steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7041 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Lopploella skrev: Hvis en skal leve på stramt matbudsjett og samtidig lage sunn mat til familien som gjør at alle blir mette, så er ikke Toro veien å gå. AB burde lære seg litt basic matlaging, da er det mye lettere å vite hva en skal kjøpe på tilbud, hva som er lurt å kjøpe inn i stort, og hvordan en setter sammen et fullverdig måltid som ikke trenger å koste så mye. Nei Toro er ikke riktig når det gjelder økonomi.. Er mange ting du kan lage mye billigere om det blir laget fra bunn av.. Er ikke AB veninne med treningsfrue? Lurer på hva hun synes om denne kassa 13
Gjest MrsAvenger Skrevet 25. februar 2018 #7042 Skrevet 25. februar 2018 (endret) 17 minutter siden, Lopploella skrev: Hvis en skal leve på stramt matbudsjett og samtidig lage sunn mat til familien som gjør at alle blir mette, så er ikke Toro veien å gå. AB burde lære seg litt basic matlaging, da er det mye lettere å vite hva en skal kjøpe på tilbud, hva som er lurt å kjøpe inn i stort, og hvordan en setter sammen et fullverdig måltid som ikke trenger å koste så mye. AB vil nok ikke ha noen tips eller råd, er det noe jeg har lært av den bloggen, så er det at hun vet best selv!! Endret 25. februar 2018 av MrsAvenger
Pittelille Skrevet 25. februar 2018 #7043 Skrevet 25. februar 2018 Hjelpes,jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skal selge/skrive/uttale seg om mat. Hun har jo gang på gang bevist at hun hverken har peiling på matlaging eller ernæring 25
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7044 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, Pittelille skrev: Hjelpes,jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skal selge/skrive/uttale seg om mat. Hun har jo gang på gang bevist at hun hverken har peiling på matlaging eller ernæring Virker jo ikke som hun har satt seg noe inn i dette opplegget. En leser sier at hun ikke finner noe om hvor mye brød og melk som følger medtil 3-4 personer? Svaret er: TROR det er litt sånn i tillegg,så du må nok spe på med baking av brød.. Burde hun ikke vite dette når hun har vært med lage denne kassa? 30
Trollmora Skrevet 25. februar 2018 #7045 Skrevet 25. februar 2018 Ser hun kommenterer med at kassa ikke passer alle Trodde det var hele vitsen med et sånt produkt.... 13
Frukthage Skrevet 25. februar 2018 #7046 Skrevet 25. februar 2018 (endret) https://www.tv2.no/underholdning/9694372/ "Noen av de som blir hardest rammet av bildedeling uten samtykke er barn og unge. Det syns ikke Lea Chapon (10) noe om. – Hvis jeg finner ut at en annen mamma sier til meg at hun har sett bilde og syns det er fint, så er det litt ekkelt for meg å vite mamma og pappa har lagt ut bilder bak ryggen min." Til ettertanke, håper virkelig AB får dette med seg Endret 25. februar 2018 av Frukthage Edit: Beklager ulik skriftstørrelse, får ikke endret det fra mobilen. 29
Trollmora Skrevet 25. februar 2018 #7047 Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, steinbukk00 skrev: Virker jo ikke som hun har satt seg noe inn i dette opplegget. En leser sier at hun ikke finner noe om hvor mye brød og melk som følger medtil 3-4 personer? Svaret er: TROR det er litt sånn i tillegg,så du må nok spe på med baking av brød.. Burde hun ikke vite dette når hun har vært med lage denne kassa? Ikke er det frukt med heller - og i en fullverdig ukeskasse med mat burde det vært mindre Toro og mer frukt og grønnsaker! 19
Hotellet Skrevet 25. februar 2018 #7048 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, Frukthage skrev: https://www.tv2.no/underholdning/9694372/ Applaus!! Fornuftige, flotte unger. 8
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7049 Skrevet 25. februar 2018 9 minutter siden, Trollmora skrev: Ikke er det frukt med heller - og i en fullverdig ukeskasse med mat burde det vært mindre Toro og mer frukt og grønnsaker! Må vel kjøpe frukt men det koster jo kun 200 kr... Så med frukt og brødbaking i tillegg så ryker jo denne 1000 lappen fort. 10
Prinsesse788 Skrevet 25. februar 2018 #7050 Skrevet 25. februar 2018 Sorry, men proviant.no ser oppriktig helt elendig ut. At de sponser en blogger som AB er liksom bare toppen av kransekaken... Sjekket FB-siden feks der de allerede melder om problemer med kunderegistrering. 27
Prinsesse788 Skrevet 25. februar 2018 #7051 Skrevet 25. februar 2018 Dessuten misliker jeg bedrifter som ikke har alt klart til lansering. 23
Pæddan Skrevet 25. februar 2018 #7052 Skrevet 25. februar 2018 Alt jeg ser i den kassen, er veldig mye karbohydrater. Mye karbohydrater og lite grønnt! 17
Luca_ Skrevet 25. februar 2018 #7053 Skrevet 25. februar 2018 Det er ikke mange som hadde kommet på å laget en matkasse full av ferdigmat, det skal hun ha. Men AB har skjønt at den heiagjengen hennes kjøper det meste rått, også dette, så nå er det full krasj på nettsiden av damer som skal bestille mat så de også kan få mye penger til overs slik at de også kan reise på tur til Spania til våren. Det er utrolig hvor kynisk hun er, hun spiller på folks følelser på en måte som få andre gjør. Så uproff som denne siden virker så undrer jeg meg om det ikke er AB og pizzagutten som står bak. Altså ikke bare samarbeid med Proviant, men at dette er deres egne lille baby. Alt virker som det er laget i et hastverk. Hun har jo skjønt at det med ukesmeny til 1000 kr uka slo ann, så hun har forretningsidén og han har startkapitalen. Spis posemat og karbs for 1000 kr uka, vanskelig for meg å skjønne at det kan være marked for det men lite forundrer meg i dette landet hvor det er mange av «folk flest» 30
Gjest pelikanen Skrevet 25. februar 2018 #7054 Skrevet 25. februar 2018 Skjønner de bruker henne. Tviler på at det finnes folk som vil reklamere for denne kassen. 999 i uken. Ok, da har hun en krone igjen til å kjøpe til frokost, lunsj og kveldsmat.Frukt, melk, juice, pålegg, te og kaffe, saft, og ting til baking. De har vel gjester innimellom også. Hun skjønner vel nå, at ingen tror på budsjettet hennes? Så til maten i kassen. Det var mye ferdig i poser. Hvor er næringen der? Ser kyllinggryten. 180 GR kylling. Og det er i rå tilstand. Så om de er 4 til middag så blir det 45 GR på hver. Ferdig kokt så tipper jeg ca 30 GR. Med så lite sunn mat, lite mat så er dette ikke nok til unger som trener mye. De skal ha 4 til 5 måltidet om dagen. Fremstiller hun seg selv kunnskapsløs, eller har hun ingen kunnskap om mat. For meg har hun avslørt at hun bløffer om budsjettet. Det betyr ikke noe for meg hva hun bruker, men at hun bruker bloggen til å lære andre om budsjett er ikke bra. For hun kan ikke dette. Dette firmaet med disse kassene kommer til å forsvinne fort. Brun saus i pose? Selv en blogger har tid til å lage brun saus.
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7055 Skrevet 25. februar 2018 59 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Sorry, men proviant.no ser oppriktig helt elendig ut. At de sponser en blogger som AB er liksom bare toppen av kransekaken... Sjekket FB-siden feks der de allerede melder om problemer med kunderegistrering. Ja her var det mye surr.. Nok av misfornøyde meldinger på Facebook. Å fatter ikke når hun skriver at de i går spiste pasta carbonara fra menyen til 3-4 personer,å det var masse mat igjen selv om de var 6 personer som spiste. 18
Kollontaj Skrevet 25. februar 2018 #7056 Skrevet 25. februar 2018 Så artig at de både har handlet selv for 1000 kr de siste ukene, samt fått matkasse i tillegg. Jaja, verden vil bedras. 41
Maskopi Skrevet 25. februar 2018 #7057 Skrevet 25. februar 2018 Velvel, hadde ikke satset sparepengene mine på å få noe igjen for samarbeidet her med de regnskapstallene: https://www.proff.no/selskap/brandhub-as/bergen/catering/Z0IB0VJR/ Det er tidligere Adams matkasse, og det er en dårlig skjult hemmelighet at det ikke akkurat går som det griner i matkassemarkedet lengre... 18
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7058 Skrevet 25. februar 2018 Toro har ertepure i pose til ca 25 kr,.. Kjøp en pose frosne erter til 10 kr å du har verdens beste puré til under halve prisen. 1 pose kålstuing koster 45 kr.. Kjøp kålhode til ca 10 kr pluss hvit saus å det koster deg ca 15 kr. Mye sunnere å bedre 27
Gjest chiki Skrevet 25. februar 2018 #7059 Skrevet 25. februar 2018 13 minutter siden, steinbukk00 skrev: Ja her var det mye surr.. Nok av misfornøyde meldinger på Facebook. Å fatter ikke når hun skriver at de i går spiste pasta carbonara fra menyen til 3-4 personer,å det var masse mat igjen selv om de var 6 personer som spiste. Jeg greier rett og slett ikke å tro på det, at de hadde rester etter den menyen... vi har 3 barn på 2,3 og 7 år. Mannen min trener mye. Vi er hverken overvektige eller storspiste. Menyene til AB hadde ikke mettet alle oss....
steinbukk00 Skrevet 25. februar 2018 #7060 Skrevet 25. februar 2018 7 minutter siden, chiki skrev: Jeg greier rett og slett ikke å tro på det, at de hadde rester etter den menyen... vi har 3 barn på 2,3 og 7 år. Mannen min trener mye. Vi er hverken overvektige eller storspiste. Menyene til AB hadde ikke mettet alle oss.... Ikke her heller.. Vi er 2 voksne og 2 barn på 8 og 11 år. De trenger jo masse næringsrik mat. 12
Fremhevede innlegg