Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Da har Tilbords gitt et fornuftig og ikke minst positivt svar på mailen min, hvor de blant annet opplyser om at samarbeidet skal avvikles, og at både AB og hennes management er varslet om dette. 

Endret av Hjärtat
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Hjärtat skrev:

Da har Tilbords gitt et fornuftig og ikke minst positivt svar på mailen min, hvor de blant annet opplyser om at samarbeidet skal avvikles, og at både AB og hennes management er varslet om dette. 

Så flott. Da kan jeg kjøpe grytene jeg vil ha.  🤗

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hjärtat skrev:

Fikk samme positive svar fra Tilbords, jeg også. Tommel opp! 😊

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hjärtat skrev:

Så flott at bedrifter som Kappahl og TilBords m.fl tar oss forbrukere på alvor. Applaus både til de som tar seg bryet med å sende en henvendelse og all creds til bedrifter som tar signalene. :blomst:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Så bra!! Stolt av dere som har sendt mail til kjeder ol. som sponser henne. Og ikke minst godt å lese svaret. Syns hun får mye oppmerksomhet rundt dette med Halloweengodis, det som henger igjen hos meg som det horible er utsagn som om handlet "andre røklet", "sy puter under armene " og "taper". Det fikk begret mitt til å bli veldig fullt. Rart ikke flere har grepet fatt i dette hun skriver med at vi andre som ikke stemmer Erna er vi som syr puter under armene på ungene. Det media hekter seg ved er dette med Halloween. Min søster som følger henne nevnte at AB viste til en Mail hvor hun ble suprt om innlegget hennes kunne linkes i avisen dems. Lurer på om de var bitt seg merke i tidligere kommentarer fra dette menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sol79 skrev:

Men altså, en poke på facebook er ikke en invitasjon til date. Er det det hun tror?

:ohmy: jeg som trodde jeg endelig skulle få dra på dater nå!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvordan noen vil ødelegge så for seg selv. Jeg hadde jekka meg kraftig ned om mine sponsorer hadde trukket seg grunnet endret profil. Likevel fortsetter hun som før. At hun ikke skjønner at de rådene og kritikken hun får er gjeldende. Hun kjører bare beinhardt på, det ække meg, det er deg.. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg kommenterte for en stund siden, hvor jeg forsvarte oppdragelsen hennes. 

Det tar jeg tilbake, og beklager på det sterkeste. Det.. var et uheldig utsagn fra min side, og noe jeg angrer dypt på. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2016 den 10.19, lalaz skrev:

Jeg har aldri sett annet enn at folk forsyner seg av godteriet med spade i butikken, og at de bruker en spade når de deler ut i bøttene til barna, så jeg ser ikke helt problemet med hygiene?

Jeg har sett en uteligger stå og forsyne seg grovt fra smågodthylla. Med bare hendene. Han var så ut av en annen verden ruset at han ikke engang fikk det med seg da jeg snakket til ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, ashera skrev:

I det siste innlegget : "Når jeg skriver, så skriver jeg ikke for å få klikk".

Er det samme som står i denne kronikken?

http://www.dagbladet.no/kultur/anne-brith-41-ba-sonnen-kaste-n-kilo-halloween-godteri---gjor-det-meg-til-en-darlig-mornbspnei/64044970

"Når jeg skriver, skriver jeg ikke for å få klikk. Hadde jeg gjort det ville jeg ligget på topp på blogglisten hver uke, noe jeg ikke gjør. Jeg skriver om det som engasjerer meg og barna. Men jeg tør ofte å si høyt det andre ikke tør. Jeg er uredd. Nå vet du kanskje hvorfor. Det skal liksom ikke så mye til for å skremme meg, nå som jeg vet at jeg sover trygt hver natt. Jeg vet at jeg har mat på bordet, et hus, klær og nok penger til mat."

Skriver ikke for å få klikk? Kødder hun?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hjärtat skrev:

IMG_2140.JPG

Får ta en handlerunde på Tilbords når jeg skal ha tilbehør til nytt kjøkken tenker jeg!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor mener hun at det er på sin plass å komme med en tåredryppende historie for å forsvare holdningene sine ?

Fatter det bare ikke. 

Det er mange aleneforeldre , meg inkludert, og hos oss er far 100%  fraværende.

Jeg har ikke et sekund brukt min "status" som unnskyldning eller bortforklaring på ting.

Sorry Anne Brith. Her har du "dritte på draget". 

Det positive er at det er ikke for sent å vise forståelse for den massive kritikken som har kommet din vei, istedenfor å skrive om din vanskelige fortid, som jeg selfølgelig forstår har vært tøft, men som ikke var relevant som motsvar til siste dagers arrogante og spydige innlegg.

Et slikt innlegg burde få stå på egne ben.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All oppførsel kan ikke bortforklares med en fortid.. det finnes de som har opplevd langt værre ting enn å måtte bo på krise hjem, som allikevel har blitt sympatiske, fornuftige og reflekterte mennesker. Noe jeg ikke klarer å se at AB viser i bloggen, og det til tross for at hun er så ærlig og direkte som hun selv sier. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, jabx skrev:

Å kjære. Ja, det er basically det samme. Har Dagbladet publisert dette? Jaja, men da er det kanskje mulig å skape en debatt som hun selv ikke redigerer, dersom noen har ork til å svare henne i avisa.

Endret av ashera
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hjärtat skrev:

HALLELUJA!!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sol79 skrev:

Men altså, en poke på facebook er ikke en invitasjon til date. Er det det hun tror?

En poke er SÅÅ 2007...! 🙄 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...