Viking-girl Skrevet 26. februar 2018 #7201 Skrevet 26. februar 2018 Ingen som tok screenshot? Asti? 2
Gjest Loffeliten Skrevet 26. februar 2018 #7202 Skrevet 26. februar 2018 De har fjernet anmeldelsene og muligheten for å skrive nye nå, ja. Så overraskende. Trodde de virkelig at ingen skulle legge merke til dette raset av 5-stjernersreviews, som alle kom fra ansatte i disse selskapene? Det blir jo bare for dumt.
Scorpion57 Skrevet 26. februar 2018 #7203 Skrevet 26. februar 2018 Var nyss innom Proviant fb og leste følgende kommentar: HVORDAN kan dere fronte halvfabrikata løsninger som dette? OG 1 liter melk holder da ikke til en hel familie i en uke? Ser lite med frukt & grønt her også, og skal man kjøpe alt ekstra så blir jammen i meg dyrt!!!....Flere slike reaksjoner håper jeg kommer så det kommer frem at reklamen er kritikkverdig. 24
pøbelsara Skrevet 26. februar 2018 #7204 Skrevet 26. februar 2018 Merkelig, ja. Særlig at folk skriver fantastiske anmeldelser før det har vært gjort en eneste levering. Jeg blir så forbanna av juks. Jeg som forbruker vil ikke bli lurt. Jeg synes markedsføring via influencere er blitt en eneste lang serie av uredeligheter. Jeg oppfordrer ALLE til å si fra til produsenter og leverandører når de benytter seg av uredelig markedsføring. Jeg fokuserer aldri på person når jeg skriver slike mailer, men jeg fokuserer på hva den enkelte influencer gjør som jeg ikke liker - for eksempel lover mer enn det er belegg for, bruker ungene i markedsføring etc. I dette tilfellet sier jeg hva jeg mener om at ansatte i bedriften(e) skriver anmeldelser på FB før produktet er ute hos forbruker. Det er villedende og ulovlig markedsføring. 49
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7206 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, pøbelsara skrev: Merkelig, ja. Særlig at folk skriver fantastiske anmeldelser før det har vært gjort en eneste levering. Jeg blir så forbanna av juks. Jeg som forbruker vil ikke bli lurt. Jeg synes markedsføring via influencere er blitt en eneste lang serie av uredeligheter. Jeg oppfordrer ALLE til å si fra til produsenter og leverandører når de benytter seg av uredelig markedsføring. Jeg fokuserer aldri på person når jeg skriver slike mailer, men jeg fokuserer på hva den enkelte influencer gjør som jeg ikke liker - for eksempel lover mer enn det er belegg for, bruker ungene i markedsføring etc. I dette tilfellet sier jeg hva jeg mener om at ansatte i bedriften(e) skriver anmeldelser på FB før produktet er ute hos forbruker. Det er villedende og ulovlig markedsføring. Jeg blir også forbannet på juks fra firmaer. . Å jeg blir ekstra trist når jeg i går så en kommentar på AB sin blogg side hvor ei gledet seg til at dette kom på markedet..Fordi dette var ett supert tilbud for de som var kronisk syke og sleit med å få ting til å gå rundt.. Da er ikke dette rett tilbud 19
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7207 Skrevet 26. februar 2018 Håper AB setter på TV2 hver kveld kl 18.. Starter ett nytt program hvor en ernæringsekspert viser hvordan lage sunn og god hverdagsmat.. 13
Trollmora Skrevet 26. februar 2018 #7208 Skrevet 26. februar 2018 43 minutter siden, Hjärtat skrev: Ta screenshot av de du får opp.:) Jeg får ikke opp noen Kun min egen som er skjult for resten av verden 1
Navigasjon Skrevet 26. februar 2018 #7209 Skrevet 26. februar 2018 “Mat på døra har aldri vært enklere eller billigere.” -Anne Brith, Matblogger .......og når ble AB en matblogger? Fy f.... for noe lureri. Håper de angrer herifra til månen for å ha brukt AB i sin promotering. 27
Gjest Snusen Skrevet 26. februar 2018 #7210 Skrevet 26. februar 2018 39 minutter siden, pøbelsara skrev: Merkelig, ja. Særlig at folk skriver fantastiske anmeldelser før det har vært gjort en eneste levering. Jeg blir så forbanna av juks. Jeg som forbruker vil ikke bli lurt. Jeg synes markedsføring via influencere er blitt en eneste lang serie av uredeligheter. Jeg oppfordrer ALLE til å si fra til produsenter og leverandører når de benytter seg av uredelig markedsføring. Jeg fokuserer aldri på person når jeg skriver slike mailer, men jeg fokuserer på hva den enkelte influencer gjør som jeg ikke liker - for eksempel lover mer enn det er belegg for, bruker ungene i markedsføring etc. I dette tilfellet sier jeg hva jeg mener om at ansatte i bedriften(e) skriver anmeldelser på FB før produktet er ute hos forbruker. Det er villedende og ulovlig markedsføring. 👏👏👏👏 lar meg ikke påvirke av bloggere. Ingen troverdighet og det gleder meg at fler og fler ser ut til å få opp øya.
Oppland Skrevet 26. februar 2018 #7211 Skrevet 26. februar 2018 Ja, det er enkelt å få det på døra, men hva får du på døra? Toro poser og litt ved siden av bl.a. 1 liter melk for ei hel uke til 4 personer. 😂 11
saa92 Skrevet 26. februar 2018 #7212 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Hva er det AB sikter til når hun i siste innlegh virker litt oppskaket og sier at Sofies allerede har skrevet noe på sin blogg om dette? Endret 26. februar 2018 av saa92
neiognei Skrevet 26. februar 2018 #7213 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, saa92 skrev: Hva er det AB sikter til når hun i siste innlegh virker litt oppskaket og sier at Sofies allerede har skrevet noe på sin blogg om dette? Ikke Sophie Elise.. Sofie. Fra Paradise hotel. 1
Glorious Skrevet 26. februar 2018 #7214 Skrevet 26. februar 2018 Venter i spenning på at noen i SoME-gruppa skal ta tak i dette! 3
Gjest Dikteren Skrevet 26. februar 2018 #7215 Skrevet 26. februar 2018 (endret) 20 minutter siden, neiognei skrev: Ikke Sophie Elise.. Sofie. Fra Paradise hotel. Hallo?? Er jo Sofie fra Paradise hun snakker om Endret 26. februar 2018 av Dikteren
fjær Skrevet 26. februar 2018 #7216 Skrevet 26. februar 2018 Jeg har to screenshot... fikk ikke tatt flere... 3
maipai Skrevet 26. februar 2018 #7217 Skrevet 26. februar 2018 Responsen på den kassa ble vel ikke helt sånn som AB hadde tenkt. Kommer vel snart en snap eller et innlegg om at noen har sendt henne en stygg melding. Sånn for å endre fokus og sikre noen sympatikjøp fra heiagjengen. 17
Døgnvill Skrevet 26. februar 2018 #7219 Skrevet 26. februar 2018 8 minutter siden, fjær said: https://imgur.com/a/jyYhO "Klarer ikke leve på budsjett hver uke". kanskje han burde få litt tips fra AB da, hun er jo eksperten på budsjett 19
fjær Skrevet 26. februar 2018 #7220 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, Døgnvill said: "Klarer ikke leve på budsjett hver uke". kanskje han burde få litt tips fra AB da, hun er jo eksperten på budsjett Ikke sant?! Det han sier er egentlig at pakken er kjedelig og ikke spennende siden han ikke klarer å bruke den hver uke?! 9
Fremhevede innlegg