Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 timer siden, ashera skrev:

Å kjære. Ja, det er basically det samme. Har Dagbladet publisert dette? Jaja, men da er det kanskje mulig å skape en debatt som hun selv ikke redigerer, dersom noen har ork til å svare henne i avisa.

Veldig rart at dette ble publisert i Dagbladet. Det va jo svada fra ende til annen. Hun har jo alt en pattform der det ville være naturlig å skrive dette. Ikke en nasjonal avis!

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Dagbladet håper på en debatt om dette utenfor bloggerens egne SoMe-kanaler. Hun vrir og vrenger jo på ting så til de grader. I følge henne er jo all kritikken hun får usalig hets. Håper noen tar stafettpinnen og skriver et motsvar til den kronikken. Ta kontakt med meg på PM hvis noen har lyst til å snekre sammen noe! :Nikke: 

• Liker 12
Gjest Hummel34
Skrevet

Da fikk jeg svar fra kappahl. Så da kan jeg fortsette å bruke barneklær derfra. 

image.jpg

Gjest CecilieX
Skrevet

Det jeg lurer på er hva AnneBrith nå tenker. Her har TO store samarbeidspartnere besluttet at de ikke ønsker å fortsette samarbeidet. AnneBrith ignorerer jo lesere som kritiserer og definerer at de kan finne seg noen andre å lese. Men her er det altså noen profesjonelle bedrifter som faktisk skriver at hun ikke lenger er attraktiv for dem. Skal hun da bare fortsette i samme sporet? Eller er det altså slik at AnneBrith også i dette tilfellet skal holde fast i mantraet "jeg gjør som jeg vil på min blogg". Hennes leveregel er jomat hun aldri gir seg, men med den holdningen også til de som betaler lønna hennes, vel da kan det ende fatalt. 

Gjest Hummel34
Skrevet

Det er vel de det er noe galt med, akuratt som det er oss det er noe galt med... I ❤️ Selvinnsikt 

Skrevet

Ja det er ganske utrolig egentlig...lurer på hva hun har å si til dette selv?? Beskjeden fra Tilbords var jo ganske klar, de spesifiserer at hennes profil har endret seg på en sånn måte at de ikke ønsker samarbeid lenger. Så flaut for henne!!! Fikk lyst til å handle der nå bare pga dette.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Får man fråga vart Tilbords har skrivet det? Då kan jag isf. handla därifrån igen! ✔️👍🏻 

Hittade det! Sorry!! Då kan man gå inn dit igen! 

Endret av Hei2016
  • Liker 2
Skrevet

Er det ingen av dere som reagerer på at det var et fryktelig uproft svar fra Tilbords?

Jeg mener at Tilbords ikke har noe med å legge ut evalueringer om Anne Brith, og det faktum at profilen har endret seg "drastisk".. Dette bør være forbeholdt partene og er ikke offentlig informasjon.

• Liker 8
Skrevet

For å være litt objektiv; jeg vil tro at det er helt vanlig at slike samarbeidskontrakter er tidsbegrensede og at "endring av profil" kan bety noe så enkelt at bakeblogg=aktuell partner, mens littavhvertblogg=ikke aktuell partner.

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Calleia skrev:

Er det ingen av dere som reagerer på at det var et fryktelig uproft svar fra Tilbords?

Jeg mener at Tilbords ikke har noe med å legge ut evalueringer om Anne Brith, og det faktum at profilen har endret seg "drastisk".. Dette bør være forbeholdt partene og er ikke offentlig informasjon.

Jeg synes det var ganske greit jeg. De sier jo bare at bloggen har endret seg og de ønsker ikke å samarbeide med den slik den er blitt. Dette forklarer hvorfor de har samarbeidet før og utdyper hvorfor ting er som de er.

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, jabx skrev:

Jeg synes det var ganske greit jeg. De sier jo bare at bloggen har endret seg og de ønsker ikke å samarbeide med den slik den er blitt. Dette forklarer hvorfor de har samarbeidet før og utdyper hvorfor ting er som de er.

Poenget er at det har ingen noe med, og jeg tviler på at de kan eller burde utdype dette i offentligheten.  Dette er dårlig forretningsskikk mener jeg. 

Skrevet

Men om sponsorene har trukket seg og lesertallene har sunket til rundt 2000-2500 så er det ikke rart at hun skriver litt provoserende/kontroversielle blogginnlegg for hun må jo få opp lesertallene for å sikre inntektene sine. Det skal jo kjøpes tomt og bygges hus og muligens hytte.

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, CecilieX skrev:

Det jeg lurer på er hva AnneBrith nå tenker. Her har TO store samarbeidspartnere besluttet at de ikke ønsker å fortsette samarbeidet. AnneBrith ignorerer jo lesere som kritiserer og definerer at de kan finne seg noen andre å lese. Men her er det altså noen profesjonelle bedrifter som faktisk skriver at hun ikke lenger er attraktiv for dem. Skal hun da bare fortsette i samme sporet? Eller er det altså slik at AnneBrith også i dette tilfellet skal holde fast i mantraet "jeg gjør som jeg vil på min blogg". Hennes leveregel er jomat hun aldri gir seg, men med den holdningen også til de som betaler lønna hennes, vel da kan det ende fatalt. 

Ønsker vel sponsing via øyevipper og juvaderm teker jeg. Om noen i det hele tatt vil sponse hun igjen med diverse kjøkkenredskaper etc vil jeg bli svært overrasket. 

Faen, kanskje jeg også skal lage en bakeblogg? ikke en "bake"blogg med masse drama, øyevipper, fest, og eksponering av barn altså. Hvor vanskelig kan det være? 

• Liker 8
Skrevet

Aj, det innlegget eller kronikken eller hva man skal kalle det på dagbladet.no var jo direkte flaut. Har ikke pressen et ansvar om å beskytte folk mot seg selv? 

• Liker 11
Skrevet
13 timer siden, Valetta skrev:

Ja det er ganske utrolig egentlig...lurer på hva hun har å si til dette selv?? Beskjeden fra Tilbords var jo ganske klar, de spesifiserer at hennes profil har endret seg på en sånn måte at de ikke ønsker samarbeid lenger. Så flaut for henne!!! Fikk lyst til å handle der nå bare pga dette.

Jeg vil kalle henne en taper når det gjelder disse sponsorene som gjorde henne til "ambassadør". Jeg hadde vært så dritflau om det hadde vært meg! Men AB har ikke antenner for sånt. 

• Liker 1
Skrevet

"Skriver ikke for klikk. da hadde jeg ligget på topplisten hver uke..." 

Selvinnsikten må ha frosset ned med årets første frostfall 

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for kommentarer til moderering, omtale av barn, spekulasjoner og svar til dette. Minner om at kommentarer på moderering tas på PM eller Ris og ros.

Tråden stenges på grunn av gjentatte ryddinger etter denne regelen.

Edie, mod.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig :) 

Leste offerinnlegget hun la ut i etterkant. Snakker om å sette seg i offerposisjon

• Liker 16
Skrevet

😀😀 de får ta konsekvensen når de lager ett slik innlegg på bloggen. Ikke komme krypende dagen etter og nesten skylde på lesere.

Måtte jo vite at det kom til å bli bråk.

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...