Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem er det som egentlig er sjefene til disse bloggerene? Jeg vet de er sine egne sjefer men hvem betaler de for antall click osv? 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
20 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Postet hun virkelig et blogginnlegg om det første møtet... Hun vet det selger, det er som en ulykke, du kan bare ikke se bort samtidig som du håper det går bra med de involverte. Hva pokker tenker dama med... 

Skulle ønske jeg var venn med Anne Brith (eller egentlig ikke..) for da hadde jeg virkelig latt hun fått høre det. Måten hun eksponerer barna på er helt for jævlig, jeg klarer faktisk ikke å ordlegge meg mer saklig. Hun er en godt voksen dame og det forventes at hun har litt moral, men hun er av verste sort. 

Sitatet er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 15
Skrevet
14 minutter siden, gjestgitt skrev:

Skulle ønske jeg var venn med Anne Brith (eller egentlig ikke..) for da hadde jeg virkelig latt hun fått høre det. Måten hun eksponerer barna på er helt for jævlig, jeg klarer faktisk ikke å ordlegge meg mer saklig. Hun er en godt voksen dame og det forventes at hun har litt moral, men hun er av verste sort. 

Ja, jeg skjønner ikke at hennes venninner ikke sier ifra? Hadde jeg våget å oppføre meg som dette så hadde mine nærmeste venninner absolutt klikket på meg og satt foten flatt ned, antageligvis nektet meg å blogge mer i det hele tatt om jeg ikke ville endret meg. Og samme hadde jeg gjort for dem, men ABs venner velger kanskje å stryke med hårene og synes det er kult? Vet ikke jeg...

• Liker 9
Skrevet

Jeg følger AB  på snap ,og sporadisk innom på blogg, vi er på samme alder ,og mer eller mindre i samme situasjon.

JA , hun utleverer ungene sine, og JA hun virker som om hun prøver å fremstå som perfekt mtp. krav om karakterer, matbudsjett, og generelt sett en strebersk fremtoning på blogg.

Selv om jeg innerst inne tenker at hun er som alle oss andre mammaer, som vil bare avkommet det beste.

MEN, det som irriterer meg aller mest er de hjernedøde klickbaits som fremkommer på snapchat. Jeg sluttet å lese bloggen når klickbaitet : "nå tar han over barna" kom på snapchat. Jeg leste det blogginnlegget.

Det blir faktisk for dumt, hun undervurderer meg stort. Kanskje jeg ikke er i målgruppen for bloggen? 

I dag fikk jeg en snap om hennes nye kjæreste, og hans første møte med barna hennes, "måtte vi fremskynde det fordi jeg er gravid?"

Jeg trenger vel ikke å si at jeg ikke har lest blogposten. 

Jeg forstår ikke hvem hun anser som sin målgruppe? Det kan ikke være mennesker på hennes egen alder i hvertfall.

• Liker 26
Skrevet
7 timer siden, karisoursa skrev:

Jeg følger AB  på snap ,og sporadisk innom på blogg, vi er på samme alder ,og mer eller mindre i samme situasjon.

JA , hun utleverer ungene sine, og JA hun virker som om hun prøver å fremstå som perfekt mtp. krav om karakterer, matbudsjett, og generelt sett en strebersk fremtoning på blogg.

Selv om jeg innerst inne tenker at hun er som alle oss andre mammaer, som vil bare avkommet det beste.

MEN, det som irriterer meg aller mest er de hjernedøde klickbaits som fremkommer på snapchat. Jeg sluttet å lese bloggen når klickbaitet : "nå tar han over barna" kom på snapchat. Jeg leste det blogginnlegget.

Det blir faktisk for dumt, hun undervurderer meg stort. Kanskje jeg ikke er i målgruppen for bloggen? 

I dag fikk jeg en snap om hennes nye kjæreste, og hans første møte med barna hennes, "måtte vi fremskynde det fordi jeg er gravid?"

Jeg trenger vel ikke å si at jeg ikke har lest blogposten. 

Jeg forstår ikke hvem hun anser som sin målgruppe? Det kan ikke være mennesker på hennes egen alder i hvertfall.

Tja..mtp målgruppe tror jeg hun famler en smule. På snap i dag får vi nemlig vite at hun må gå uten truse og bh under kjolen hun skal bruke på vixen... 

• Liker 13
Skrevet (endret)

Tror ikke hun har en bestemt målgruppe hun vil/prøver å nå frem til. Hun har bare er sykt behov for oppmerksomhet og blogger bare for en person, og det er seg selv. 

Endret av elisaday
Skrivefeil
  • Liker 19
Skrevet

Ååh, har hun fått seg no. Gud, så stort.

• Liker 5
Skrevet

Svar til en leser:

" Synes du jeg burde spørre Erik om han vil bli med på Vixen?.Er jo masse kamera og greier.. vet ikke om han blir skremt"

Ja ja🙊 hele det innlegget var i grunnen flaut. 45 år (eller hvor gammel hun er) å sier ifra til alle at hun skal gå uten undertøy.

• Liker 7
Skrevet

Når man trodde hun ikke kunne miste flere stjerner :tekola:

Skal på date......, men hva skal jeg ha på meg.....Vixen - i år uten truse og undertøy etc etc 

Nok nå AB, er ikke ALT vi trenger å vite :fart2:

• Liker 9
Skrevet

Så vakker hun er i den nye gule blusen!! :) 😍

• Liker 2
Skrevet

Skulle til å kommentere det samme - den gule blusen var helt nydelig! Vurderer faktisk bestille meg den selv, selv om jeg prøver unngå ting bloggere anbefaler!

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer virkelig hva slags forhold jeg hadde hatt til ungene mine i dag hvis jeg i tenårene deres hadde lagt ut for all verden i tekst og bilder, smått og stort fra skole, trening, hva vi gjorde i helgene, feriene og til slutt toppet det hele med at jeg gikk uten undertøy. 😐

• Liker 16
Skrevet
13 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Ja, jeg skjønner ikke at hennes venninner ikke sier ifra? Hadde jeg våget å oppføre meg som dette så hadde mine nærmeste venninner absolutt klikket på meg og satt foten flatt ned, antageligvis nektet meg å blogge mer i det hele tatt om jeg ikke ville endret meg. Og samme hadde jeg gjort for dem, men ABs venner velger kanskje å stryke med hårene og synes det er kult? Vet ikke jeg...

Jeg tror hun har to type venner; 

-noen nære venner fordi de oppriktig er blinde og digger alt AB gjør. Slik noen av hennes lesere også er. Slike venner støtter henne og ser ingen feil 🙄 

- mange «venner» ( eller bekjente som noen vil kalle det) kollegaer, samarbeidspartnere. Kan av og til fremstå som venner på bloggen, men ikke er så nær, eller bryr seg nok om henne/hva hun gjør og da orker de heller ikke si fra. 

Hvor ble det forresten av Hilton og Lene Aleksandra? De var jo «bestevenner»...

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Oppland skrev:

Jeg lurer virkelig hva slags forhold jeg hadde hatt til ungene mine i dag hvis jeg i tenårene deres hadde lagt ut for all verden i tekst og bilder, smått og stort fra skole, trening, hva vi gjorde i helgene, feriene og til slutt toppet det hele med at jeg gikk uten undertøy. 😐

Dette. 

Hvordan verden og samfunnet er i ferd med å bli skremmer meg litt kjenner jeg 😐

• Liker 8
Skrevet

Det et jo en underlig prioritering å ha kjipe middager til unger som vokser, og istedenfor kjøpe nye klær til date?  Jeg vet det er sponset, men hun betaler jo skatt av det... penger går ut. 

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Mitral skrev:

Dette. 

Hvordan verden og samfunnet er i ferd med å bli skremmer meg litt kjenner jeg 😐

Kjenner jeg er litt bekymret for hvordan det kjolen kommer til å se ut, når syeren lurer på om hun virkelig er sikker på om hun vil ha den slik, og den skal være såpass utringet i rompe og bryst at hun ikke kan ha undertøy under. Hun ser helt normal fin ut, men heller ikke noe ekstraordinær. Hadde det vært en superkjendis i 20-årene ville det vært annerledes, men ikke for en helt vanlig mor 40+. Samme som den Lopez-utringningen på badedrakten, MÅ den gå helt ned til navlen? 

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor er det ikke nok å blogge om kakebakst, bilder av kaker og alt ser helt fantastisk ut! Jeg personlig liker hvertfall best å lese blogger om tema, ikke person. De som holder seg til tema har gjerne noe interresant å komme med. Jeg regner med at det er derfor det har kommet kritikk på kostholdsrådgivningen også, man ønsker vel kostholdsråd fra kostholdsrådgiverens blogg. Når det sklir ut blir det som et personlig ukeblad. _En_ person har aldri vært nok for å selge et ukeblad..

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet
2 timer siden, kvinneguide skrev:

Hvorfor er det ikke nok å blogge om kakebakst, bilder av kaker og alt ser helt fantastisk ut! Jeg personlig liker hvertfall best å lese blogger om tema, ikke person. De som holder seg til tema har gjerne noe interresant å komme med. Jeg regner med at det er derfor det har kommet kritikk på kostholdsrådgivningen også, man ønsker vel kostholdsråd fra kostholdsrådgiverens blogg. Når det sklir ut blir det som et personlig ukeblad. _En_ person har aldri vært nok for å selge et ukeblad..

Nettopp derfor jeg sluttet å lese bloggen og Snapen til Anne Brith. Det var så mye, i mange retninger, og noen helt idiotiske påfunn inni mellom. Som mor klarte jeg ikke å forholde meg til hva hun drev med. Var mye kjekkere når det handlet om baking og oppskrifter. Men det er tydeligvis ikke nok inntekt på slikt... 

• Liker 8
Skrevet (endret)

Lurer litt hva det var som fikk henne til å tro at å kopiere Anna Rasmussens clikc baits og tåpelige overskrifter var en god ide’.

Vi så jo alle hvordan det gikk for Anna..

Endret av Infinity
  • Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...