Kollontaj Skrevet 1. august 2017 #4141 Skrevet 1. august 2017 (endret) Var innom der nå, lenge siden sist, men formuleringsevnen og selvopptattheten er den samme. "Jeg fikk tatovert bryn fordi dere lesere stormet mot meg og mente jeg ikke så pen nok ut. Er det virkelig mulig? Jeg må jo være enig i at mine bryn ser smashing ut nå, men hvor har verden kommet når vi hakker på influencere for at de er annerledes? Skal vi egentlig ikke omfavne annerledesheten" Nei, si det? Hvor har verden kommet når vi hakker på influencere? Endret 1. august 2017 av Kollontaj 48
Flisespikker Skrevet 1. august 2017 #4142 Skrevet 1. august 2017 Litt cringe når hun omtaler seg selv som influencer 37
Kollontaj Skrevet 1. august 2017 #4143 Skrevet 1. august 2017 16 minutter siden, Flisespikker skrev: Litt cringe når hun omtaler seg selv som influencer Nei, synes du? 🤣 28
Lapper Skrevet 1. august 2017 #4144 Skrevet 1. august 2017 (endret) Hvilket menneske i verden har funnet opp kaninfilteret😈😬 jeg klarer ikke ta noe alvorlig når det brukes Kommer nok ett innlegg i morgen om hvor ille d er att leserene tror hun er mer opptatt av jente makronen enn av de to eldste Endret 1. august 2017 av Lapper 11
Basilen Skrevet 1. august 2017 #4145 Skrevet 1. august 2017 Alt er jo bare en reprise fra tidligere dårlige lesertall. Hun provoserer med et eller annet for så å skaffe klikk og overskrifter.. 11
Gjest jentekvinne Skrevet 1. august 2017 #4146 Skrevet 1. august 2017 4 minutter siden, Basilen skrev: Alt er jo bare en reprise fra tidligere dårlige lesertall. Hun provoserer med et eller annet for så å skaffe klikk og overskrifter.. Jeg lurer egentlig på hvem målgruppen hennes er og hvem som faktisk leser bloggen hennes. Og hvor lenge hun kan holde liv i den bloggen når hun jevnt over har dårlige lesertall?
Chrisssi Skrevet 2. august 2017 #4147 Skrevet 2. august 2017 (endret) Klarer ikke å ta en dame midt i 40-årene alvorlig når det snappes med kaninfilter. Er det slik man ønsker å fremstå som en selvutnevnt "influencer"? Og hva er det hun skal påvirke mon tro, selvopptatthet, selvgodhet og skryt av fantastiske makroner. Det virker i alle fall totalt mot sin hensikt og blir bare patetisk og fjollete. Snakk om å dumme seg ut. Klikker meg forbi alle jentemakron snapper da de er dørgende kjedelige og hva gjenstår da..... Forresten lenge siden minimakronen har kakket egg og stukket fingrene i bollen, men det kommer nok snart det og Endret 2. august 2017 av Chrisssi 35
B.S Skrevet 9. august 2017 #4149 Skrevet 9. august 2017 Måtte titte innom henne i dag, jeg gremmes. De minuttene jeg var der, er minutter jeg aldri får tilbake! En rett igjennom kjedelig blogg. Hvorfor i allverden må man poste så mange bilder av sine barn? Jeg dras ikke mot bildene av barn, tvert imot, er mye annet som er mer interessant. Men jeg vet hvem som dras mot slike bilder. 18
Pittelille Skrevet 9. august 2017 #4150 Skrevet 9. august 2017 Hun er jo bare mest opptatt av at hun selv fikk oppmerksomhet. Jeg blir så flau av at en godt voksen dame kan oppføre seg sånn🙈 18
Gjest Loffeliten Skrevet 9. august 2017 #4151 Skrevet 9. august 2017 Jeg trøster meg med at hun ligger på 50. plass på blogglisten med litt over 3K lesere. Hun må da vel snart finne seg en ny jobb, vel?
Rosalie Skrevet 10. august 2017 #4152 Skrevet 10. august 2017 Datteren er 12, dvs begynner på ungdomsskolen nå i høst 4
Safiye Skrevet 10. august 2017 #4153 Skrevet 10. august 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod 1
Gjest CecilieX Skrevet 13. august 2017 #4154 Skrevet 13. august 2017 Jeg lurer på hvordan det egentlig går med karrieren til Anne Brith. Hun skriver at hun ikke lenger blir bekymret når lesertallene bikker under 5000. Vel statistikken er ikke lystig lesing. Hun blogger ikke lenger hver dag, antall kommentarer på bloggen er få. Antall lesere ligge jevnt rundt 3000 (bortsatt når hun provoserer en gang i blant). Hun hevder at hun får massevis av spørsmål på Snap. At avtaleboka er full for 2018. Hun påstod for flere måneder siden at hun har et kjempestort prosjekt på gang. Jeg vet ikke helt jeg. Hun har jo lenge skrytt av seg selv og at ingenting er umulig, men en ting er å bedrive historiefortelling på bloggen, men det er lite dokumenterbart som ser ut til å gå riktig vei. 50. plass på blogglisten tyder på det motsatte.
maipai Skrevet 13. august 2017 #4155 Skrevet 13. august 2017 Akkurat nå får hun vel betalt for å delta Bloggerne. Da er det sikkert ikke så viktig med lesertallene. Etter Bloggerne har hun nok provosert på seg noen nye lesere. 5
WalkerTexas Skrevet 13. august 2017 #4156 Skrevet 13. august 2017 3 timer siden, CecilieX skrev: Jeg lurer på hvordan det egentlig går med karrieren til Anne Brith. Hun skriver at hun ikke lenger blir bekymret når lesertallene bikker under 5000. Vel statistikken er ikke lystig lesing. Hun blogger ikke lenger hver dag, antall kommentarer på bloggen er få. Antall lesere ligge jevnt rundt 3000 (bortsatt når hun provoserer en gang i blant). Hun hevder at hun får massevis av spørsmål på Snap. At avtaleboka er full for 2018. Hun påstod for flere måneder siden at hun har et kjempestort prosjekt på gang. Jeg vet ikke helt jeg. Hun har jo lenge skrytt av seg selv og at ingenting er umulig, men en ting er å bedrive historiefortelling på bloggen, men det er lite dokumenterbart som ser ut til å gå riktig vei. 50. plass på blogglisten tyder på det motsatte. Dette har jeg også lurt på. Når og hvor skrev hun at hun ikke bryr seg om antall klikk blir under 5000? Nå har de jo vært under 3000 også, og plasseringen er stort sett mellom 40 og 50 - dipper stadig under 50. plass også. Jeg tror på henne når hun sier at hun ikke bekymrer seg for dette lenger. Jeg tenker at hun tror hun har "knekt koden" hvordan hun kan få oppmerksomhet og lesertall opp igjen når hun vil, at hun har etablert seg en solid "fanbase" med 50.000 følgere på Facebook, og at mediene vil gi henne et push om hun tar i nok i retorikken sin. Men dette er som du sa, ikke lojale lesere, og måten hun oppnår oppmerksomhet på gagner henne ikke i lengden. Hun har vel en bok på trappene, inntekten fra Bloggerne er vel trygg og hun har også noen annonsekroner inn hver mnd - men alt dette står jo på spill dersom hun ikke klarer å holde posisjonen sin på Blogglisten? Jeg gjentar meg selv ved å si at strategien hennes framstår meget lite framtidsrettet. Og hvor blir det egentlig av det huset de skulle kjøpe? Begynner det ikke å nærme seg engang? 18
Gjest CecilieX Skrevet 13. august 2017 #4157 Skrevet 13. august 2017 @WalkerTexas uttalelsene om at hun ikke blir bekymret finnes dette innlegget. http://annebrith.blogg.no/motivasjon.html Ellers enig med deg om det langsiktige perspektivet. Avtaler inngås jo på fortidens meritter, så enda kan hun holde seg flytende på posisjonen hun hadde. Jeg har dog sett det sagt av flere bloggere i ulike varianter at det ikke er leserne og klikk som er avgjørende, men jeg klør meg i hodet over påstanden. Det eneste jeg ikke har klart for meg er hvordan evt Snap i seg selv kan bære en slik karriere.
WalkerTexas Skrevet 13. august 2017 #4158 Skrevet 13. august 2017 4 minutter siden, CecilieX skrev: @WalkerTexas uttalelsene om at hun ikke blir bekymret finnes dette innlegget. http://annebrith.blogg.no/motivasjon.html Ellers enig med deg om det langsiktige perspektivet. Avtaler inngås jo på fortidens meritter, så enda kan hun holde seg flytende på posisjonen hun hadde. Jeg har dog sett det sagt av flere bloggere i ulike varianter at det ikke er leserne og klikk som er avgjørende, men jeg klør meg i hodet over påstanden. Det eneste jeg ikke har klart for meg er hvordan evt Snap i seg selv kan bære en slik karriere. Det stemmer for folk som Lene Orvik, Camilla Pihl, Espen Hilton, med flere. Dette er folk som er dyktige på merkevare - og nettverksbygging, og som klarer å skape seg en offentlig profil som på ulike måter genererer inntekt. De kjenner de rette folka, blir sett på de rette stedene, samt at de har noen tusen følgere i ulike sosiale medier. Denne posisjonen skaffer dem nok betalte oppdrag av ulik sjanger, også utenom det som synes som reklame på sosiale medier. Men Anne Brith har ikke denne posisjonen, hun prøver veldig hardt å se ut som hun henger med i in - crowden. Hun framstår likevel som en slags wannabe, som etterligner livsstilen til "de kule folka" og prøver å være ung og fresh. Når hun i tillegg begår karakterselvmord minst en gang i måneden, skjønner jeg ikke hvordan hun kan føle seg så trygg på egen framtid som "influencer". 30
Kollontaj Skrevet 13. august 2017 #4159 Skrevet 13. august 2017 Jeg synes bloggen er så kjedelig og intetsigende at jeg knapt gidder skrive her uten å føle at det er kjedelig og intetsigende. 24
Gjest CecilieX Skrevet 14. august 2017 #4160 Skrevet 14. august 2017 (endret) 14 timer siden, WalkerTexas skrev: Det stemmer for folk som Lene Orvik, Camilla Pihl, Espen Hilton, med flere. Dette er folk som er dyktige på merkevare - og nettverksbygging, og som klarer å skape seg en offentlig profil som på ulike måter genererer inntekt. De kjenner de rette folka, blir sett på de rette stedene, samt at de har noen tusen følgere i ulike sosiale medier. Denne posisjonen skaffer dem nok betalte oppdrag av ulik sjanger, også utenom det som synes som reklame på sosiale medier. Men Anne Brith har ikke denne posisjonen, hun prøver veldig hardt å se ut som hun henger med i in - crowden. Hun framstår likevel som en slags wannabe, som etterligner livsstilen til "de kule folka" og prøver å være ung og fresh. Når hun i tillegg begår karakterselvmord minst en gang i måneden, skjønner jeg ikke hvordan hun kan føle seg så trygg på egen framtid som "influencer". Det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt var "akkurat ja, nå forstår jeg bedre hvor Anti og UI kommer inn". For ja, de ulike profilene i samme nettverk snakker hverandre opp og skaper inntrykk av å være "noen". Espen Hilton er jo i så måte et meget godt eksempel. Hvilken blogger har han ikke vært innom, som "venn". Jeg vet hvem han er, han er "noen", men spør du meg hva han er kjent for og hvorfor han har har fått denne posisjonen så blir jeg svar skyldig. Endret 14. august 2017 av CecilieX
Fremhevede innlegg