Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Moongirl skrev:

Oh. Kleint. Klarte ikke se alt, takler bare ikke den stemmen og faktene.

"Søt og hyggelig " 🙊

At det var kleint - ja, men han så da vitterligen forelska ut der han sto å logra som en liten valp mens hun snakka.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Trollmora skrev:

At det var kleint - ja, men han så da vitterligen forelska ut der han sto å logra som en liten valp mens hun snakka.

Du så noe jeg ikke så, men ingen av oss vet hva fasiten er. 

Anne Brith hauset opp denne forestillingen på beste Anne Brith-vis, kjole og makeup for moteløvene der ute, potensiell kjæreste for sladrepressen, og manglende undertøy for togkrasj-klikk. Forestillingen var nøye regissert, hun la til og med inn en liten puppeglipp/flash på slutten der, så folk skulle ha noe å diskutere dagen etter. Klikk, klikk, klikk....

Men hvorfor klarte hun ikke å preppe kjæresten? Hun som alltid er på og alltid vurderer hvordan det hun deler påvirker businissen. En liten gjennomgang av replikkene før intervjuet hadde vært på sin plass, for det blir veldig lite troverdig med "alt sammen" og "søt og hyggelig". Han redigerte det riktignok til "VELDIG søt og hyggelig", men det blir ikke mer overbevisende av den grunn. Anne Brith prøver jo å selge dette inn som en stormende fjortisforelskelse.

Jeg tenker at Pizzaboy også kunne bidratt litt selv. Når jeg skal inn i situasjoner hvor jeg kanskje blir stilt litt til veggs, har jeg en kjapp gjennomgang av hva jeg bør si først og det tror jeg er vanlig. Nei, de eneste to forklaringene jeg kan komme på er at Pizzaboy ble blendet av fame and fortune og mistet munn og mæle, eller he's just not that into her.

Skrevet
29 minutter siden, Sorbus skrev:

Du så noe jeg ikke så, men ingen av oss vet hva fasiten er. 

Anne Brith hauset opp denne forestillingen på beste Anne Brith-vis, kjole og makeup for moteløvene der ute, potensiell kjæreste for sladrepressen, og manglende undertøy for togkrasj-klikk. Forestillingen var nøye regissert, hun la til og med inn en liten puppeglipp/flash på slutten der, så folk skulle ha noe å diskutere dagen etter. Klikk, klikk, klikk....

Men hvorfor klarte hun ikke å preppe kjæresten? Hun som alltid er på og alltid vurderer hvordan det hun deler påvirker businissen. En liten gjennomgang av replikkene før intervjuet hadde vært på sin plass, for det blir veldig lite troverdig med "alt sammen" og "søt og hyggelig". Han redigerte det riktignok til "VELDIG søt og hyggelig", men det blir ikke mer overbevisende av den grunn. Anne Brith prøver jo å selge dette inn som en stormende fjortisforelskelse.

Jeg tenker at Pizzaboy også kunne bidratt litt selv. Når jeg skal inn i situasjoner hvor jeg kanskje blir stilt litt til veggs, har jeg en kjapp gjennomgang av hva jeg bør si først og det tror jeg er vanlig. Nei, de eneste to forklaringene jeg kan komme på er at Pizzaboy ble blendet av fame and fortune og mistet munn og mæle, eller he's just not that into her.

De er vel begge voksne nok til å stå ansvarlige for hva de sier og gjør- det tragiske opp i det hele slik jeg ser det, er at hun ikke forstår det ansvaret hun har som tenåringsmamma.  Kua som ikke glemmer at hun har vært en kalv- bør eller ikke glemme hvor grusomme ungdommer kan være mot hverandre... 

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Skrevet

Wow, Anne Brith har oppdaget en Vixen-tråd på SoMe gruppe på Facebook og kaster seg inn i diskusjonen med syrlig hersketeknikk, bastante konstateringer, synsing og en liten løgn(?).

BOTB har stjålet bilder av henne og det vet hun er ulovlig for det har Hans Petter skrevet i bloggen sin. Dessuten er saker som det prøvd ut i retten forlengst og det er satt en klar presedens. Det er i hvertfall hennes erfaring og mening. Jeg er litt usikker her, for jeg var ikke klar over at det var så mange slike saker som hadde vært i retten? I så fall hadde vel Vixen-sirkuset vist til tidligere dommer når de disket BOTB. Og hva mener hun med at det er hennes erfaring? Har HUN vært i retten. Eller skal vi forholde oss til det siste: Det er hennes mening....

Det er forøvrig over 60 stykker som har betalt Anne Brith penger for dette etter å ha møtt advokaten hennes. Drømmehuset kommer stadig nærmere....

Gjest Galaxy X
Skrevet

Atte hæ? Hvorfor bryte seg inn i en debatt på det viset for å feige ut med emojier i hytt og gevær når hun fikk saklig svar fra en motdebattant? Dét der var bare flaut. 

Gjest Galaxy X
Skrevet

For øvrig veldig morsomt at hun henviste til HPs blogg som dokumentasjon/argument :fnise: 

Skrevet

Kan noen linke til diskusjonen som nevnes?

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Galaxy X skrev:

Atte hæ? Hvorfor bryte seg inn i en debatt på det viset for å feige ut med emojier i hytt og gevær når hun fikk saklig svar fra en motdebattant? Dét der var bare flaut. 

Også skriver hun videre at hun har for mye å gjøre i hverdagen til å ta tak i dette, så det var kun det hun ville kommentere. Altså, hvorfor kaste seg inn i en debatt hvis en ikke har tid til å følge den opp videre? Ser bare utrolig naivt ut å henvise til HPs blogg og at det er presedens i slike saker etter «hennes mening og erfaring».

• Liker 15
Skrevet

Hvilken tråd på Some har AB skrevet kommentarer? Gikk inn på ett innlegg å ser at noen svarer AB men det er ingen kommentarer der fra henne. Har hun slettet De?

• Liker 1
Skrevet

Hun har slettet kommentarene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan fremdeles se ABs kommentarer. Kan dere være blokkert av henne?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Louiah skrev:

Kanskje de bare ikke ser hvor kommentarene er. De er under Christine Calverts reklameinnlegg fra Vixen, men under en av underkommentarene

Hvis de ser at noen svarer AB, er de nok på riktig undertråd, men det kan selvfølgelig være :) 

• Liker 1
Skrevet

Om dere er innlogget på Facebook og har kommentert i tråden, eller likt noe en motdebattant har skrevet, er dere nok blokkert av henne. Kommentarene hennes er synlig når man er utlogget Facebook. 

• Liker 3
Skrevet

Snakk om saklig debatt, når man blokkerer alle som er uenig. Fantastisk opplegg.

• Liker 17
Skrevet

Hm, jeg har aldri likt noe som helst i noen diskusjoner om henne, men jeg er visst blokkert. :alice:

• Liker 7
Skrevet

Man blokkerer de som er uenig, også konstaterer man bare at man har rett, for det har man erfart, også sier man at man er for travel til å diskutere det. :tommel: 

• Liker 18
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...