Gjest TomineB Skrevet 30. juli 2017 #4121 Skrevet 30. juli 2017 3 timer siden, Galaxy X skrev: Vel, jeg tar heller "skuespill" enn overdreven eksponering i form av bilder og tekst om barna. Man kan vel egentlig si at det meste er skuespill i bloggnorge😊
Maskopi Skrevet 30. juli 2017 #4122 Skrevet 30. juli 2017 Jeg håper at laget klarer å være objektive i dette eliteuttaket og tar ut de som er gode nok. Det virker som mor jobber iherdig med å gi laget pr via blogg og some for å få datteren med, det blir jo en vinn-vinn situasjon. Hun skriver neppe om laget dersom makronen ikke greier uttaket. 7
Stinkerbell Skrevet 30. juli 2017 #4123 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 7 timer siden, TomineB skrev: Den kan være morsom, men det er faktisk skuespill også, akkurat som hennes mann holder på med. Han har bloggen Pappahjerte. Skuespillerfamilie som finner ut interessante ting som vi tror har skjedd Ok? Jeg har aldri vært borte i noen av disse bloggene før. Jeg synes i hvertfall hennes er bra. Det jeg fort la merke til var at den var fri for denne eksponeringen , og det synes jeg uansett er en bra ting, "skuespill" eller ei, det er jo deres egne minier. Endret 30. juli 2017 av Stinkerbell tastfeil 5
Lapper Skrevet 30. juli 2017 #4125 Skrevet 30. juli 2017 9 minutter siden, Stinkerbell skrev: Ok? Jeg har aldri vært borte i noen av disse bloggene før. Jeg synes i hvertfall hennes er bra. Det jeg fort la merke til var at den var fri for denne eksponeringen , og det synes jeg uansett er en bra ting, "skuespill2 eller ei, det er jo deres egne minier. Jeg synes jo pappahjerte til tider ikke er så flink til og skjerme barna sine.. De blir mye filmet på snapchat 6
Stinkerbell Skrevet 30. juli 2017 #4126 Skrevet 30. juli 2017 9 minutter siden, Lapper skrev: Jeg synes jo pappahjerte til tider ikke er så flink til og skjerme barna sine.. De blir mye filmet på snapchat Ok, det er jo ikke særlig ok. Rart det er slik forskjell på de to? I hennes blogg, som jeg leste en del i tidligere i dag, fant jeg ingen bilder av tredjepersonene sine ansikter, kun halvprofil/ute av fokus eller med noe foran ansiktet. Heller ikke så jeg tredjeperson sine navn nevnt noen steder. 5
Hurlumjei Skrevet 30. juli 2017 #4127 Skrevet 30. juli 2017 Ab blokket meg og fortalte meg st jeg var unbeliveble. Da hun snappet om alderen sin for noen dager siden. Jeg spurte om det var veldig feil alder, Sto 42, jeg da jeg trodde hun var eldre, men at det var et kompliment, fikk beskjed om st jeg var en hater, og "bye Felicia" Hm trengte inne udyr som meg . Hahah 9
Gjest TomineB Skrevet 31. juli 2017 #4128 Skrevet 31. juli 2017 10 timer siden, Vinglass skrev: Hvordan vet du at det liksom er skuespill ? En trenger ikke lese så mange innleggene før man skjønner at dette er planlagt. Som med de fleste andre blogger. Men vi burde kanskje skrive i en tråd som handler om dem og ikke her i AB tråden😊
Edie Skrevet 31. juli 2017 #4129 Skrevet 31. juli 2017 Ryddet for kommentarer til moderering og persondebatt. Edie, mod.
Gjest Sugemerke Skrevet 31. juli 2017 #4130 Skrevet 31. juli 2017 9 timer siden, Hurlumjei skrev: Ab blokket meg og fortalte meg st jeg var unbeliveble. Da hun snappet om alderen sin for noen dager siden. Jeg spurte om det var veldig feil alder, Sto 42, jeg da jeg trodde hun var eldre, men at det var et kompliment, fikk beskjed om st jeg var en hater, og "bye Felicia" Hm trengte inne udyr som meg . Hahah Men hun hadde jo rett. Du var frekk som flatlusa, like greit at du innser det før hele verden unngår deg grunnet dine knekte sosiale antenner.
Lapper Skrevet 31. juli 2017 #4131 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 37 minutter siden, Sugemerke skrev: Men hun hadde jo rett. Du var frekk som flatlusa, like greit at du innser det før hele verden unngår deg grunnet dine knekte sosiale antenner. Enig med deg😊 (Tør ikke skrive mer) Endret 31. juli 2017 av Lapper 4
Gjest Ms. Daisy Skrevet 31. juli 2017 #4132 Skrevet 31. juli 2017 12 timer siden, Hurlumjei skrev: Ab blokket meg og fortalte meg st jeg var unbeliveble. Da hun snappet om alderen sin for noen dager siden. Jeg spurte om det var veldig feil alder, Sto 42, jeg da jeg trodde hun var eldre, men at det var et kompliment, fikk beskjed om st jeg var en hater, og "bye Felicia" Hm trengte inne udyr som meg . Hahah Vel jeg tolker som om du var ute etter å provosere her. Ganske unødvendig og sosialt sett helt på tryne.
Lapper Skrevet 31. juli 2017 #4133 Skrevet 31. juli 2017 9 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Vel jeg tolker som om du var ute etter å provosere her. Ganske unødvendig og sosialt sett helt på tryne. Er enig og jeg blir enda mer oppgitt over de som er admin. 1
Diamant Skrevet 31. juli 2017 #4134 Skrevet 31. juli 2017 Jeg skjønner ikke greia med at hun alltid bruker filter på Snap. Tror aldri jeg har sett et 'ekte' bilde av henne der. Det kan være morsomt med filter av og til, men alltid? 15
Flisespikker Skrevet 31. juli 2017 #4135 Skrevet 31. juli 2017 8 minutter siden, Diamant skrev: Jeg skjønner ikke greia med at hun alltid bruker filter på Snap. Tror aldri jeg har sett et 'ekte' bilde av henne der. Det kan være morsomt med filter av og til, men alltid? Er nok fordi hun har komplekser. Trygt å gjemme seg bak kattenese og ører da. 19
Diamant Skrevet 31. juli 2017 #4136 Skrevet 31. juli 2017 (endret) 27 minutter siden, Flisespikker skrev: Er nok fordi hun har komplekser. Trygt å gjemme seg bak kattenese og ører da. Ja, det må være noe sånt, men det er jo litt trist. Hun spurte på Snap her en gang om hvem av barna vi synes hun ligner på. Jeg pleier aldri å skrive noe der, men da kunne jeg ikke dy meg. Svarte at det var vanskelig å si når hun alltid bruker filter på bildene. Fikk ikke noe svar, men så at hun hadde lest den. Endret 31. juli 2017 av Edie Ryddet for persondebatt. Edie, mod. 26
JaneDoe20 Skrevet 31. juli 2017 #4138 Skrevet 31. juli 2017 Lurer på hva AB gjør den dagen de fjerner det rosa "kattefilteret" 14
Populært innlegg WalkerTexas Skrevet 1. august 2017 Populært innlegg #4139 Skrevet 1. august 2017 Det er vanskelig å forstå hvordan AB tenker, om hun i det hele tatt reflekterer over hvordan hun framstår utad, og hva bloggen hennes har blitt til. Det ser ut til at hun har en kjerne av hardcore fans som har fulgt henne over tid, og som bejubler alt hun gjør uansett. Med utgangspunkt i responsen på Facebook og plasseringen på blogglisten.no, ser det imidlertid ut til at en stor del av disse har falt fra de siste månedene. Hun har det siste halve året falt fra rundt 15 - 20 plass, til å ligge jevnt på 30 - 40 plass, med knapt 5000 unike klikk daglig. I perioder med lite blogging har hun lagt helt nede på 45- 50 plass. Dette fra en blogger som er sitert i media på at hun ikke hadde ro i sjelen før hun hadde 10.000 klikk. Hun klarer ikke lenger å klatre nevneverdig på listen med innlegg om baking, og i sommer har heller ikke nusselige innlegg om makronene engasjert leserne nok. Det eneste hun har igjen er provokasjons - kortet, som hun brukte nylig med alkoholdebatten, og nå med treningsregimet som skal til for å bli best. Disse innleggene framstår som kunstige, konstruert kun for sjokkeffekten som kan gi henne et sårt tiltrengt rykk oppover listen. Hun framstår også som arrogant, belærende og kompromissløs når hun vender denne siden til, og jeg kan ikke skjønne at det kan være en lønnsom strategi over tid. Før eller siden vil folk gå lei av denne taktikken, og da står hun igjen med imaget som en totalitær bitch som en gang hadde en stor bakeblogg. 50
Gjest CecilieX Skrevet 1. august 2017 #4140 Skrevet 1. august 2017 Du har helt rett @WalkerTexas. Til å være markedsføringsutdannet så er hun rimelig lite strategisk med disse provokasjonene. For lesere som klikker seg inn på slike innlegg er ikke av den lojale typen, og de lar seg jo ikke lokke til å bli med av det andre innholdet som hun leverer. Jeg oppfatter heiagjengen hennes som en gjeng med damer som heier på henne fordi a) hun fremstiller seg som en som har klart seg på tross av store livsutfordringer og b) de identifiserer seg med henne når hun skriver filosofiske tåredryppende innlegg. Hva disse leserne tenker om henne når hun gønner på og viser seg fra sitt minst følsomme og kompromissløse er jeg veldig usikker på. Jeg mistenker at de etterhvert blir nokså usikre på om hvem hun er og hva hun står for. Spørsmålet er jo da om de faller fra de også. Helt enig i din påstand om det ettermælet hun skaffer seg, det er ikke mye positivt hun forbindes med.
Fremhevede innlegg