RompeRusk Skrevet 4. november 2016 #1781 Del Skrevet 4. november 2016 1 time siden, Lapper skrev: 😀😀 de får ta konsekvensen når de lager ett slik innlegg på bloggen. Ikke komme krypende dagen etter og nesten skylde på lesere. Måtte jo vite at det kom til å bli bråk. Det hadde du aldri sagt om CBE. Lol 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. november 2016 #1782 Del Skrevet 4. november 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/anne-brith-41-ba-sonnen-kaste-n-kilo-halloween-godteri---gjor-det-meg-til-en-darlig-mornbspnei/64044970 leser aldri bloggen til Anne brith, så kom kun tilfeldigvis inn på denne artikkelen på Dagbladet, men HERREGUD? Muligens det mest selvdiggende OG selvmedlidende jeg noensinne har lest. Øynene mine! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. november 2016 #1783 Del Skrevet 4. november 2016 1 time siden, Lapper skrev: 😀😀 de får ta konsekvensen når de lager ett slik innlegg på bloggen. Ikke komme krypende dagen etter og nesten skylde på lesere. Måtte jo vite at det kom til å bli bråk. Noe må folk klage på😀 Har jeg hørt folk si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 4. november 2016 #1784 Del Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, Lapper skrev: 😀😀 de får ta konsekvensen når de lager ett slik innlegg på bloggen. Ikke komme krypende dagen etter og nesten skylde på lesere. Måtte jo vite at det kom til å bli bråk. Men det er jo nettopp det hun ypper til, bråk, for å få mer klikk på bloggen sin. Og pokes av menn. I følge henne selv hadde hun fått 5 middagsinvitasjoner.... En poke er ingen middagsinvite... Hun kaller andre tapere som gir opp og ikke lykkes. Da har man ikke jobbet hardt nok. Jeg vil kallle HENNE en taper som ikke fikk til bakeriet sitt og alle forholdene hun har vært inn og ut av. Hun lykkes jo ikke der heller. Det er ikke få beilere hun har konsumert de siste årene, for ikke å snakke om bare i år. Slutt å kalle andre tapere AB. Se deg selv i speilet!! Ja, du er på bloggertoppen nå... Men 2 STORE forretningspartnere (KappAhl og Tilbords) har avsluttet samarbeidet med deg. Ser du ingen feil ved deg selv?? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 4. november 2016 #1785 Del Skrevet 4. november 2016 Er så godt å lese at Kappahl har trukket tilbake samarbeidet, da kan jeg handle der igjen. Tragisk at hun bare forsetter i samme offer-rolle spor, hun skulle ha fortsatt med det hun er god på : baking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 4. november 2016 #1786 Del Skrevet 4. november 2016 10 minutter siden, Varma skrev: Er så godt å lese at Kappahl har trukket tilbake samarbeidet, da kan jeg handle der igjen. Tragisk at hun bare forsetter i samme offer-rolle spor, hun skulle ha fortsatt med det hun er god på : baking. Ja, sånn rent bortsett fra at hun ikke er spesielt god i praksis på baking heller. Handlet på konditoriet en gang, aldri mer. (Og det var ikke bare fordi det gikk konkurs, foråsiresånn). Når jeg, som eeelsker kaker, ikke gidder å spise opp hele cupcaken fordi den er tørr og ikke god, da er det noe gæli. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iskrystall Skrevet 5. november 2016 #1787 Del Skrevet 5. november 2016 20 timer siden, hippyskippy skrev: http://www.dagbladet.no/kultur/anne-brith-41-ba-sonnen-kaste-n-kilo-halloween-godteri---gjor-det-meg-til-en-darlig-mornbspnei/64044970 leser aldri bloggen til Anne brith, så kom kun tilfeldigvis inn på denne artikkelen på Dagbladet, men HERREGUD? Muligens det mest selvdiggende OG selvmedlidende jeg noensinne har lest. Øynene mine! Ja, hun fikk inn hele livshistorien i et innlegg som skulle handlet om halloween-godteri. Mange bloggere kunne hatt nytte av et skrivekurs, det å lære seg å strukturere en tekst og holde seg til et tema. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 7. november 2016 #1788 Del Skrevet 7. november 2016 På 04.11.2016 den 19.56, hippyskippy skrev: http://www.dagbladet.no/kultur/anne-brith-41-ba-sonnen-kaste-n-kilo-halloween-godteri---gjor-det-meg-til-en-darlig-mornbspnei/64044970 leser aldri bloggen til Anne brith, så kom kun tilfeldigvis inn på denne artikkelen på Dagbladet, men HERREGUD? Muligens det mest selvdiggende OG selvmedlidende jeg noensinne har lest. Øynene mine! Ja,her bommer hun totalt - og så lurer jeg også på om hun rett og slett ikke skjønner hva folk var opprørt over - eller om hun bare prøver å "snakke seg" ut av det med å få fokuset over på at hun er alenemor og har det så tøft på grunn av det....? Merkeligste sammenligningen jeg noen sinne har sett forresten. Hva i all verden har en nedlatende holdning overfor alle som gir uinpakket Halloween-godteri (ja, for det var virkelig nedlatende det innlegget) å gjøre med at hun er alenemor til 4 og må stille opp på alt selv? Her har hun til de grader "dritte på draget" (som vi sier i Bergen ;-)) og så prøver hun å ro det i land et helt annet sted og sanke sympati så folk skal glemme det idiotiske innlegget hun skrev om Halloween-godteri. Har sagt det før, og sier det igjen, tror ikke folk flest reagerte mest på at hun var bekymret for bakterier ol i godteriet, men måten hun skrev det innlegget på, og at hun ikke hadde gitt beskjed om at uinnpakket godteri takker man nei til - for så å kaste det i søpla. INGEN selvinnsikt i det hele tatt... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. november 2016 #1789 Del Skrevet 7. november 2016 På 4.11.2016 den 19.45, RompeRusk skrev: Det hadde du aldri sagt om CBE. Lol Hvorfor drar du henne inn i denne tråden? Jeg har forstått det slik at dette handler om en annen blogger, men kanskje jeg er blind? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rock&republic Skrevet 7. november 2016 #1790 Del Skrevet 7. november 2016 Hva mener dere med det? Hva galt har hun gjort egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 7. november 2016 #1791 Del Skrevet 7. november 2016 2 timer siden, rock&republic skrev: Hva mener dere med det? Hva galt har hun gjort egentlig? Du har tydligvis ikke fulgt med det siste året. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 7. november 2016 #1792 Del Skrevet 7. november 2016 Foreslår at dere som ikke er helt på nett her leser igjennom tidligere tråder om den aktuelle bloggeren. Man kan ikke ærlig talt forvente at andre skal forklare for sent ankommede "gjester" her inne hva som har blitt gjort "galt" av bloggeren. Er det ikke bedre å lese gjennom og selv forme en mening? Personlig syns jeg det er litt merkelig å ikke se varsellampene og sirene etter å bare ha bladd igjennom første side av bloggen hennes, men jeg skjønner jo også at noen som nylig har kommentert her kanskje kun er her for å hause opp stemninga.. (Les første paragraf hvis dere faktisk ikke tuller, siste paragraf er forbeholdt trollemor, trollefar og lille Ollebolle) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 8. november 2016 #1793 Del Skrevet 8. november 2016 Den dagen dama går tilbake til ren bakeblogg igjen, så skal jeg lese bloggen! Har null int å lese om hennes seksuelle forbindelser, løse forbindelser, dater, fyllekuler, og clickoverskrifter som er "sjokkerende"! Og i dag kom et nytt sutreinnlegg. Hjelpes meg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 8. november 2016 #1794 Del Skrevet 8. november 2016 Siden vi ikke kan diskutere store deler av bloggen, blir dette noget retorisk, men kanskje jeg får frem poenget mitt allikevel. Hvis jeg var noe ung og intetanende, og den personen jeg så mest opp til i hele verden (faktisk er det den personen som ga meg verden, men la det ligge for å unngå regelbrudd) fortalte meg at hvis vi publiserer dette og dette på nett.. Også forteller vi verden dette, mens vi bruker disse bildene.. Så blir det HUS PÅ OSS! Hvis vi ikke gjør dette, så blir det ikke hus og vi må alle bo på et rom. Hva ville jeg gjort da? Jo, selvsagt ville jeg gjort det som skulle til for å få et hus! Det er et selvforherligende system fullstendig blottet for objektivitet eller noen form for sikkerhetsnett for de involverte parter som ikke kan diskuteres. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 8. november 2016 #1795 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg orker bare ikke et eneste innlegg til med den skrivemåten der, med korte setninger fylt med "stakkars meg - jeg er et offer"-tull. Tenk over hva det er du skriver, kvinnfolk! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 8. november 2016 #1796 Del Skrevet 8. november 2016 Bloggen hennes er jo fin! Synd hun skal få så mye hat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. november 2016 #1797 Del Skrevet 8. november 2016 13 minutter siden, Chromium skrev: Bloggen hennes er jo fin! Synd hun skal få så mye hat. Hva er fint med å skrike ut en masse meninger, kun for å provosere, for så å skrive et langt offer-innlegg når man får reaksjoner? Kalle barn for tapere og alt dette greiene? Kjempe fint altså! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 8. november 2016 #1798 Del Skrevet 8. november 2016 Er så lei av bloggere som sutrer og klager og som legger skylden på andre, for de selvskapte problemene sine. Ingen som presser de til å legge ut så mye svada på nett, for pengenes skyld. Hva med å ta ansvar for eget liv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 8. november 2016 #1799 Del Skrevet 8. november 2016 Nå er det hele 92 kommentarer med "ikke gi opp!", "hjerte hjerte hjerte Du er så tøff, ikke la deg knekke!", "åh neeei, du må ikke slutte, du er så flink til å bake!". Én kommentar har hun sluppet igjennom, som sier "ja det burde du", altså som svar til om hun bør slutte å blogge. Selvsagt tar fanskaren av med sine "hvordan kan du si sånt?!", "hun som har vært gjennom så mye, hvordan kan du gjøre slikt?!"... Og en million hjerter til. Ser for meg Anne-Brith sitter med føttene på bordet og godter seg. Fikk en topp på bloggen før kl 12, kan slappe av nå ja. (For ordens skyld, ren spekulasjon at hun har føttene på bordet, men alle som har lest intervju av henne vet at den toppen i lesere er NØYE planlagt..) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 8. november 2016 #1800 Del Skrevet 8. november 2016 Var det bare jeg som leste overskriften på det siste innlegget og trodde det handlet og kjevling og forventet bakeinnlegg? Det er kjipt for Anne Birth om hun får angst av tilbakemeldingene, men tror hun må gå litt i seg selv. Hun må slutte å utlevere så enormt mye og å kalle andre for tapere. Dette er lærdom en på hennes alder burde tatt til seg for lenge siden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg