Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stengt kommentarfelt igjen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, neiognei skrev:

Og FG snakker ikke om restene som holder til dagen etter..

Jeg skjønner henne ikke helt. Hun er veldig opptatt av å være smart, men dette virker det rett og slett som at hun ikke klarer å forstå. Det kunne jo vært at hun ikke vil forstå, men.. 

Lyver så du tror det selv, er det noe som heter...

Skrevet
1 minutt siden, neiognei skrev:

Og FG snakker ikke om restene som holder til dagen etter..

Jeg skjønner henne ikke helt. Hun er veldig opptatt av å være smart, men dette virker det rett og slett som at hun ikke klarer å forstå. Det kunne jo vært at hun ikke vil forstå, men.. 

Hun er jo for så vidt smart. Dette med budsjett og mat er noe som virkelig provoserer og engasjerer folk og dermed skaper klikk og trafikk.  Noe som igjen genererer penger i kassa. Så hun oppnår nok akkurat det hun vil og jeg føler meg ikke overbevist om at de lever slik hun beskriver. Det er nok en ren blogg-strategi. Eller... jeg er 100 % sikker på at de ikke følger det budsjettet og menyen hun legger ut om. Det går ikke, med så stor familie og så aktive barn.

• Liker 8
Gjest Vitting
Skrevet

18 minutter siden, orfeus skrev:

Det er HELT uforståelig at den damen har klart å skaffe seg en bachelor. 

Har vi sett bevis på den?

Skrevet
5 minutter siden, Vitting skrev:

Har vi sett bevis på den?

Hehe, det har vi ikke, tror jeg. Det er en nederlansk bachelor, ikke norsk. 

Skrevet
9 minutter siden, Stupine skrev:

En oppramsing av skoler man har gått på er ikke et bevis på at det er fullført og bestått, men jeg tror nok at hun har en bachelor i noe, bare ikke i rasjonell kosekvenstenkning. 

Skrevet
40 minutter siden, kvinneguide skrev:

Det er egentlig ganske trist at noen som SE og AB velger å blogge med seg selv som hovedtema. AB hadde vel egentlig kakebaking som hovedtema (noe som forøvrig er veldig flott og inspirerende!) men det selger kanskje ikke nok til å leve av så det må krydres litt med privatliv. Hvertfall, folk lar seg provosere av fenomenet selvutlevering som salgsvare og desverre kommer det til uttrykk gjennom kritikk på detaljer. I stedet for å forsvare seg og tro at man må opereres eller noe for å være bra nok så bør bloggeren forstå at det ikke er noe galt med dem som person, men at fenomenet i seg selv er provoserende. Det er det selvforherligende i å presentere seg som en som har mer å by på enn de fleste som for folk provosert, tenker jeg.

Jeg tror folk fascineres og provoseres av folk som fremstår som, på godt norsk; stokk dumme!  Man må bare følge med på hvor galskapen ender. Hvor mange forlovelser? Ekteskap? Skilsmisser? Unger? Konkurser? Sammenbrudd? 

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

Men jeg lurer altså på....de som sier/skriver hun er et godt forbilde, på hvilken måte er hun det??

• Liker 5
Skrevet

Ser at det er økonimi hun er utdannet i. Ting kan tyde på at det er noe helt annet enn økonomi. 

• Liker 9
Skrevet
34 minutter siden, orfeus skrev:

En oppramsing av skoler man har gått på er ikke et bevis på at det er fullført og bestått, men jeg tror nok at hun har en bachelor i noe, bare ikke i rasjonell kosekvenstenkning

Nei, akkurat det får makronene ta seg av, når de tar stilling til om de vil utleveres på bloggen eller ikke. :ironi:

• Liker 5
Skrevet

«– Du treffer en nerve. Du treffer folks følelser. Gjør at de får tårer i øynene. Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun.»

Fra intervjuet linket over her. 

Dette er manipuleringen av leserne AB driver bloggen sin etter. 

• Liker 22
Skrevet (endret)
39 minutter siden, pelikanen skrev:

Hva har hun jobbet med før? Og hvor?

På 2.9.2017 den 17.20, Vipser skrev:
39 minutter siden, pelikanen skrev:

Slettet, dobbeltsitat.

Drev en interiørbutikk (hilleborgs hus) (konkurs) og en kakestæsjnettbutikk (konkurs) i Mosjøen før Villa Perlesukker (konkurs). I Nederland var det Hallmark og som flyvertinne. 

Beklager tull med sitering..

Endret av Vipser
  • Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

«– Du treffer en nerve. Du treffer folks følelser. Gjør at de får tårer i øynene. Innlegg om barn, innlegg med dype følelser, treffer helt klart best, erkjenner hun.»

Fra intervjuet linket over her. 

Dette er manipuleringen av leserne AB driver bloggen sin etter. 

Hæ? Serr? Er hun ikke venninnen deres?? :overrasket: 

Jeg fatter altså ikke at det er mulig å bygge opp noe sånt, og at folk biter på. Man synes jo nesten litt synd på disse tilhengerne.

• Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...