Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun bør fokusere på han hun liker framfor å henge ut kleine dater hun har vært på. Skjønner meget godt at en mann skygger banen når hun har 4 barn, muligheten for den(de) hun treffer også har 2-3 barn er meget stor.  

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 12.9.2016 at 18.01, Milio skrev:

Er det egentlig så mye å tjene da når du ligger på plass 49 på Blogglisten? Hun lå mye høyere når hun delte oppskrifter.

Pga et kleint date-innlegg føyk hun opp blant topp 10 igjen 🙈🙄 

• Liker 4
Skrevet

Blir helt svett av all den masingen hennes om å følge på snap. Herregud. 

• Liker 6
Skrevet

Herregud! Ny mann. Igjen! En hun traff forrige uke.... og alt skal dokumenteres på bloggen! Er det mulig?  Så det er helt over med sommerdaten? 🤔🙄

Og "problemene" hennes er de samme som hos en fjortis! Klær.😖

Jeg angrer igjen for at hun fikk et klikk, men heldigvis ser jeg ikke alt siden jeg har slettet snap. 

Skrevet

Det fôrer jo bloggen med innhold. Tydeligvis er hennes kjærlighetsliv med nye menn like attraktivt som muffinsoppskrifter. Men nå er det vel ikke rom i matbudsjettet til muffins hver dag..

• Liker 8
Skrevet
56 minutter siden, tov skrev:

Herregud! Ny mann. Igjen! En hun traff forrige uke.... og alt skal dokumenteres på bloggen! Er det mulig?  Så det er helt over med sommerdaten? 🤔🙄

Jeg angrer igjen for at hun fikk et klikk, men heldigvis ser jeg ikke alt siden jeg har slettet snap. 

Det holder med Snap og å følge med her.... 😉

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som handler om barn og tredjepart, samt spekulasjoner. 

Bond, adm

Skrevet

Førti år gammel, og har akkurat kommet ut av et kort "forhold", og så ute og dater hejvillt. Hva skjedde med å ta det rolig og ikke jage etter mannfolk, men heller bruke energien på barna?

(Og hva er det med "hihi" og "fniiiis"?! Det skriver vel ikke engang fjortisene??)

*bliflauputehav*

• Liker 13
Skrevet (endret)

Som tidligere alenemor skjønner jeg ikke valgene hennes. Verken at hun inviterer helt ukjente menn hjem (det hadde jeg virkelig aldri gjort!) eller at hun har så mye tid til å gjøre ting for seg selv. Og da mener jeg ikke å fremstille det som at jeg hadde det "verre", altså, for jeg hadde det utrolig fint. 

Endret av Bond
  • Liker 10
Skrevet (endret)
1 time siden, Viking-girl skrev:

Det holder med Snap og å følge med her.... 😉

Taklet ikke alle snappene hun la ut, så det blir bloggen en sjelden gang og her inne...  Synes hun virker så desperat etter å bli likt/beundret at det hele bare ble trist. 

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor denne dama må henge ut ekskjærester og dater på bloggen? Får det henne til å ha det bedre med seg selv?

Endret av Bond
  • Liker 6
Skrevet
44 minutter siden, Eplesaft skrev:

Skjønner ikke hvorfor denne dama må henge ut ekskjærester og dater på bloggen? Får det henne til å ha det bedre med seg selv?

Sannsynligvis! Hun har et enormt eksponeringsbehov. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, accountdeleted skrev:

Førti år gammel, og har akkurat kommet ut av et kort "forhold", og så ute og dater hejvillt. Hva skjedde med å ta det rolig og ikke jage etter mannfolk, men heller bruke energien på barna?

(Og hva er det med "hihi" og "fniiiis"?! Det skriver vel ikke engang fjortisene??)

*bliflauputehav*

Snart 42...

Skrevet
2 timer siden, tov skrev:

Det er klikkene på bloggen som gir henne mest penger. Klær kan hun hente så mye hun vil av hos KappAhl, hun er jo #ambassadør.... hele familien går kledd i sponsa klær. 

• Liker 2
Skrevet

Når jeg leste innlegget med utleie av livmoren, så reagerte jeg ikke på det en gang. Det er hennes måte å blogge på; saklig og rett frem. Kaldt. Noen kaller det å få et kjærlighetsbarn, andre leier ut livmoren sin. Når hun leste korrektur, så syntes hun nok at det var en kul måte å skrive det på, for hun er jo så kul :) 

Er det bare jeg som ser at noe har endret seg på bloggen hennes? hun lå lenge veldig lavt på leserlistene, hun har skrevet om flere møter med veilederne sine i det siste, og har også meldt om at det blir endring på bloggen. Deretter kom det flere bake innlegg, og jeg tenkte at hun har fått råd om å roe ned, ta et steg tilbake til der suksessen startet, nemlig til baking og oppskrifter. Jeg likte faktisk den endringen, baking kler henne mye bedre en dating.

Men så kom innlegget om de morsomme datene, lesertallene gikk opp og hun fikk tydeligvis blod på tann. Dagens innlegg la også ut en tydelig føring for neste innlegg, sånn at folk skal klikke seg inn igjen i morgen. Dette er big business for henne, og hun følger en helt klar forretningsstrategi. Dette er ingen dagbok a la andre bloggere, mer som en forfatter som ønsker å selge flest mulig bøker.

Hva gjør hun egentlig nå? Jo, hun skriver om en mann hun har truffet for første gang for en uke siden. Før solgte folk seg til Se&Hør, Anne Brith har liksom bare kuttet mellomleddet og står for alle avsløringer selv. Sikkert festlig for mennene hun dater.

• Liker 13
Skrevet

Så deilig at det ble hotellovernatting i kveld da for a'Anne Brith... :fnise: Og genseren var fra Lindex siden så mange lurte! 

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring, omtale av barn og for brudd på   samt svar til dette.

Sitat

Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. 

Tekola, forumansvarlig.

Skrevet

Det handler altså bare om dating og egenpleie for tiden.

Dette ER jo typisk førtiårsKRISE.

• Liker 10
Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig om daten til AB var like analytisk på daten. Dagens innlegg er en kioskroman. Alt er romantisert. Jeg lurer på om Mr.Handsome egentlig kjenner seg igjen? Men for all del, det fins et hav av snille menn der ute og at AB har møtt en er svært sannsynlig. Men man gjør seg selv veldig sårbar hvis man leter etter hint og følelser i de minste ting. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...