Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Stupine skrev:

Spent på hva hun kommer til å skrive om puppeflashen eller eventuelt puppeglippen, for hun kommer garantert til å skrive om det! Enten blir det forsvart for alle har jo sett en pupp og det er helt normalt, eller så får den som la ut Snappen et sant helvete.  

I kommentarfeltet under innlegg I natt er det kommentert, og med følgende svar:

" He he og du var der slik at du vet eksakt hvordan det der var? Tror det var jeg, Espen og en til som satt og så det fra den siden og vi tre er nok de eneste som med sikkerhet vet hva som skjedde. Men du: når ble en pupp galt?"

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke nevnt med ett ord i siste innlegg..  hun hadde ikke drømt om at det skulle bli så mye styr rundt "meg og Erik"

Det skjer ikke mye i verden når vg vier en hel side om paret

Endret av Lapper
  • Liker 10
Skrevet

Hverken E eller AB har særlig klasse så de ødelegger nok ingen ting ved denne oppførselen.

• Liker 17
Skrevet (endret)

@Trollmora Hehe..  Ikke noe galt med pupp, men i den settingen blir det tacky og vitner om 0 stil og klasse, men det er min mening. :) La oss alle flashe puppa på fest. Gi full pupp! Moooooot normalt! :)

Endret av Stupine
  • Liker 10
Skrevet

Så storien til Espen, og må si det ikke er puppen jeg reagerer mest på. De to snappene han legger ut etterpå er åpenbart mobbing/uthenging av både AB og kjæresten. Reagerer veldig på at han, som bare noen snapper senere sier at han ikke drikker, ikke tenker over hva han legger ut. Dette er klassisk ungdomsskole/videregående uthenging hvor ingen kan ta han 100% fordi han ikke skriver noe direkte stygt, men alle skjønner hva han mener med «okei...» og det blikket. Dumt av AB å flashe, men helt usmakelig av Espen og komikerfrue med uthenging på en offentlig Snapchat. 

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, 123gjest skrev:

Så storien til Espen, og må si det ikke er puppen jeg reagerer mest på. De to snappene han legger ut etterpå er åpenbart mobbing/uthenging av både AB og kjæresten. Reagerer veldig på at han, som bare noen snapper senere sier at han ikke drikker, ikke tenker over hva han legger ut. Dette er klassisk ungdomsskole/videregående uthenging hvor ingen kan ta han 100% fordi han ikke skriver noe direkte stygt, men alle skjønner hva han mener med «okei...» og det blikket. Dumt av AB å flashe, men helt usmakelig av Espen og komikerfrue med uthenging på en offentlig Snapchat. 

Det viser jo hvor hun står hos noen av disse bestis bloggerne da. 

• Liker 18
Skrevet
3 minutter siden, 123gjest skrev:

Det kommer helt an på forholdet dem imellom. Ser overhodet ikke det du ser. 

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, Stupine skrev:

@Trollmora Hehe..  Ikke noe galt med pupp, men i den settingen blir det tacky og vitner om 0 stil og klasse, men det er min mening. :) La oss alle flashe puppa på fest. Gi full pupp! Moooooot normalt! :)

Enig i det ;) 

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Lapper skrev:

Er ikke nevnt med ett ord i siste innlegg..  hun hadde ikke drømt om at det skulle bli så mye styr rundt "meg og Erik"

Det skjer ikke mye i verden når vg vier en hel side om paret

Oi jo da. Dette ville hun. Skryte av at hun har fått en ung hingst. Ha ha.

• Liker 12
Skrevet

Ser ikke helt poenget med å få sydd dyr designerkjole samt legge så mye i hår, make-up osv, når man ødelegger det hele med en tacky opptreden. Det er bare flaut og trist å være vitne til. Hadde hun enda bare hatt seg selv å tenke på...

@123gjest O medlidenhet når det gjelder "uthenging". Damen er selv ansvarlig for sine egne handlinger, og den som er med på leken, får tåle steken. Ville vært bra naivt å tro at det ikke ville komme reaksjoner på puppeflashen i ettertid. Kan vel i grunn forvente et Stakkars-meg-alle-mobber-meg innlegg på bloggen snart.

• Liker 30
Skrevet

Jeg har greid å lære ungene mine forskjellen på god og dårlig oppmerksomhet. Jeg tror jeg frivillig vil ta på meg jobben for å lære endel beboere i Sørumsand det samme.

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Stupine skrev:

@123gjest O medlidenhet når det gjelder "uthenging". Damen er selv ansvarlig for sine egne handlinger, og den som er med på leken, får tåle steken. Ville vært bra naivt å tro at det ikke ville komme reaksjoner på puppeflashen i ettertid. Kan vel i grunn forvente et Stakkars-meg-alle-mobber-meg innlegg på bloggen snart.

Er helt enig i at puppeflashen var idiotisk og fortjener reaksjoner. Det jeg reagerer på er videoene han legger ut av henne etter det. Ser det er flere som ikke ser det jeg ser, men kan det ha noe med alder å gjøre? Er bare to år siden jeg var ferdig på videregående, og for meg var dette som å se måten «festens fulleste» ble hengt ut på snap. Kan hende jeg overdriver, men jeg fikk ikke følelsen av at dette var «to gode venner som tuller» da jeg så storien til verken Espen eller komikerfrue. 

• Liker 18
Skrevet
11 minutter siden, ricecrispies skrev:

Men har komikerfrue lagt ut noe om AB?

Nei ikke det jeg har fått med meg, men Marna sa at folk skulle sjekke Espen Hilton sin snap for jucy details.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Mammabamma skrev:

Jeg har greid å lære ungene mine forskjellen på god og dårlig oppmerksomhet. Jeg tror jeg frivillig vil ta på meg jobben for å lære endel beboere i Sørumsand det samme.

Hva med god og dårlig oppførsel på internett , anonymt da ? Hvordan flertallet her inne sitter anonymt og snakker skit om AB side etter side. Er det greit da, er det noe flere her inne stolt ville vist barna sine ?  Dere trenger hverken like dama, gi hun oppmerksomhet, eller vie tiden deres på å drite henne ut slik det holdes på her inne. Det hadde vært lærdom og du hadde ikk etrengt holde deg innenfor Sørumsand heller, men spredd informasjonen til alle nett troll der ute . Det er heldigvis noe jeg har klarft å lære mine barn, at mobbing og  ut driting av andre  ikke er greit

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, 123gjest skrev:

Er helt enig i at puppeflashen var idiotisk og fortjener reaksjoner. Det jeg reagerer på er videoene han legger ut av henne etter det. Ser det er flere som ikke ser det jeg ser, men kan det ha noe med alder å gjøre? Er bare to år siden jeg var ferdig på videregående, og for meg var dette som å se måten «festens fulleste» ble hengt ut på snap. Kan hende jeg overdriver, men jeg fikk ikke følelsen av at dette var «to gode venner som tuller» da jeg så storien til verken Espen eller komikerfrue. 

Dette er tonen dem imellom hver gang de snapper sammen. Følger ikke mye med på han, men dette virker som hans humor. Og Anne Brith ler med og gir han materiale hver gang.

Hallo? Hun ber han om å filme hennes nakne pupp. At han tuller med hennes flåsete svar på et spørsmål han helt klart stiller for å legge opp til fjas sier meg ikke på noen måte at han "mobber" henne.

Hadde hun vært plaget med det så hadde hun nok holdt avstand og videoene hadde vært fjernet. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
18 minutter siden, 123gjest skrev:

Jeg ser ikke det du ser, men slik er det...man oppfatter ofte situasjoner forskjellig utifra bakgrunn, preferanser etc. Men at disse to (eller tre: Espen, komikerfrue og AB) er så gode venner...nå følger jeg ingen av dem fast i sosiale medier, men har ikke fått med meg at verken Espen eller komikerfrue har omtalt AB som sin gode venn. Det er vel heller AB som har omtalt disse som sine bestevenner, i hvert fall Espen (mulig hun har brukt en annen betegnelse enn bestevenn). AB skjønner ikke at hun er på fullstendig feil sted - hun prøver å være like kul som de fleste andre rosabloggere som er 20 år yngre (i den grad rosabloggere er kult - men det er en annen diskusjon), men uansett hvor mye hun prøver, vil hun fortsatt være en sliten firebarnsmor i 40-årene fra Sørumsand/Mosjøen som desperat prøver på å være noe hun ikke er.

Og det er bare patetisk.

Endret av SjokoLine
  • Liker 17
Skrevet
20 minutter siden, 123gjest skrev:

Jeg føler også Espen hang ut AB på storyen sin. Får litt følelsen av at han skal vise fram at «hun tror vi er venner, men vi er ikke det.» Men har komikerfrue lagt ut noe av AB?

• Liker 6
Skrevet

Det er STOR forskjell på puppeglipp og puppeflash......

• Liker 22
Skrevet
5 timer siden, Mammabamma skrev:

En enkelt beboer i Sørumsand mener du vel? Er ikke sikkert AB er representativ for stedet.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...