Oktnxbye Skrevet 1. februar 2018 #5921 Skrevet 1. februar 2018 32 minutter siden, Oppland skrev: Det tenkte jeg også på da jeg leste det. Skal de forbedre toppkarakterer?😮 Heretter er det bare 6+ som gjelder! 7
Trollmora Skrevet 2. februar 2018 #5922 Skrevet 2. februar 2018 Åh....loverboy ønsker seg visst badestamp til hytta til bursdagen sin hint hint *løpogspons* 17
Lapper Skrevet 2. februar 2018 #5923 Skrevet 2. februar 2018 11 minutter siden, Trollmora skrev: Åh....loverboy ønsker seg visst badestamp til hytta til bursdagen sin hint hint *løpogspons* Er det ikke ren galskap å kjøpe badestamp til en man har vært sammen med i 4 mnd? 16
MarianneE Skrevet 2. februar 2018 #5924 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Lapper skrev: Er det ikke ren galskap å kjøpe badestamp til en man har vært sammen med i 4 mnd? Nei... ikke når man får den sponset. Endret 2. februar 2018 av MarianneE 14
Trollmora Skrevet 2. februar 2018 #5925 Skrevet 2. februar 2018 44 minutter siden, Lapper skrev: Er det ikke ren galskap å kjøpe badestamp til en man har vært sammen med i 4 mnd? I vår verden, jo! Hadde jeg datet noen I ca 4 mnd og han hadde bursdag ville nok en noe mindre ting vært på plan. Men nå har jeg jo ingen blogg eller kan hige etter spons, det går på lommeboka rett og slett til oss. 6
Lapper Skrevet 2. februar 2018 #5926 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, MarianneE skrev: Nei... ikke når man får den sponset. Det er jo sant😀 tenkte ikke på det
Gjest formula Skrevet 2. februar 2018 #5927 Skrevet 2. februar 2018 AB virker mildt sagt bitter over å ikke være nominert til Vixen når hun nærmest drøvtygger på hvor mye annet som betyr så mye mer her i livet, samtidig som hun framhever sin egen godhet og hjelpsomhet som hun ikke får noe igjen for. Nei, for henne er det viktigst å være snill, og heie på alle de nominerte. Siste innlegg=pakket med selvskryt.
Lapper Skrevet 2. februar 2018 #5928 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 22 minutter siden, formula skrev: AB virker mildt sagt bitter over å ikke være nominert til Vixen når hun nærmest drøvtygger på hvor mye annet som betyr så mye mer her i livet, samtidig som hun framhever sin egen godhet og hjelpsomhet som hun ikke får noe igjen for. Nei, for henne er det viktigst å være snill, og heie på alle de nominerte. Siste innlegg=pakket med selvskryt. FUCK VIXEN skriver hun å synes synd på HP i juryen. Endret 2. februar 2018 av Lapper 4
Trollmora Skrevet 2. februar 2018 #5929 Skrevet 2. februar 2018 28 minutter siden, formula skrev: AB virker mildt sagt bitter over å ikke være nominert til Vixen når hun nærmest drøvtygger på hvor mye annet som betyr så mye mer her i livet, samtidig som hun framhever sin egen godhet og hjelpsomhet som hun ikke får noe igjen for. Nei, for henne er det viktigst å være snill, og heie på alle de nominerte. Siste innlegg=pakket med selvskryt. Ja, og avslutte med at innlegget ikke kommer til å få oppmerksomhet pga overskriften så vær snill å dele 4
Oktnxbye Skrevet 2. februar 2018 #5930 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 2 timer siden, Lapper skrev: Er det ikke ren galskap å kjøpe badestamp til en man har vært sammen med i 4 mnd? Neida, det er jo bare å spare ytterligere inn på matbudsjettet det da vettu, så kan pengene gå til viktigere ting som mor sjøl finner nødvendig Endret 2. februar 2018 av Oktnxbye 19
Helhvete Skrevet 2. februar 2018 #5931 Skrevet 2. februar 2018 2 hours ago, Lapper said: Er det ikke ren galskap å kjøpe badestamp til en man har vært sammen med i 4 mnd? Men de er jo ikke sammen. Eller, "Han har ikke spurt meg om akkurat det enda. Vi snakker ikke så mye om det. Men det vil jo skje det også en dag. Alt til sin tid. " 7
Christiane_W Skrevet 2. februar 2018 #5932 Skrevet 2. februar 2018 (endret) "Er dere kjærester?" Han har ikke spurt henne om det enda er svaret. Men det vil jo skje en dag, alt til sin tid. (http://annebrith.blogg.no/1517492315_er_vi_kjrester.html) Altså? Seriøst?! Er hun 14 og forventer en lapp med "Vil du være kjæresten min?" og så to ruter med "ja" og "nei" etter hvor man kan krysse av for svaret? 2 timer siden, Trollmora skrev: I vår verden, jo! Hadde jeg datet noen I ca 4 mnd og han hadde bursdag ville nok en noe mindre ting vært på plan. Men nå har jeg jo ingen blogg eller kan hige etter spons, det går på lommeboka rett og slett til oss. Kanskje Anne Brith bør kontakte Camilla (Villa Paprika) og be om tips for å få spons av badestamp? Endret 2. februar 2018 av Christiane_W 19
Trollmora Skrevet 2. februar 2018 #5933 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, Christiane_W skrev: "Er dere kjærester?" Han har ikke spurt henne om det enda er svaret. Men det vil jo skje en dag, alt til sin tid. (http://annebrith.blogg.no/1517492315_er_vi_kjrester.html) Altså? Seriøst?! Er hun 14 og forventer en lapp med "Vil du være kjæresten min?" og så to ruter med "ja" og "nei" etter hvor man kan krysse av for svaret? Åååå savn 7
Christiane_W Skrevet 2. februar 2018 #5934 Skrevet 2. februar 2018 Anne-Brith skrev i innlegget "Thank You January!" (http://annebrith.blogg.no/1517419191_thank_you_january.html) at et av målene hennes for 2018 er å blogge tre ganger per dag. I januar klarte hun "bare" litt over to per dag . Jeg synes mye av det hun legger ut bærer preg av at hun velger kvantitet fremfor kvalitet. Det er mye "tåkeprat", hinting, clickbaits etc. Flere ganger leser jeg innleggene hennes og tenker bare "hva er det egentlig hun prøver å formidle her?". Det er masse ord, men ikke noe budskap. Hun beklager seg i samme innlegg over at hun kun klarte bare 15 bake-/matrelaterte innlegg i januar, målet var 30. Jeg tror mange lesere ville foretrukket et godt bake-/matrelatert innlegg (jeg snakker ikke om den urealistiske ukemenyen til en tusenlapp) per dag fremfor tre svadainnlegg med clickbaitoverskrifter. 22
Lapper Skrevet 2. februar 2018 #5935 Skrevet 2. februar 2018 13 minutter siden, Christiane_W skrev: Anne-Brith skrev i innlegget "Thank You January!" (http://annebrith.blogg.no/1517419191_thank_you_january.html) at et av målene hennes for 2018 er å blogge tre ganger per dag. I januar klarte hun "bare" litt over to per dag . Jeg synes mye av det hun legger ut bærer preg av at hun velger kvantitet fremfor kvalitet. Det er mye "tåkeprat", hinting, clickbaits etc. Flere ganger leser jeg innleggene hennes og tenker bare "hva er det egentlig hun prøver å formidle her?". Det er masse ord, men ikke noe budskap. Hun beklager seg i samme innlegg over at hun kun klarte bare 15 bake-/matrelaterte innlegg i januar, målet var 30. Jeg tror mange lesere ville foretrukket et godt bake-/matrelatert innlegg (jeg snakker ikke om den urealistiske ukemenyen til en tusenlapp) per dag fremfor tre svadainnlegg med clickbaitoverskrifter. Vil heller ha ett kjempebra bakerellatert innlegg om dagen fremfor masseeksponering av avkom og pekefinger mot lesere 12
RaraAvis78 Skrevet 2. februar 2018 #5936 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Christiane_W skrev: "Er dere kjærester?" Han har ikke spurt henne om det enda er svaret. Men det vil jo skje en dag, alt til sin tid. (http://annebrith.blogg.no/1517492315_er_vi_kjrester.html) Altså? Seriøst?! Er hun 14 og forventer en lapp med "Vil du være kjæresten min?" og så to ruter med "ja" og "nei" etter hvor man kan krysse av for svaret? Kanskje Anne Brith bør kontakte Camilla (Villa Paprika) og be om tips for å få spons av badestamp? Er nok ene og alene derfor hun skrev det,- for å fiske om spons. Bloggere ass! 3
Gjest formula Skrevet 2. februar 2018 #5937 Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, Trollmora skrev: Ja, og avslutte med at innlegget ikke kommer til å få oppmerksomhet pga overskriften så vær snill å dele "At jeg faktisk genuint er god og ser det gode i mennesker" -altså...hvem skriver sånt om seg selv?
Trollmora Skrevet 2. februar 2018 #5938 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Christiane_W skrev: Hun beklager seg i samme innlegg over at hun kun klarte bare 15 bake-/matrelaterte innlegg i januar, målet var 30. Jeg tror mange lesere ville foretrukket et godt bake-/matrelatert innlegg (jeg snakker ikke om den urealistiske ukemenyen til en tusenlapp) per dag fremfor tre svadainnlegg med clickbaitoverskrifter. Jeg synes ikke det er noen nye bake-/matrelaterte innlegg heller jeg da. Sånn som dagens Twix-kake. Lurer på hvor mange ganger hun har delt den oppskriften, og i dag har hun delt samme innlegg også som er fra November 2016. Kaka er god den, men så kjekt det hadde vært med noe nytt å prøve. 9
kvinneguide Skrevet 2. februar 2018 #5939 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Folk hjelper skjeldent til, hvor ofte stiller du opp for andre i hverdagen? Andre folk hjelper hvis de får noe igjen for det selv, (Foruten søstern min og svoger som bar min hjørnesofa ned fem etasjer uten heis mens jeg fotograferte fra alle vinkler) mens JEG, jeg sier alltid: Selvsagt! Riktignok gjør jeg sjelden en god gjerning uten å blogge om det slik at jeg kan håve inn store inntekter for min godhet, men alle store toppbloggere gjør jo det. Forresten, dere aner ikke at bak alle toppbloggere står en sterk kvinne, en hjelpsom, uselvisk og genuint god person – Kvinneguide! Endret 2. februar 2018 av kvinneguide skrivefeil 6
Helhvete Skrevet 2. februar 2018 #5940 Skrevet 2. februar 2018 Skrev hun virket et innlegg om det å hjelpe andre og være et godt menneske uten å forvente noe tilbake, og hvor god hun er på det. Samtidig som hun virker utrolig butthurt for å ikke bli nominert til Vixen? "Det ble ingen pris på meg. Men det betyr ingen ting. Jeg heier fremdeles. For kanskje noen av de som vant en pris var et menneske jeg hjalp underveis? Og da er jo prisen litt min også? Hvis jeg drar det veldig langt, i mitt lille hode." Ingen pris, men det betyr ingenting. Men rart at hun ikke ble nominert siden hun har hjulpet mange, og siden hun faktisk er genuint er god og ser det gode i mennesker. Men ja, det betyr ingenting. Men prisen er jo litt hennes også, da. Hun har jo bakt kaker og vært god mot alle. Men det betyr ingenting. Null problem å ikke bli nominert, altså. Men rart. 18
Fremhevede innlegg