fjær Skrevet 25. februar 2018 #7181 Skrevet 25. februar 2018 Hvis dere som har lagt igjen gode kommentarer, og 1 stjerne, og svarer noen av de som har gitt 5 stjerner inne på proviant.no på facebook er her inne.... Jeg DIGGER dere.. 43
Gjest Loffeliten Skrevet 26. februar 2018 #7183 Skrevet 26. februar 2018 Det store flertallet av de som har lagt igjen fem stjerner på Proviant sin Facebookside har oppgitt Godt Levert, Adamas matkasse, Lunsjlevert eller Brandhub (som alle tilhører samme suppen som Proviant) som sin arbeidsgiver på egen Facebookprofil. Dette inkluderer blant annet en av toppsjefene i Brandhub, samt kommunikasjonsrådgiver hos Godt Levert. Det er så useriøst og amatørmessig at jeg nesten ikke har ord. Må si blogger Anne Brith sklir rett inn i dette opplegget, der fant de jammen en god match.
decker Skrevet 26. februar 2018 #7184 Skrevet 26. februar 2018 No har eg vore og handla inn ti brød til resten av veka (handlar stort og frys ned fersk), samt ein haug frukt og grønt. Berre dagens korg kom på rundt 800kr. Me er to vaksne og fire tenåringar, men likevel. Jaja, vert nok aldri klok på det budsjettet til AB uansett. 16
Trollmora Skrevet 26. februar 2018 #7185 Skrevet 26. februar 2018 Spoiler Ser for meg at dette blir en flopp når folk oppdager hvor mye de må supplere ekstra, og at det kommer innlegg ala : Kjærringene på KG ødela suksessen vår - proviant.no konkurs 23
Zoey Skrevet 26. februar 2018 #7186 Skrevet 26. februar 2018 Logikken til hennes 1000-kroners budsjett, minner meg om mine budsjetteringer når jeg gikk på vidergående. Jeg var blant de mange som vant endel fritid på å flytte på hybel, så jeg bodde på hybel i 2. og 3.kl på VGS. Jeg var hjemme i helgene, fikk husleien av mine foreldre og hjelp til litt ekstra. Logikken min var å konkludere at jeg levde svært så fint på borteboerstipendet til lånekassen. For henne er det helt likt, bare at hun ikke regner med bidrag fra foreldre, men fra skuffer, skap, sponsing og sikkert spandering også. Unnskyld, det siste er vel spekulasjon. Så å forsøke å forstå budsjettet hennes er nok umulig, selv om jeg forstår målet er å få henne til å forklare seg. Noe hun trolig aldri klarer, dessverre. Hun er best på sensasjonelle overskrifter og baking av makroner. 15
Navigasjon Skrevet 26. februar 2018 #7187 Skrevet 26. februar 2018 8 timer siden, fjær skrev: Hvis dere som har lagt igjen gode kommentarer, og 1 stjerne, og svarer noen av de som har gitt 5 stjerner inne på proviant.no på facebook er her inne.... Jeg DIGGER dere.. Det var kanskje ikke så lurt å bruke AB til å fronte denne matkassen fra "Toro". Ville aldri i mitt liv brukt AB til å reklamere for noe som helst:-( 19
EMG Skrevet 26. februar 2018 #7188 Skrevet 26. februar 2018 I alle dager - var nettopp inne på facebooksiden til Proviant og leste anmeldelser, og skulle legge igjen min egen anmeldelse, men nå er alle borte.... Hva skjer? 5
Trollmora Skrevet 26. februar 2018 #7189 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, EMG skrev: I alle dager - var nettopp inne på facebooksiden til Proviant og leste anmeldelser, og skulle legge igjen min egen anmeldelse, men nå er alle borte.... Hva skjer? Haha det har rast inn med 1 stjerners siste tiden - kanskje derfor Og at AB leser her inne.... 18
Zoey Skrevet 26. februar 2018 #7190 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, EMG skrev: I alle dager - var nettopp inne på facebooksiden til Proviant og leste anmeldelser, og skulle legge igjen min egen anmeldelse, men nå er alle borte.... Hva skjer? Ops, de ble slettet? Ti kroner på at Facebook får skyld for teknisk feil, for sensurere gjør det garantert aldri. (telefonen min autorettet garantert til fanteri to ganger. Til og med telefonen forstår greia 😄) 22
Pæddan Skrevet 26. februar 2018 #7191 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, EMG skrev: I alle dager - var nettopp inne på facebooksiden til Proviant og leste anmeldelser, og skulle legge igjen min egen anmeldelse, men nå er alle borte.... Hva skjer? Så etter det selv jeg????? Kanskje en typ sak for VG dette? 7
EMG Skrevet 26. februar 2018 #7192 Skrevet 26. februar 2018 Akkurat nå, Pæddan skrev: Så etter det selv jeg????? Kanskje en typ sak for VG dette? Synes jeg absolutt - håper noen har screenshots! 5
Trollmora Skrevet 26. februar 2018 #7193 Skrevet 26. februar 2018 3 minutter siden, Zoey skrev: Ops, de ble slettet? Ti kroner på at Facebook får skyld for teknisk feil, for sensurere gjør det garantert aldri. (telefonen min autorettet garantert til fanteri to ganger. Til og med telefonen forstår greia 😄) Jeg finner kun igjen min hvis jeg går etter notifikasjonene på de som har likt den - så de ligger der, men er ikke synlige. 1
marthes Skrevet 26. februar 2018 #7194 Skrevet 26. februar 2018 haha voksent gjort! Men dette startet de selv ved få alle ansatte til å vurdere! 15
Trollmora Skrevet 26. februar 2018 #7195 Skrevet 26. februar 2018 Prøvde å redigere min anmeldelse og dette kommer opp: "Siden er ugyldig, eller støtter ikke anmeldelser." 4
Hjärtat Skrevet 26. februar 2018 #7196 Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, Trollmora skrev: Prøvde å redigere min anmeldelse og dette kommer opp: "Siden er ugyldig, eller støtter ikke anmeldelser." Ta screenshot av de du får opp.:) 8
steinbukk00 Skrevet 26. februar 2018 #7197 Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, Trollmora skrev: Prøvde å redigere min anmeldelse og dette kommer opp: "Siden er ugyldig, eller støtter ikke anmeldelser." Nå er jeg spent på hva AB sier om dette opplegget.. Håper ikke hun har lagt inn noe form for eierskap i dette firma 8
Malum Skrevet 26. februar 2018 #7198 Skrevet 26. februar 2018 4 minutter siden, steinbukk00 skrev: Nå er jeg spent på hva AB sier om dette opplegget.. Håper ikke hun har lagt inn noe form for eierskap i dette firma Hvis dette skal være med på å finansiere Drømmehuset, så tror jeg hun sliter, gitt. 12
pøbelsara Skrevet 26. februar 2018 #7199 Skrevet 26. februar 2018 Altså - FB har jo regler for slike jukseanmeldelser. Så dønn useriøst. 16
SjokoLine Skrevet 26. februar 2018 #7200 Skrevet 26. februar 2018 (endret) Dønn useriøst. Håper de som står bak får seg en real smekk, både AB og eiere. Makan! Endret 26. februar 2018 av SjokoLine 8
Fremhevede innlegg