Christiane_W Skrevet 25. februar 2018 #7161 Skrevet 25. februar 2018 I steden for å høre på Anne Brith anbefaler jeg heller å se denne episoden av Hellstrøm Rydder Opp Hjemme: https://www.viafree.no/programmer/mat/hellstrom-rydder-opp-hjemme/sesong-1/episode-10 Garantert fritt for Toro og andre halvfabrikata. 16
Gjest margrit Skrevet 25. februar 2018 #7162 Skrevet 25. februar 2018 8 minutter siden, Linusminus skrev: Leste det siste innlegget hennes nå, hva har skjedd mellom henne Sofie? AB skriver "Det er helt stille rundt meg nå. Det har skjedd mye den siste tiden og jeg kjenner jeg trenger tid til å fordøye alt. Noen av dere har kanskje lest Sofies blogg og fått med seg noe derfra, men selv er jeg nok ikke helt der at jeg vil dele alt rundt det som skjedde forrige uke. Det virker som om ting ikke stopper helt opp. Som om toget jeg er på går litt for raskt for øyeblikket. " De har vært hos en synsk.😂
kvinneguide Skrevet 25. februar 2018 #7163 Skrevet 25. februar 2018 Anne Briths matkasse, er det dette som skal omvende livet til tre alenemødre?! Var innom nødproviant.no og selv ikke jeg som er alenemor ble vilt begeistret. 17
Gjest Galaxy X Skrevet 25. februar 2018 #7164 Skrevet 25. februar 2018 15 minutter siden, Linusminus skrev: Leste det siste innlegget hennes nå, hva har skjedd mellom henne Sofie? AB skriver "Det er helt stille rundt meg nå. Det har skjedd mye den siste tiden og jeg kjenner jeg trenger tid til å fordøye alt. Noen av dere har kanskje lest Sofies blogg og fått med seg noe derfra, men selv er jeg nok ikke helt der at jeg vil dele alt rundt det som skjedde forrige uke. Det virker som om ting ikke stopper helt opp. Som om toget jeg er på går litt for raskt for øyeblikket. " De var hos en klarsynt. Det er alt som står hos Sofie.
kvinneguide Skrevet 25. februar 2018 #7165 Skrevet 25. februar 2018 11 timer siden, Pittelille skrev: Hjelpes,jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skal selge/skrive/uttale seg om mat. Hun har jo gang på gang bevist at hun hverken har peiling på matlaging eller ernæring Står på Nødproviant.no at hun er matblogger 12
Kollontaj Skrevet 25. februar 2018 #7166 Skrevet 25. februar 2018 Tydelig at toget går litt raskt, ja. Når hun de siste ukene har pushet ukesmenyer for 1000 kr og fortalt hva hun har handlet, har hun samtidig prøvd ut proviantkassa, så ja, det virker ikke helt troverdig. 29
Gjest Max Potente Skrevet 25. februar 2018 #7167 Skrevet 25. februar 2018 (endret) Det er etterhvert mye som ikke henger på greip og som irriterer meg med bloggen til Anne Brith. I tillegg til den enorme eksponeringen av barn, selvskrytet og de lite troverdige narrativene hun skriver om så kjenner jeg at jeg har fått mer enn nok av måten hun generelt fremstiller alenemødre på. Jeg oppfatter det som at hun forsøker å stille seg seg selv i et ekstra godt lys ved å gjøre disse alenemødrene hun skriver om til Alexander Kiellandske karikaturer av stakkarslige kvinnefigurer med hånda ute, og det er kun velgjøreren Anne Brith som hjelper der hun i sin medynk hiver noen gullmynter til dem. Sånn oppfatter jeg det hun skriver om disse alenemødrene som hun skal hjelpe økonomisk ut av elendigheten. Om det flere nå mistenker stemmer, nemlig at disse familiene vil motta disse Toroboksene i en begrenset periode, så er det temmelig åpenbart at det igjen handler om å mele sin egen ferdigbunn. Jeg hadde følt meg temmelig lurt og utnyttet om det hadde vært jeg som så måtte takke opp og ned og i mente for å indirekte drive reklame for disse boksene hennes. Ingenting av det hun holder på med nå er god reklame for AnneBrith.no som merkevare, for til det er det alt for lett gjennomskuelig. Endret 25. februar 2018 av Max Potente
Gjest pelikanen Skrevet 25. februar 2018 #7168 Skrevet 25. februar 2018 DE får da trekke tilbake at hun er en matblogger. For det er hun ikke. Hun er ikke en kakeblogger lengre heller. Mat og ernæring har hun 0 greie på. Selv en alenemor som hun skal gi nytt liv, en aleneforsørger, eller hvem det må være... skjønner og forstår at det er billigere å lage saus, supper, gryter selv. Når de omtaler henne som matblogger, og matblogger anbefaler toro hver dag?Da har du mistet alle troverdighet. Tor ertesuppe og pannekaker er ikke middag til folk som trener tre t hver dag. Mannfolk som kommer fra tungt arbeide. Hadde noen skulle hjulpet meg og unger,og jeg hadde fått de kassene der?nei takk.
minister-mio Skrevet 25. februar 2018 #7169 Skrevet 25. februar 2018 hva er poenget med å få toro levert på døra? Holdbarheten er jo langt over en uke, man kan bare handle mange og ha liggende. 24
Cookie123 Skrevet 25. februar 2018 #7170 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, minister-mio skrev: hva er poenget med å få toro levert på døra? Holdbarheten er jo langt over en uke, man kan bare handle mange og ha liggende. Nemlig! I tillegg er det flere butikkjeder som ofte har 30 % eller 40 % på alt av Toro sauser/supper/gryter. Blir jo MYE billigere å gå i butikken og hamstre inn litt da!! 24
Zenhouse Skrevet 25. februar 2018 #7171 Skrevet 25. februar 2018 52 minutter siden, Døgnvill skrev: Jeg har ikke lest noe da jeg ikke går inn på de bloggene, men jeg tenker umiddelbart at det er enda ett av "jeg forteller A, men ikke B slik at leserene skal klikke seg inn dag etter dag for å se om det kommer noe mer. Men det gjør det selvfølgelig ikke"-innleggene hennes. Denne måten å gjøre det på får helt motsatt effekt på meg. Blir som en såpeserie, gjør ingenting å hoppe over 10 episoder, skjer ikke noe særlig nytt likevel... 14
marthes Skrevet 25. februar 2018 #7172 Skrevet 25. februar 2018 Man får vel en del Toro poser til fullpris og for 999 kr? Mer enn nok for en uke vil jeg tro... spiser Toro poser av og til jeg, men en pakke med tomatsuppe metter ikke akkuratt godt til middag for 2 uten å tilsette ett par egg og litt... 10
Døgnvill Skrevet 25. februar 2018 #7173 Skrevet 25. februar 2018 Just now, Christina73 said: Denne måten å gjøre det på får helt motsatt effekt på meg. Blir som en såpeserie, gjør ingenting å hoppe over 10 episoder, skjer ikke noe særlig nytt likevel... He he, jeg biter ikke på. Det der ulv-ulv er lenge siden ble oppbrukt gitt. Digger beskrivelsen din btw!! 5
Scoop Skrevet 25. februar 2018 #7174 Skrevet 25. februar 2018 1. Skal man først kjøpe slike matkasser er det jo for å unngå ferdigmat, ikke ha enda flere av dem. Man vil få ingredienser og oppskrifter på mat fra bunnen, slik at man slipper å planlegge så mye selv, og dermed spare tid. Å raske med seg noen Toro-poser fra butikken tar ikke lang tid. 2. Hvorfor reklamere med at man får mat til alle ukens måltider i matkassen, for så å rett etterpå skrive at "det og det må du kjøpe utenom"? Det er jo bare veldig rart. 3. Hvorfor står det at man kan bestille matkasse for 1 person, mens hun i kommentarfeltet skriver til ei at hun må bestille for 2 personer, og så fordele det utover to uker? 4. Hvorfor insistere på at man bruker 1000 kroner på mat i uka når man åpenbart ikke gjør det?! Jeg har et matbudsjett jeg også, men det sprekker stort sett alltid. Spør noen hva jeg handler for i måneden sier jeg da hva jeg egentlig handler for, ikke hva budsjettet sier at jeg skal handle for. Noe sier meg at AB gjør det omvendt. Svaret på alle disse spørsmålene er vel sikkert det samme: tjene penger. 32
Glorious Skrevet 25. februar 2018 #7175 Skrevet 25. februar 2018 Syns det er så merkelig at det er så viktig at familien skal lykkes i idretten, skolen og generelt i livet, men mor har null interesse i å gi dem «bensinen» som kan gjøre dette enklere for dem. Kosthold er ALT om man skal utnytte potensialet sitt maksimalt, spesielt innen idrett. Sunn Idrett anbefaler ikke denne menyen for å si det sånn. 27
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7176 Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Det blir jo mye dyrere enn 1000kr i uka med den kassa der, ikke bare er den svindyr, men den inneholder jo ikke alt en trenger på ei uke! Ingen melk, frukt, bær, yogurt, knekkebrød? Kommer det med grønnsaker? Da blir det jo 1000kr Fast pris så hvertfall en 3-400kr på alt det andre om en er sparsom. Du får med en hel melkeliter..😀 6
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7177 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 3 timer siden, MissCortado skrev: Vi har hatt Adams matkasse mange ganger og jeg har vært begeistra. Men her forsvant muligheten for at jeg skulle blåse liv i abonnementet mitt igjen. Utrolig useriøst. Hvor har de lagt igjen kommentarer ? Fant det nå.. dette må være noe av det mest useriøse jeg har vært borti på lenge. Her må da noen reagere? Endret 25. februar 2018 av steinbukk00 3
lillevennen Skrevet 25. februar 2018 #7178 Skrevet 25. februar 2018 Det hadde vært så bra for henne om hun hadde benyttet dette samarbeidet til å vise kritikerne at mat for kr 1000 var mulig. At kr 1000 kunne gi sunn mat og ikke minst nok mat. Dette er jo dessverre bare en bekreftelse på det motsatte, ser lite gjennomtenkt ut og egentlig gir bare inntrykk av hastverk. Som en opprinnelig bakeblogger burde det være en selvfølge at middagene er hjemmelaget, om kakene er det (men, Ja.. har fått med meg dette om ferdigbunnene på kakene også) 17
Kollontaj Skrevet 25. februar 2018 #7179 Skrevet 25. februar 2018 Blogginnholdet fremstår ignorant, med fokus på pengegriskhet og eksponering av barn. Klikkhoreri på sitt verste. Alt i alt, en av de verste bloggene. 38
Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #7180 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, steinbukk00 skrev: Du får med en hel melkeliter..😀 Stemmer, da er det bare å stikke sugerørene nedi den literen og håpe på det beste. Den skal jo vare hele uka, om den ikke går ut på dato.. Hjelpes. 8
Fremhevede innlegg