylling lårfilet 1 liter lettmelk Tørrvarer 1 pakke pannekakeblanding 1 pakke pizzamelblanding 1 pakke jasminris 1 pakke bønner 1 pakke knekkebrød 1 brød (stek på 200 grader i omtrent 10 minutter) 1 hakkede tomater 1 pakke woksaus 1 pakke revet mozzerella 1 boks pizzasaus 1 pakke brunsaus 1 meksikansk gryte 1 pakke gul ertesuppe 1 pakke nudler 1 pakke pasta Jeg fikk samme svaret å jeg spurte om de virkelig mente at dette skulle holde for en familie på fire. Ifølge proviant hadde testgruppene/testpersonene ment dette var nok til frokost.lunsj.middag og kvelds for 4 personer. Skulle ikke være nødvendig og handle inn noe mer. Proviant mener at 0.35 cl melk holder til 1 person hver dag. 14
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7318 Skrevet 26. februar 2018 1 time siden, Loffeliten skrev: De skal altså mette en familie på fire i en uke med et brød (og en liter melk). Gleder meg til fortsettelsen på denne sagaen, blir spennende å se hvilke undre AB og Proviant har på lur - for det tror jeg de trenger om dette skal fungere. Men for å være seriøs - det er jo fullstendig villedende markedsføring, det de driver med. "Alle ukens måltider, planlagt, handlet og levert hjem til deg!" "Alt du trenger til en hel uke!" Det er løgn og fanteri, rett og slett. Jeg sa til proviant at de rett og slett lurer folk. Men det kunne de ikke forstå😅 9
monkey business Skrevet 26. februar 2018 #7319 Skrevet 26. februar 2018 13 minutter siden, steinbukk00 skrev: Jeg fikk samme svaret å jeg spurte om de virkelig mente at dette skulle holde for en familie på fire. Ifølge proviant hadde testgruppene/testpersonene ment dette var nok til frokost.lunsj.middag og kvelds for 4 personer. Skulle ikke være nødvendig og handle inn noe mer. Proviant mener at 0.35 cl melk holder til 1 person hver dag. Hvem var testgruppe?? 7
Gjest Senil Skrevet 26. februar 2018 #7320 Skrevet 26. februar 2018 (endret) 1 glass melk rommer her i huset 2.5 dl. For 4 personer går det da 1 liter melk til frokost. Håper det kommer ett stort rødt kryss på eskene. Så mye posemat gir alt for mye salt og alt for lite grønt. 1 paprika og en brokkoli på 4 i en uke? Stiller meg undrende til at noen vil vedkjenne seg det innholdet. Endret 26. februar 2018 av Senil
Fremhevede innlegg