Døgnvill Skrevet 26. februar 2018 #7221 Skrevet 26. februar 2018 1 minutt siden, fjær said: Ikke sant?! Det han sier er egentlig at pakken er kjedelig og ikke spennende siden han ikke klarer å bruke den hver uke?! Ja.. Ikke særlig smart uttalelse av han, haha!!! Han burde virkelig lære seg å tenke før han poster noe.. Spesielt når det gjelder firmaet. Kjære vene.. 10
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7222 Skrevet 26. februar 2018 29 minutter siden, Glorious skrev: Venter i spenning på at noen i SoME-gruppa skal ta tak i dette! Jeg har sendt mail til vg 22
fjær Skrevet 26. februar 2018 #7223 Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, steinbukk00 said: Jeg har sendt mail til vg Men er ikke Anne-Brith kjeledeggen til vg? Hun får jo masse spalteplass der med sine budsjett... 10
elisaday Skrevet 26. februar 2018 #7224 Skrevet 26. februar 2018 15 timer siden, filifjonka skrev: Huff, så trasig dette var. ? 4
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7225 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, fjær skrev: Men er ikke Anne-Brith kjeledeggen til vg? Hun får jo masse spalteplass der med sine budsjett... Jeg var litt tvil om dette selv. Men tenkte jeg fikk prøve.. 5
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7226 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, elisaday skrev: ? Glem henne. Tror hun blandet en del tråder 2
Veslefrikk Skrevet 26. februar 2018 #7227 Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, fjær skrev: Men er ikke Anne-Brith kjeledeggen til vg? Hun får jo masse spalteplass der med sine budsjett... Kanskje greit om VG snart får øynene opp for realitetene når det gjelder den bloggeren der. 👍🏻 3
Gjest Loffeliten Skrevet 26. februar 2018 #7228 Skrevet 26. februar 2018 25 minutter siden, fjær skrev: https://imgur.com/a/jyYhO Nydelig, takk! Så, bedriftsledelsen mener ukesmenyen ikke består av mange ferdigprodukter, "kanskje 1-2 dager". Interessant. Denne ukens meny ligger ute på proviant.no, og består av blant annet: 1) Meksikansk gryte med ris (ingredisenser: 1 pakke meksikansk gryte) 2) Kjøttkaker med brun saus, poteter og brokkoli. Ingrediensene inkluderer 1 pose brun saus (samt ferdige kjøttkaker, selvsagt). 3) Gul ertesuppe med pannekaker (ingredienser: 1 pose ertesuppe, 1 pakke pannekakemix) 3) Pizza med skinke (ingrediensene inkluderer en pakke pizzasaus, og en pakke melblanding til pizza) 4) Wok med kylling (ingrediensene inkluderer en pakke woksaus) Jeg syns dette er lovlig mange ferdigprodukter på en uke, jeg altså. Legger også merke til at vedkommende velger å overse kommentaren om at han som CEO i Brandhub nærmest er forpliktet til å skryte av produktet.
Ostepooopp Skrevet 26. februar 2018 #7229 Skrevet 26. februar 2018 Er det ikke han kokken fra «4-stjerners middag» som står bak Godtlevert? Pinlig at han er med på noe sånt! Trodde han hatet halvfabrikat. Jeg har ingenting i mot Toro, men hadde blitt skuffet om jeg bestilte en matkasse og fikk en haug med Toroprodukter. Her kunne de enkelt bytte litt om, så hadde det blitt vel så enkelt. Pizzadeigen og pannekakerøre kunne vært bytte i en pakke mel, de kunne lagt ved en pakke tørrgjær (hadd ikke trengt hele pakken, kun 1 pose), lagt ved noen flere egg og byttet ut den økologiske melken med 2 liter vanlig melk (hvorfor i alle dager skal man send med økologisk melk når alt annet er halvfabrikat). Vips, så hadde man fått bedre pannekaker og pizzadeig. Når kommer til anmeldelsene har de fjernet disse pga klager fra publikum. De innså at det ikke var helt tipp-tipp å la ansatte hylle produktet på denne måten 😉 21
Gjest Sorbus Skrevet 26. februar 2018 #7230 Skrevet 26. februar 2018 Altså, det der med at en person kunne kjøpe en pakke og fordele den over to uker. Det høres jo praktisk ut, men hvem vil egentlig spise de samme Toro-middagene to uker i strekk? Ertesuppe og pannekaker hver mandag, liksom? Og selv om Toroposer har nærmest uendelig holdbarhet, så har melk det ikke. Best før, men ikke dårlig etter er vel og bra, men holdbarheten settes til 13 dager etter tapping og da vil enslige alltid betale for melk som er utgått på dato. Mulig det er flisespikkeri, det er jo bare en liter, men kunden betaler for utgått melk. Godt den er økologisk, det tyder på at Proviant er opptatt av både helse og miljø. Not.
mikrobe Skrevet 26. februar 2018 #7231 Skrevet 26. februar 2018 2 timer siden, Viking-girl skrev: Ingen som tok screenshot? Asti? Jeg tok. Skal sende dem hit: https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss når jeg er ferdig på jobb. 27
Titania Skrevet 26. februar 2018 #7232 Skrevet 26. februar 2018 44 minutter siden, Ostepooopp skrev: Er det ikke han kokken fra «4-stjerners middag» som står bak Godtlevert? Jeg er ganske sikker på at jeg leste at Ole Martin trakk seg ut av godt levert før selskapene ble slått sammen, men finner ingen kilde på det sånn i farta 7
Oppland Skrevet 26. februar 2018 #7233 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har ikke sett det, men håper Titania har rett, ellers ville det være skammelig hvis Ole Martin er med på dette. 6
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7234 Skrevet 26. februar 2018 26 minutter siden, Titania skrev: Jeg er ganske sikker på at jeg leste at Ole Martin trakk seg ut av godt levert før selskapene ble slått sammen, men finner ingen kilde på det sånn i farta Synes det er rart om han er med på dette.. Men vi har jo fått bevist før at penger er viktigst
Titania Skrevet 26. februar 2018 #7235 Skrevet 26. februar 2018 13 minutter siden, Oppland skrev: Jeg har ikke sett det, men håper Titania har rett, ellers ville det være skammelig hvis Ole Martin er med på dette. 12 minutter siden, steinbukk00 skrev: Synes det er rart om han er med på dette.. Men vi har jo fått bevist før at penger er viktigst Han har i hvertfall ingen roller i brandhub, i følge proff.no Men dette er vel uansett en avsporing fra snakket om AB 1
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7236 Skrevet 26. februar 2018 Ser det begynner å komme inn noen kritiske kommentarer på Facebook siden til proviant. De har kanskje åpnet kommentarfeltet igjen 7
Dompapp Skrevet 26. februar 2018 #7237 Skrevet 26. februar 2018 Tilbud på Toro produkter på Coop prix denne uka 30 % avslag 17
Gjest Newroz Skrevet 26. februar 2018 #7238 Skrevet 26. februar 2018 Det her virket som tidenes stussligste matkasse. Og utover middagene så skal en familie leve på en liter melk, en boks leverpostei og pakke med skivet ost? Det skal være til frokost, lunsj og kvelds? Jeg syns selve ideen er god: Matkasse for familien til 1000 kroner er en kjempegod idé, men da må det gjøre uten masse pose-mat og ikke minst må det være nok mat. Etter min mening fremstår dette både som ekstremt stusselig, og som lureri.
Stjernekikkeren Skrevet 26. februar 2018 #7239 Skrevet 26. februar 2018 Jeg er ganske sikker på at jeg kunne fått mye mer mat og mye mer variert mat for 1000kr enn hva de kan sette sammen i den kassen, dette er for dårlig. 12
Gjest Newroz Skrevet 26. februar 2018 #7240 Skrevet 26. februar 2018 Det må være en bedre idé, for de som har mulighet for det, å bestille ukas mat på kolonial.no eller andre lignende sider. Da får du det levert hjem, og du kan følge med på hvor mye du handler for. Du må så klart planlegge ukas retter selv, men selv de som er ekstremt dårlig på å planlegge mat klarer å putte en del toroposer i handlekurven - helt på egenhånd, og uten at du må ha egen matkasse for det
Fremhevede innlegg