Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, Purple Basil skrev:

Nå kom det jo etterhvert frem at det ikke var flyttingen som var grunnen til bruddet..

Åja, det har jeg ikke fått med meg, jeg leser ikke bloggen, det var bare noe jeg så på den serien. Hva var grunnen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, hva var egentlig grunnen til bruddet? Om hun gjorde det slutt pga flytting, henger det ikke på greip at hun klipper i stykker brudekjolen og selger ringen. Jeg syns det vitner om en sint og bitter handling.. 

Eks forloveden hun skriver om her?? http://annebrith.blogg.no/1475774339_slik_fant_jeg_ut_at_h.html

Endret av Stupine
Skrivefeil
  • Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, Stupine skrev:

Ja, hva var egentlig grunnen til bruddet? Om hun gjorde det slutt pga flytting, henger det ikke på greip at hun klipper i stykker brudekjolen og selger ringen. Jeg syns det vitner om en sint og bitter handling.. 

Eks forloveden hun skriver om her?? http://annebrith.blogg.no/1475774339_slik_fant_jeg_ut_at_h.html

Unner ingen å oppleve utroskap, bra hun fant det ut. Hvis dette er han eksforloveden så fortjente han å få hele brudekjolen trykka ned halsen sin.. utroskap er en uting.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Slettet 

Endret av Stupine
Skrevet
6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Unner ingen å oppleve utroskap, bra hun fant det ut. Hvis dette er han eksforloveden så fortjente han å få hele brudekjolen trykka ned halsen sin.. utroskap er en uting.

Synes kanskje det er hakket verre å grine på tv mens man forklarer at det er barnas feil at hun ikke fikk oppleve lykken.

Buhuuu, har ofret alt for barna, når er det miiiin tur til å være lykkelig? Snufs.

Jeg skjønner at det er nedverdigende å bli bedratt, men hvis man ikke ønsker at dette skal komme ut, så styrer man unna hele problemstillingen på tv. Man prøver ikke å dekke over ved å hevde at barna er noen superegoister som ødelegger mors lykke.

Skrevet
27 minutter siden, Sorbus skrev:

Synes kanskje det er hakket verre å grine på tv mens man forklarer at det er barnas feil at hun ikke fikk oppleve lykken.

Buhuuu, har ofret alt for barna, når er det miiiin tur til å være lykkelig? Snufs.

Jeg skjønner at det er nedverdigende å bli bedratt, men hvis man ikke ønsker at dette skal komme ut, så styrer man unna hele problemstillingen på tv. Man prøver ikke å dekke over ved å hevde at barna er noen superegoister som ødelegger mors lykke.

Det er helt sant, hadde nesten glemt det hele midt oppi alt. Hvis det er eksforloveden som var utro og derfor det endte, så er det helt forjævlig å la barna ta skylden og fremstille seg selv som en helgen som selvsagt venter med sin lykke. Dæven, håper virkelig ikke dette er tilfelle, det er i såfall noe av det falskeste.......

• Liker 17
Skrevet
46 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Det er helt sant, hadde nesten glemt det hele midt oppi alt. Hvis det er eksforloveden som var utro og derfor det endte, så er det helt forjævlig å la barna ta skylden og fremstille seg selv som en helgen som selvsagt venter med sin lykke. Dæven, håper virkelig ikke dette er tilfelle, det er i såfall noe av det falskeste.......

Jo, det var eksforloveden hun skrev om. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Så da var det altså han som hun skrev om i innlegget jeg linket til. Gjenstår å se om hun har funnet seg noe bedre nå......

"Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results."

Endret av Stupine
Slettet sitering
  • Liker 6
Skrevet
5 timer siden, Sorbus skrev:

Det har jeg ikke fått med meg. Signerer den! 

Skrevet
8 timer siden, Sorbus skrev:

Om dette stemmer så er det jo helt bak mål. Man skal aldri legge skylda på sine små.

Lurer litt på hvordan bloggen blir fremover.? Vil det kun handle om kjærlighet,dateing? Eller er det kun det som gir penger i kassa?

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Sorbus skrev:

Den reagerte jeg også på, må det en mann/partner til for å bli lykkelig? 

Jeg var også dønn singel og alene med et barn, tok utdanning og økonomien var knapp. Men jeg var jo lykkelig, hadde det fint sammen med barnet selv om den perioden var tøff og hektisk.

Er lykkelig nå også, gift og med et barn til, men var absolutt ikke ulykkelig da jeg var alenemor. 

Mon tro hva det gjør med de små å se moren sin gråte på TV og lure på når hun skal bli lykkelig. 

• Liker 18
Skrevet

Har lurt litt på enkelte ting fra de siste blogginnlegg.

AB sier at "det er jeg som er voksen og jeg velger hvem jeg treffer." Hun liker ikke når hun hører fra venner at avkom har bestemt om kjæresten får ligge over eller ikke. Men hva om makronene virkelig ikke går overens med fyren? Hva gjør hun da? Skal hun kjøre sitt eget løp eller vil makronene komme først.

Hun må også finne seg en kjæreste som er komfortabel foran og bak kamera. Om ikke,ville ikke det fungere i forholdet.Hun må treffe en som elsker å være i rampelyset. Det første spørsmålet henne var "hva tenker du om å bli filmet og bli avbildet i aviser.? Men om dette er den store kjærligheten å mannen sier " AB.. jeg er glad i deg og vil virkelig møte deg fremover. Men dette med å bli filmet å få de i avisen er ikke noe for meg.

Vil hun virkelig da gi blaffen i en knakande kjekk og omsorgsfull mann fordi alt dette andre tullet er viktigere? 

• Liker 15
Skrevet

Nå er vel den yngste 50% hos far. De andre er så store at de klarer seg vel mer el mindre selv. Ja, hun VET nok allerede at han er den rette: uts, penger, gentleman manerer og viser interesse for livet hennes. Men hva med henne? Er hun den rette?? Han har vel ikke barn heller. Trodde ikke hun ville ha flere barn. Skjønner virkelig ikke hastverket når man har andre enn seg selv å tenke på. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg har fulgt denne tråden og tidligere tråd fra begynnelsen, AB og disse trådene er min guilty pleasure, kommentert bare en gang tidligere men nå må jeg bare.

AB vil nå at barna skal velge om han er rett for henne, skrev ikke hun for få dager siden at de skulle bruke laaaang tid på dating og hadde ikke dårlig tid? Det har hun visst alikevell, for nå skal sikkert loverboy tilbringe helgen på Sørumsand og barna skal få velge om han skal beholdes. Eller forresten, hun har innerst tatt et valg så det får de ikke alikevell nei ser det ut som. Ikke vet jeg, hun sier ihvetfall begge deler.

Det er nemlig viktig for henne at evt kjæreste klikker med barna hennes, fordi hun har opplevd det motsatte og det var vond. Lurer på om det er trønderen hun hinter til, for når man først var blitt kjærester så var det forsent å trekke seg ut av forholdet(selv om han da ikke klikker med barna tydeligvis) 

Så noen ganger tar barna avgjørelsen, men da må det skje før de er kjærester fordi da er det forsent  

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønner ikke det siste innlegget hennes..... Får de karakterer på barneskolen der nede? Er vel ikke så lenge siden hun utbetale en liten formue for karakterer?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Trollmora skrev:

Jeg skjønner ikke det siste innlegget hennes..... Får de karakterer på barneskolen der nede? Er vel ikke så lenge siden hun utbetale en liten formue for karakterer?

Står det noe i siste innlegg om Dette

Skrevet

Jeg kan fortsatt ikke fatte at hun skal niholde på det budsjettet de har satt seg. Tror jeg fikk sjokk da jeg leste her hvor mye hun faktisk tjener, i mitt hode så har det vel bare oppsummert at 4000 i matbudsjett=noen som sliter økonomisk og må prioritere. Jeg har opplevd tider hvor en må velge og vrake bort mat og spise billig, de fleste har vel kjent på den følelsen når en står på butikken og teller kronene i lomma mens du lurer på om lørdagskosen skal bli nudler med luft og kjærlighet eller en kneip og billigste pålegg, liksom? Og da hadde jeg skrella vekk alle dr andre postene som sugde ut penger, fordi den følelsen å ikke kunne spise noe lunde godt, er en veldig trist følelse. 

Men ikke for AB! Nei, her skal det brukes penger på alt fra ekstraundervisning til ungene, og gaver til loverboys, og gud vet hva mer. Kjenner ikke denne dama så godt, men jeg er ganske sikker på at om hun hadde prioritert annerledes, er matbudsjettet det siste som burde lide. Neida, istede lyver hun, jukser, og blogger om det. 

Jeg er så dritlei av å se hvordan de influencerene holder på, hver og en har nok makt og tilhengere til å gjøre ting riktig og faktisk påvirke noe som helst, hvorfor bruker de ikke huet sitt.....

• Liker 21
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...