steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7121 Skrevet 25. februar 2018 9 minutter siden, pelikanen skrev: 1 l melk for en uke til matlaging? 1 pakke skivet ost, og en pakke leverpostei? Pålegg til frokost, matpakker og kveldsmat? Hvor mange skiver ost er det i pakken ? Er det noen som har satt sammen dette i søvne? Prøvde å forstå noe ut av siden,men ubegripelig. Tor saus, tro pannekaker. Hvilke målgruppe er dette? Kan umulig være familier. Når noen setter sammen og putter toro brun saus.. grøss. Frukten hvor er den? Alt det andre du trenger? Dette er så misvisende og helt utrolig usann...håper noen tester denne kassen. Den står til stryk. Hadde ikke hun kontaktet en ernæringsekspert pga barna,? Hun bør kreve pengene tilbake. Frukt fulgte ikke med fikk jeg beskjed om. Nå var det vel med noe mere pålegg.. Salami,skinke og syltetøy. Men på langt nær det som trengs for 1 uke 6
Lopploella Skrevet 25. februar 2018 #7122 Skrevet 25. februar 2018 Dette bekrefter jo bare enda mer hvor usannsynlig tusenkroners-budsjettet til Anne Brith er. 20
Norabora Skrevet 25. februar 2018 #7123 Skrevet 25. februar 2018 Hvorfor skriver hun at de er 4 når de er 5? 12
Gjest margrit Skrevet 25. februar 2018 #7124 Skrevet 25. februar 2018 9 minutter siden, foreveralone skrev: Litt sært at denne torokassen har fått toppkarakter og skryt på sin Facebookside fra flere kunder de to siste timene. Ingen har jo prøvd den ennå 🙄 De jobber jo i firmaet hele gjengen!🤣
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7125 Skrevet 25. februar 2018 45 minutter siden, Asti skrev: Anne Brith lover i reklameinnlegget følgende: "Alle ukens måltider, planlagt, handlet og levert hjem til deg! En stor eske med gult lokk. Alt du trenger til en hel uke! Fantastisk ❤ Og like viktig => prisen: 2 voksne + 2 barn, altså en familie på 4 => koster kr. 999.- " Dokumentasjon: https://imgur.com/a/a2C2g Nå viser det seg at denne kassen ikke inneholder alt man trenger til en hel uke... Hva sier Forbrukertilsynet om villedende reklame? (Jeg tipser FT om dette - https://www.forbrukertilsynet.no/tips-eller-klage . Fra https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some#chapter-4-2 "Feil, villedende og ulovlig reklame Når du publiserer reklame har du ansvar for at det du legger ut er riktig og ikke gir feil inntrykk til følgerne. Selv om du lenker videre til en nettside hvor forbrukere kan få mer informasjon om det du omtaler, er du ansvarlig for at markedsføringen som du legger ut i din kanal er riktig. En tommelfingerregel er å spørre deg selv om du gir en korrekt fremstilling av det du omtaler, slik at du ikke risikerer at noen blir lurt eller får feil forventninger til det du omtaler. I tillegg til å merke reklame, må du derfor tenke på dette når du legger ut reklame: Er påstander jeg gir om produktet riktig? Kan de dokumenteres? Har jeg omtalt det viktigste om dette produktet, slik at ikke følgerne får feil inntrykk? For eksempel: Er prisen på produktet riktig? Er det tilleggsutgifter som man ikke kommer unna hvis man vil kjøpe produktet?..." Om hun virkelig mener at denne kassa skal inneholde alt for 4 personer og 4 måltider i en uke så bør forbrukertilsynet ta tak.. Kommer nok ett innlegg i kveld eller i morgen om at vi forbrukere har misforstått 24
Gjest Sorbus Skrevet 25. februar 2018 #7126 Skrevet 25. februar 2018 11 minutter siden, foreveralone skrev: Litt sært at denne torokassen har fått toppkarakter og skryt på sin Facebookside fra flere kunder de to siste timene. Ingen har jo prøvd den ennå 🙄 Minner litt om Pretty Flower Box-saken hvor alle bloggermennene (og den hemmelige beundreren til Anne Brith) fikk kjøpt blomsterbøtter før butikken åpnet...
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7127 Skrevet 25. februar 2018 12 minutter siden, foreveralone skrev: Litt sært at denne torokassen har fått toppkarakter og skryt på sin Facebookside fra flere kunder de to siste timene. Ingen har jo prøvd den ennå 🙄 Håper de kan si sin mening når kassa er prøvd ut 5
Jobbermedbarn Skrevet 25. februar 2018 #7128 Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, Lopploella skrev: Dette bekrefter jo bare enda mer hvor usannsynlig tusenkroners-budsjettet til Anne Brith er. 👍 Tenkte akkurat det samme👍😊 6
marthes Skrevet 25. februar 2018 #7129 Skrevet 25. februar 2018 Ser man kan bestille til 1 person, er Toro posene åpnet og halvtomme da 😂🙈 siden en pose dekker 2-3-4-5 personer... 28
Oktnxbye Skrevet 25. februar 2018 #7130 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, steinbukk00 skrev: Håper de kan si sin mening når kassa er prøvd ut Det er mest sannsynligvis bare hennes største fans som kjøper kassa. Og de kommer jo aldri i verden til p si henne imot 6
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7131 Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Norabora skrev: Hvorfor skriver hun at de er 4 når de er 5? De er vel kun 5 person annenhver uke
Jenki Skrevet 25. februar 2018 #7132 Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, marthes skrev: Ser man kan bestille til 1 person, er Toro posene åpnet og halvtomme da 😂🙈 siden en pose dekker 2-3-4-5 personer... Sjekket Meksikansk gryte. Beregningen for en person og for fire personer var helt lik, bortsett fra at det skulle tilsettes en boks med hvite bønner hvis det skulle være til fire 13
elien Skrevet 25. februar 2018 #7133 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 8 minutter siden, marthes skrev: Ser man kan bestille til 1 person, er Toro posene åpnet og halvtomme da 😂🙈 siden en pose dekker 2-3-4-5 personer... Ser ut som vis en er bare 1 person så går 2 middager ut, så det er vel beregnet til å spise middags rester av Toro de 2 dagene. Tror de som kjøper disse Toro tullet, går ut på tap Endret 25. februar 2018 av elien 15
Stjernekikkeren Skrevet 25. februar 2018 #7135 Skrevet 25. februar 2018 Det blir jo mye dyrere enn 1000kr i uka med den kassa der, ikke bare er den svindyr, men den inneholder jo ikke alt en trenger på ei uke! Ingen melk, frukt, bær, yogurt, knekkebrød? Kommer det med grønnsaker? Da blir det jo 1000kr Fast pris så hvertfall en 3-400kr på alt det andre om en er sparsom. 9
Gjest pelikanen Skrevet 25. februar 2018 #7136 Skrevet 25. februar 2018 Dette er den tristeste meny jeg har sett siden jeg flyttet på hybel. Det er mat som er totalt intetsigende. Hvilke smaker er dette? Her skal det kjøpes en pakke fiskekaker. Ja når vi vet hva de fleste fiskekaker inneholder. Lite fisk, og mye stivelse. Og hva med masse fargerike grønnsaker? Hva gir smak her? Så på div retter. Fiskekaker med grønnsaker. 1 person. 1 pakke fiskekaker.4 personer 1 pk fiskekaker. ????bare øke mengden med poteter. Fra 200 til 700 GR. Meksikansk gryte 1 person. En pakke toro ryte, en pakke kjøttdeig,1/2 gul løk. Du verden for en smaksrik rett. Til 2 porsjner er det fortsatt 1 pose og en pakke kjøttdeig.Bare at nå tilsetter du en boks hakkede tomater, hvite bønner,purre og nachoships. Så er det til 4 personer. Fortsatt 1 pose gryte og en pk kjøttdeig, men nå er det kun hvite bønner som skal i. Det samme skjer med fiskegryte. Jeg ga opp å lese mere. Dette er så flaut å lese. Har du barn, så gjør du det du kan for å unngå posemat og bearbeidet mat. Barna legger grunnlaget av kosten i barneårene. Den personen som har laget menyen bør sparkes. Dette konseptet vil forsvinne før det får etablert seg. Tamt og smakløst, kan jeg si før jeg har smakt på dette
Luca_ Skrevet 25. februar 2018 #7137 Skrevet 25. februar 2018 Godtlevert.no og Adams matkasse er ihvetfall tungt inne på FB-siden og gir toppkarakter, de fleste unge mennesker og jobber i én av bedriftene. 14
Pittelille Skrevet 25. februar 2018 #7138 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Luca_ skrev: Godtlevert.no og Adams matkasse er ihvetfall tungt inne på FB-siden og gir toppkarakter, de fleste unge mennesker og jobber i én av bedriftene. Ja det la jeg merke til og. Så utrolig uproft! 12
MissCortado Skrevet 25. februar 2018 #7139 Skrevet 25. februar 2018 Det verste er at jeg tror ganske mange synes dette er en topp ide. Det går mye Toro rundtom i de tusen hjem, og når selveste Anne Brith,deres beste venninne, fronter dette er de solgt. Når det er sagt så tror jeg likevel ikke dette er liv laga. Alle kommer til å oppleve at de må like mye på butikken som tidligere likevel. 16
MJee Skrevet 25. februar 2018 #7140 Skrevet 25. februar 2018 Vil si markedsføringen er rimelig misvisende... Sitat "Hva er Proviant? Proviant er en unik, ny tjeneste som forenkler matinnkjøpet ditt. Med denne løsningen får du mat til alle måltidene levert hjem til døra di. På den måten sparer du penger og dyrebar tid. Ved å hoppe over hele butikkbesøket med fordyrende impulsinnkjøp kan du heller bruke penger og tiden du sparer på ting du virkelig har lyst til å gjøre. Med Proviant får du: Frokost Lunsj Middag Kveldsmat" 10
Fremhevede innlegg