Gjest pelikanen Skrevet 29. januar 2018 #5841 Skrevet 29. januar 2018 52 minutter siden, princesse skrev: Jeg lurer på en ting som kanskje dere vet noe om. Ser AB skriver at hun neste uke vil prøve å kutte ut å spise kjøtt/fisk til middag. Ingen trenger å fråtse i kjøtt😃 Men hvordan er en slik meny iforhold til 3 makroner som trener 15-20 t i uka? Jeg kritiserer ikke henne for å velge bort kjøtt men bare lurer Unger som trener så mye trenger fisk og kjøtt. Hun bør lære litt om mat og trening
Gjest pelikanen Skrevet 29. januar 2018 #5842 Skrevet 29. januar 2018 23 minutter siden, Lapper skrev: Uff.☹ det er jo helt sikkert mange som trener masse å ikke spiser kjøtt og fisk. Men da er det jo enda mer viktig å få i seg riktig mat. La ut tidligere hva unger trenger som trener mye.
Lapper Skrevet 29. januar 2018 #5843 Skrevet 29. januar 2018 41 minutter siden, Moongirl skrev: Hun sier at hun ikke lyver om denne matplanen, men da regner jeg med at hun dokumenterer dette på daglig basis via snap? Om du tenker på at hun snapchater fra matlagning så har ikke det skjedd 3
Nettroll Skrevet 29. januar 2018 #5844 Skrevet 29. januar 2018 35 minutter siden, Lapper skrev: Om du tenker på at hun snapchater fra matlagning så har ikke det skjedd Joda. I går la hun ut snap om at hun hadde pizzabaker-pizza til middag. Levert av pizzamestern sjæl. 9
Moongirl Skrevet 29. januar 2018 #5845 Skrevet 29. januar 2018 36 minutter siden, Lapper skrev: Om du tenker på at hun snapchater fra matlagning så har ikke det skjedd Akkurat det overrasker meg ikke!! 2
mikrobe Skrevet 29. januar 2018 #5846 Skrevet 29. januar 2018 14 minutter siden, Nettroll skrev: Joda. I går la hun ut snap om at hun hadde pizzabaker-pizza til middag. Levert av pizzamestern sjæl. Hvilket budsjett betalte hun den med? 18
Gjest Loffeliten Skrevet 29. januar 2018 #5847 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 1 time siden, pelikanen skrev: Unger som trener så mye trenger fisk og kjøtt. Hun bør lære litt om mat og trening Nei, de trenger ikke fisk og kjøtt, men de trenger blant annet proteiner og sunt fett. Fullt mulig (og ikke særlig vanskelig) å få alt man trenger uten fisk og kjøtt. Nå var det vel bare snakk om noen kjøttfrie dager, men selv gå over til et vegetarisk kosthold er ikke noe problem så lenge man har et minimum av kunnskap om kosthold og ernæring - og DET ser ut til å være en aldri så liten utfordring for AB. Endret 29. januar 2018 av Loffeliten
Ostepooopp Skrevet 29. januar 2018 #5848 Skrevet 29. januar 2018 (endret) Bor hun i leilighet eller enebolig? For det hoppeslottet hun har kjøpt nå, hadde blitt punkterte og kastet ut dersom hun bodde i leilighet og var min nabo! Og hva i alle dager er greia med måten hun snakker om minstemannpå 😱 De snakker hjemme om minste skal være med på ferie? Er han ikke en del av familien han da eller? Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 29. januar 2018 av Papirfly 13
LilleSnupp Skrevet 29. januar 2018 #5849 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 3 timer siden, Ostepooopp skrev: Bor hun i leilighet eller enebolig? For det hoppeslottet hun har kjøpt nå, hadde blitt punkterte og kastet ut dersom hun bodde i leilighet og var min nabo! Og hva i alle dager er greia med måten hun snakker om minstemannpå 😱 De snakker hjemme om minste skal være med på ferie? Er han ikke en del av familien han da eller? La meg gjette, kun skrevet for å provosere. Snart kommer et pekefinger-innlegg om hva folk tror om henne. Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 29. januar 2018 av Papirfly 10
Stupine Skrevet 29. januar 2018 #5850 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 3 timer siden, Ostepooopp skrev: Bor hun i leilighet eller enebolig? For det hoppeslottet hun har kjøpt nå, hadde blitt punkterte og kastet ut dersom hun bodde i leilighet og var min nabo! Og hva i alle dager er greia med måten hun snakker om minstemannpå 😱 De snakker hjemme om minste skal være med på ferie? Er han ikke en del av familien han da eller? Leilighet i en 2-mannsbolig. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105746172 Hun har skrevet at hun må ut av den mars. Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 29. januar 2018 av Papirfly
Stupine Skrevet 29. januar 2018 #5851 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 6 mill for det røklet der? Wow! Ser ikke ut som det er solgt heller? Lagt ut i oktober i fjor. http://annebrith.blogg.no/1507177510_huset_vrt_er_til_salgs.html Endret 29. januar 2018 av Stupine Skrivefeil 10
Ostepooopp Skrevet 29. januar 2018 #5852 Skrevet 29. januar 2018 9 minutter siden, Stupine skrev: Leilighet i en 2-mannsbolig. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=105746172 Hun har skrevet at hun må ut av den mars. Ahh, så hun bor i samme leilighet som i forrige sesong av bloggerne ja. Trodde hun hadde flyttet, siden jeg nå leste noe om at hun skulle ha nye skap. Og tidligere så noe om ny sofa (eller noe sånt). Så er kanskje bare meg, men jeg hadde ventet med å kjøpe nye møbler til jeg var på plass på nytt sted, så jeg fant noe som passet inn der! Men da bor hun altså i en leilighet. Da er det relativt freidig gjort å gjøre om stuen til en gymsal. Må være slitsom for de andre som bor der! 16
Moongirl Skrevet 29. januar 2018 #5853 Skrevet 29. januar 2018 1 minutt siden, Ostepooopp skrev: Ahh, så hun bor i samme leilighet som i forrige sesong av bloggerne ja. Trodde hun hadde flyttet, siden jeg nå leste noe om at hun skulle ha nye skap. Og tidligere så noe om ny sofa (eller noe sånt). Så er kanskje bare meg, men jeg hadde ventet med å kjøpe nye møbler til jeg var på plass på nytt sted, så jeg fant noe som passet inn der! Men da bor hun altså i en leilighet. Da er det relativt freidig gjort å gjøre om stuen til en gymsal. Må være slitsom for de andre som bor der! Ja, tenkte det samme selv...men, nå ser 1.etasje ubebodd ut da ...men, hun hadde vel tatt seg tilrette likevel... Undrer...har ikke minsten noe eget hos mor? Jenta har eget rom og gutta deler rom med køyeseng....hvor er minsten sin seng og sine ting?? Er han ikke der 50%? Mor selv har det største rommet så klart.... 15
Stupine Skrevet 29. januar 2018 #5854 Skrevet 29. januar 2018 1 minutt siden, Ostepooopp skrev: Ahh, så hun bor i samme leilighet som i forrige sesong av bloggerne ja. Trodde hun hadde flyttet, siden jeg nå leste noe om at hun skulle ha nye skap. Og tidligere så noe om ny sofa (eller noe sånt). Så er kanskje bare meg, men jeg hadde ventet med å kjøpe nye møbler til jeg var på plass på nytt sted, så jeg fant noe som passet inn der! Men da bor hun altså i en leilighet. Da er det relativt freidig gjort å gjøre om stuen til en gymsal. Må være slitsom for de andre som bor der! Ja, men nå blir det vel husbygging som hun har gnålt om i flere år! Jeg hadde også ventet med å kjøpe sofa og skap til jeg var på plass i ny bolig. Enig. Den dama tenker kun på seg selv så er ikke overrasket. Stakkars de som bor under! 8
Stupine Skrevet 29. januar 2018 #5855 Skrevet 29. januar 2018 (endret) 13 minutter siden, Moongirl skrev: Ja, tenkte det samme selv...men, nå ser 1.etasje ubebodd ut da ...men, hun hadde vel tatt seg tilrette likevel... Undrer...har ikke minsten noe eget hos mor? Jenta har eget rom og gutta deler rom med køyeseng....hvor er minsten sin seng og sine ting?? Er han ikke der 50%? Mor selv har det største rommet så klart.... Reagerte på det samme ang. mors rom. Burde være en selvfølge at hun tok det minste, men som vanlig går mor foran! Det største rommet kunne sikkert vært delt med en lettvegg også. Endret 29. januar 2018 av Stupine Skrivefeil 11
knutedama Skrevet 29. januar 2018 #5856 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, mikrobe skrev: Hvilket budsjett betalte hun den med? Hun fant nok bare en varm pizza i fryseren, sammen med frukt og bær. 26
kvinneguide Skrevet 29. januar 2018 #5857 Skrevet 29. januar 2018 (endret) -" Har syyyykt mye å gjøre denne uka, hente ballonger, fikse negler OG ta spraytan!!!!!!" Altså, folk som jobber hardt og bidrar med noe nyttig i samfunnet har ikke tid til å gå til frisør en gang fordi dagene fylles av jobb og familieliv. Endret 29. januar 2018 av kvinneguide skrivefeil 35
Trollmora Skrevet 29. januar 2018 #5858 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, kvinneguide skrev: -" Har syyyykt mye å gjøre denne uka, hente ballonger, fikse negler OG ta spraytan!!!!!!" Altså, folk som jobber hardt og bidrar med noe nyttig i samfunnet har ikke tid til å gå til frisør en gang fordi dagene fylles av jobb og familieliv. Amen - hilsen hun med ettervekst til tusen men som ikke blir prioritert 🤷🏼♀️ 5
Oktnxbye Skrevet 29. januar 2018 #5859 Skrevet 29. januar 2018 Hardt liv å rekke og fikse både negler og brunfarge - og hente ballonger på toppen av alt 😥😥 sykt glad jeg ikke er blogger altså!!! 14
Gjest Sugemerke Skrevet 29. januar 2018 #5860 Skrevet 29. januar 2018 44 minutter siden, Oktnxbye skrev: Hardt liv å rekke og fikse både negler og brunfarge - og hente ballonger på toppen av alt 😥😥 sykt glad jeg ikke er blogger altså!!! Gud ja, jeg er glad jeg bare redder liv.
Fremhevede innlegg