Gjest Max Potente Skrevet 3. februar 2018 #6001 Skrevet 3. februar 2018 (endret) Jeg klarer ikke å ta noe av det i bloggen seriøst mer. Det er som om hun følger et eller annet romantisk manus og de har plassert feil person i hovedrollen. Ingenting virker ekte etter at jeg leste den avisartikkelen der hun beskriver hvor kontrollert og gjennom-manipulert alt er. Tekstene er tydelig skrevet for å "samle rundt leirbålet" og treffe rett i brystet på folk, som dette: 'Du Ja, akkurat du, ja Du sitter der med tankene dine, du Nært og sårt Men så noe magisk, men kan ikke dele nå' Endret 3. februar 2018 av Max Potente
Lapper Skrevet 3. februar 2018 #6002 Skrevet 3. februar 2018 57 minutter siden, Christiane_W skrev: Dama er bare helt latterlig! I innlegget "Vixen ready ❤︎" er det et nærbilde av en veldig forlovelsesring-aktig ring på venstre ringfinger og i kommentarfeltet er det noen som mener hun kun har lagt ut det bildet for å få kommentarer (skape spekulasjoner). Neida, AB har fått den i julegave av foreldrene sine og glemte bare å skrive det. Hun er jo så travel og blogger fra parkeringsplassen ved Telenor Arena, så takk til den observante leseren som påpekte det. Innlegget redigeres så det kommer med.🙄 Nå vet ikke jeg hva som er riktig her men nå tror jeg AB skrev at hun hadde fått ring av foreldrene sine til jul. Men om det er denne vet jeg ikke 1
Christiane_W Skrevet 3. februar 2018 #6003 Skrevet 3. februar 2018 12 minutter siden, Lapper skrev: Nå vet ikke jeg hva som er riktig her men nå tror jeg AB skrev at hun hadde fått ring av foreldrene sine til jul. Men om det er denne vet jeg ikke AB svarer i kommentarfeltet at ringen er julegave fra foreldrene hennes. 2
Stupine Skrevet 4. februar 2018 #6004 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Den ringen har jeg lagt merke til tidligere. Har tenkt at det er en ring fra Ti Sento som heter Milano som hun har kjøpt selv. Ser ikke ut som noen diamantring hvert fall. Endret 4. februar 2018 av Stupine 2
Stupine Skrevet 4. februar 2018 #6005 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Slettet. AB har redigert innlegget Endret 4. februar 2018 av Stupine
Trollmora Skrevet 4. februar 2018 #6006 Skrevet 4. februar 2018 Åååkey, så hun har ikke tid til å trimme mer, ei heller ta vare på huden sin - så hun er rynkete i en alder av 42.... Men å operere øyelokka sine, det har alenemora tid til?! 10
princesse Skrevet 4. februar 2018 #6007 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Trollmora skrev: Åååkey, så hun har ikke tid til å trimme mer, ei heller ta vare på huden sin - så hun er rynkete i en alder av 42.... Men å operere øyelokka sine, det har alenemora tid til?! Om hun nå finner på å operere øyelokkene å legger alt dette ut på bloggen så synker hun enda dypere. Gjør det gjerne AB om du mener dette gjør deg til ett bedre menneske men hold det langt unna bloggen 10
princesse Skrevet 4. februar 2018 #6008 Skrevet 4. februar 2018 Er det mulig å få masse rester av en middag med 400-600 gr fisk som skal være til 5 personer? 17
Trollmora Skrevet 4. februar 2018 #6009 Skrevet 4. februar 2018 18 minutter siden, princesse skrev: Er det mulig å få masse rester av en middag med 400-600 gr fisk som skal være til 5 personer? Ikke her i huset hvertfall 😂 13
Malum Skrevet 4. februar 2018 #6010 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 1 time siden, princesse skrev: Om hun nå finner på å operere øyelokkene å legger alt dette ut på bloggen så synker hun enda dypere. Gjør det gjerne AB om du mener dette gjør deg til ett bedre menneske men hold det langt unna bloggen Å operere øyelokk er ikke nødvendigvis en kosmetisk greie, altså. Jeg kjenner 3, inkludert min gamle svigerfar, som har gjort det, på det offentlige sin regning, og det har rett og slett vært for å bedre evnen til å se, og da spesielt sidesynet, særlig under bilkjøring. Mange med tunge øyelokk bruker formiddagen på å vente på at hevelsen etter nattesøvnen skal gå ned såpass at man skal kunne se uten å rynke panna, liksom. Nå skal ikke jeg vurdere AB sitt behov for en slik operasjon, men vil bare ha sagt det, før det tar av helt her, liksom. Endret 4. februar 2018 av Malum 11
MissCortado Skrevet 4. februar 2018 #6011 Skrevet 4. februar 2018 47 minutter siden, princesse skrev: Er det mulig å få masse rester av en middag med 400-600 gr fisk som skal være til 5 personer? Fiskegrateng med et hint av fisk? 11
BlomsterMaja Skrevet 4. februar 2018 #6012 Skrevet 4. februar 2018 Aner ikke hvor mange menn de eldste makronene har blitt presentert for i tiden mellom skilsmissen fra deres far og frem til hun møtte minstemann sin pappa, men har nå iallfall vært minst en ny mann tilsvarende antall år den yngste er: 1) Minstemann er 5 år, og såvidt jeg har kommet frem til så var hans far i alle makronenes liv i hvertfall til minstemakronen var 1 år (og muligens litt til?). 2) Etter det har det vært Mr.Right ( trønderen som hun planla bryllup med) 3) J (som hun var på sydenferie med) 4) Svensken (ble også offentlig på Facebook) 5) og nå denne Pizzanissen. Husker jeg feil eller var det også en annen mellom trønderen og J? Altså 6 menn de siste 5 årene? 32
Christiane_W Skrevet 4. februar 2018 #6013 Skrevet 4. februar 2018 Hun gnåler fortsatt om dette matbudsjettet på 1000 kr i uka, ja...🙄 Denne ukas innlegg er krydret med bilde av da hun var på forsiden på VG med dette 1/7-2016. Tror hun at et bilde av en halvannet år gammel utgave av VG (og at saken i følge AB var så populær at den lå på forsiden på VG nett i 20 uker) gjør det mer realistisk og at folk dermed slutter å stille spørsmål ved det? At folk slutter å påpeke at "gratisvarene" i fryser, skap og skuffer også har kostet penger og dermed burde regnes med i budsjettet? Og at det at makronene kjøper lunch på skolen for egne penger også teller inn på budsjettet, siden de ikke trenger matpakke hjemmefra de dagene? Jeg lurer fortsatt på om denne 1000-lappen inkluderer kun mat, eller om den også inkluderer husholdningsartikler som såpe, toalettpapir etc. En uke skrev hun at de brukte ca en 100-lapp i uka på sånt, uka etter presiserte hun at 1000-lappen var kun på mat og at alt annet kom utenom. I denne ukas innlegg deler hun sine beste tips og et av dem er å kjøpe toalettpapir når det er på tilbud, siden man sparer mye på det og dermed kan man unne seg bedre middag. Det er forskjell på 1000 kr kun på mat og å ha et husholdningsbudsjett på 1000 kr i uka og her synes jeg AB er en smule uklar og vinglete. 18
Gjest pelikanen Skrevet 4. februar 2018 #6014 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Malum skrev: Å operere øyelokk er ikke nødvendigvis en kosmetisk greie, altså. Jeg kjenner 3, inkludert min gamle svigerfar, som har gjort det, på det offentlige sin regning, og det har rett og slett vært for å bedre evnen til å se, og da spesielt sidesynet, særlig under bilkjøring. Mange med tunge øyelokk bruker formiddagen på å vente på at hevelsen etter nattesøvnen skal gå ned såpass at man skal kunne se uten å rynke panna, liksom. Nå skal ikke jeg vurdere AB sitt behov for en slik operasjon, men vil bare ha sagt det, før det tar av helt her, liksom. Ut i fra bilder, så har hun ikke sånne hengende øyelokk som hindrer synet. Det må du ha for å få det dekket
Gjest Sorbus Skrevet 4. februar 2018 #6015 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, princesse skrev: Om hun nå finner på å operere øyelokkene å legger alt dette ut på bloggen så synker hun enda dypere. Gjør det gjerne AB om du mener dette gjør deg til ett bedre menneske men hold det langt unna bloggen Sofie Elise har fått pepper i to år nå for at hun ikke har innrømmet å ha operert rumpa si. Hvis Anne Brith opererer øyelokkene og er ærlig om det burde hun få ros. Eller er det ulik standard for ulike bloggere? Som @Malum skrev så er det mange som trenger en slik operasjon og jeg synes faktisk at å følge en slik prosess er langt mer allmennyttig enn det meste annet som kommer fra den kanten.
Malum Skrevet 4. februar 2018 #6016 Skrevet 4. februar 2018 (endret) 34 minutter siden, pelikanen skrev: Ut i fra bilder, så har hun ikke sånne hengende øyelokk som hindrer synet. Det må du ha for å få det dekket Jeg vet ikke, jeg, men jeg har lagt merke til at hun alltid rynker pannen på bilder, og det kan godt være fordi øyelokkene irriterer. Det er sånt som blir en vane når man har for mye hud der. Og uansett om det er «nok» til å få det dekket eller ikke, så synes jeg det er opp til henne å avgjøre om det plager henne nok til at det føles nødvendig. Endret 4. februar 2018 av Malum 3
Gjest Sugemerke Skrevet 4. februar 2018 #6017 Skrevet 4. februar 2018 Det skal ikke så mye overflødig hud på øyelokkene til før man får plager.
Gjest orfeus Skrevet 4. februar 2018 #6018 Skrevet 4. februar 2018 10 minutter siden, Sorbus skrev: Sofie Elise har fått pepper i to år nå for at hun ikke har innrømmet å ha operert rumpa si. Hvis Anne Brith opererer øyelokkene og er ærlig om det burde hun få ros. Eller er det ulik standard for ulike bloggere? Som @Malum skrev så er det mange som trenger en slik operasjon og jeg synes faktisk at å følge en slik prosess er langt mer allmennyttig enn det meste annet som kommer fra den kanten. SE har delt alt for mye (?) om sine operasjoner som det er, så om hun ikke sier noe om rumpeproteser og talløse justeringer ellers, blir det jo litt rart. Det balanserer ikke, blir ingen logikk i å fortelle alt for mye om alt det andre og så plutselig ikke si noe - og i tillegg lyve om det (rumpen er trent). Jeg er redd AB nå er på vei inn i bloggerboblen for fullt, med justeringer av både det ene og det andre. Det skal litt til å kunne matche en mer enn ti år yngre kjæreste (?). At hun åpent skriver om dette med øyelokkene, tror jeg er sponsorfisking ... Man blir litt kynisk etter å ha sett hvordan noen bloggere utvikler seg
Gulleplutt Skrevet 4. februar 2018 #6019 Skrevet 4. februar 2018 Huff, for en klein blogg. Selvrettferdig og bedrevitende. Dårlig språk. Utstrakt eksponering av barn. 19
Sølvia Skrevet 4. februar 2018 #6020 Skrevet 4. februar 2018 Har AB skrevet at hun skal operere øyenlokkene. Eller er det dette hun mener med at alt skal bli krystallklart? 1
Fremhevede innlegg