Pæddan Skrevet 7. februar 2018 #6221 Skrevet 7. februar 2018 Ble litt satt kan dere si. Mailen var i en slik "venninneaktig" tone, og er en opphengt i at bloggere skal like en som person, så hadde jeg vært en lett bytte. 16
Lapper Skrevet 7. februar 2018 #6222 Skrevet 7. februar 2018 39 minutter siden, Pæddan skrev: Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! Er dette virkelig sant?
Pæddan Skrevet 7. februar 2018 #6223 Skrevet 7. februar 2018 2 minutter siden, Lapper skrev: Er dette virkelig sant? Jaaaaaa 3
Lapper Skrevet 7. februar 2018 #6224 Skrevet 7. februar 2018 9 minutter siden, Pæddan skrev: Jaaaaaa Da er man rimelig desperat når man ber folk om å skrive noe pent på bloggen😂 7
kvinneguide Skrevet 7. februar 2018 #6226 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Pæddan skrev: Ble litt satt kan dere si. Mailen var i en slik "venninneaktig" tone, og er en opphengt i at bloggere skal like en som person, så hadde jeg vært en lett bytte. Det er det der som er det styggeste med sånne bloggere som gir en illusjon av å være din venninne. Jeg blir sint på vegne av de som ukritisk lar seg sjarmere. Man må huske på at dette er ren business for bloggeren. 18
Juliannaos Skrevet 7. februar 2018 #6227 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har aldri skrevet en kommentar til AB, men likevel er jeg blokkert fra hennes svar på tråden ang Vixen på <Stort og smått om sosiale medier > på Facebook. Årsaken til dette vet jeg ikke, men ALDRI om jeg klikker inn på hennes blogg igjen. Makan! 13
Papirfly Skrevet 7. februar 2018 #6228 Skrevet 7. februar 2018 Tråden er ryddet for hets og persondebatt. Papirfly, mod.
Perle Skrevet 7. februar 2018 #6229 Skrevet 7. februar 2018 4 timer siden, Pæddan skrev: Husker jeg kommenterte noe positivt på bloggen hennes for 1 år tilbake, og dama sendte meg en mail om jeg kunne fortsette å skrive positive kommentarer, slik at det ble et hyggelig kommentarfelt i innleggene!! OK, der sluttet jeg å kommentere! 8
Populært innlegg calium Skrevet 8. februar 2018 Populært innlegg #6230 Skrevet 8. februar 2018 "Skal vi være med på Bloggerne, så skal det være ekte. Og da må vi filme det første møtet med barna." Really? Like, REALLY? Er det DET som er definisjonen på å være ekte? At man invaderer private, intime, såre øyeblikk, filmer det og deler det med hele det norske folk? Grow up. Grow the fuck up! Det er stor forskjell på å være personlig og å være privat. Google it. Spør en venn. Tenk deg om før du publiserer. 70
Gjest formula Skrevet 8. februar 2018 #6231 Skrevet 8. februar 2018 Litt festlig at AB få dager etter eget utsagn - truseløs -ha blottet pupp på snap (igjen) og ekstremeksponering av barna over lang tid, vier siste innlegg til morsrollen. Her strømmer det på med gode råd, som at : "Du kan aldri skryte for mye av dine barn" og "Du vil oppleve at du heier som gal på dine barn, og til tider kan barna dine og de rundt deg bli flaue av deg, men det kjennetegner en god mor." Nå er vel ikke det at mor heier fra sidelinja det som er flauest for hennes barn vil jeg tro. Men, som hun skriver: "Du bestemmer. Du vet best." Synes hele innlegget bærer preg av å forsvare sine egne, kanskje ikke så gode valg i livet som blogger.
Trollmora Skrevet 8. februar 2018 #6232 Skrevet 8. februar 2018 21 minutter siden, formula skrev: Litt festlig at AB få dager etter eget utsagn - truseløs -ha blottet pupp på snap (igjen) og ekstremeksponering av barna over lang tid, vier siste innlegg til morsrollen. Her strømmer det på med gode råd, som at : "Du kan aldri skryte for mye av dine barn" og "Du vil oppleve at du heier som gal på dine barn, og til tider kan barna dine og de rundt deg bli flaue av deg, men det kjennetegner en god mor." Nå er vel ikke det at mor heier fra sidelinja det som er flauest for hennes barn vil jeg tro. Men, som hun skriver: "Du bestemmer. Du vet best." Synes hele innlegget bærer preg av å forsvare sine egne, kanskje ikke så gode valg i livet som blogger. Det er jo snart morsdag må vite, da gir sånne innlegg klikk I massevis. 8
filifjonka Skrevet 8. februar 2018 #6233 Skrevet 8. februar 2018 1 hour ago, Trollmora said: Det er jo snart morsdag må vite, da gir sånne innlegg klikk I massevis. Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. 8
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 8. februar 2018 Populært innlegg #6234 Skrevet 8. februar 2018 22 minutter siden, filifjonka skrev: Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. Hvordan tror du egentlig vi på bygda lever??? 61
kvinneguide Skrevet 8. februar 2018 #6235 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 2 timer siden, formula skrev: truseløs -ha blottet pupp på snap (igjen) og ekstremeksponering av barna over lang tid Ja, men hun har faktisk takket nei til både nakenshoot og tattis, kan hun meddele i siste oppdateringer. Endret 8. februar 2018 av kvinneguide 8
Infinity Skrevet 8. februar 2018 #6236 Skrevet 8. februar 2018 25 minutter siden, filifjonka skrev: Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. Kanskje det er på tide med litt kunnskapsløft, eller har du muligens noe kilder til koblingen mellom bakstedamer og innlevelsesevne . Jeg er fra byen, men her mangler jeg fullstendig referanserammer.. 🤔🤔 16
kvinneguide Skrevet 8. februar 2018 #6237 Skrevet 8. februar 2018 32 minutter siden, filifjonka skrev: Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. Det var da svært fordomsfullt! 30
neiognei Skrevet 8. februar 2018 #6238 Skrevet 8. februar 2018 34 minutter siden, filifjonka skrev: Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. Gratulerer med årets mest sneversynte🙈 31
mikrobe Skrevet 8. februar 2018 #6239 Skrevet 8. februar 2018 14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Hvordan tror du egentlig vi på bygda lever??? Du skulle bare visst hva vi innenfor Ring 3 tenker. 20
Calypso Skrevet 8. februar 2018 #6240 Skrevet 8. februar 2018 38 minutter siden, filifjonka skrev: Det er så mange rundt det ute i Distrikts-Norge som vil heie på en gammeldags myndige mor som alltid vet best selv og som "snakker rett fra levra". Antydningens kust vil aldri gå hjem hos disse bakstedamene med minimal innlevelsesevne og begrenset refereranseramme. Vil tro at de fleste som heier på AB er bønder og fra distrikta. Eh... unnskyld? Min mor er bonde og hun sier at AB burde skamme seg (det samme mener jeg), det burde igrunn du også når du lirer av deg dømmende og toskete uttalelser som dette. Det er ikke sånn at vi som bor litt utenfor større byer lever sånn som skapningene i filmen Deliverance. 25
Fremhevede innlegg