Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Birdo skrev:

Hun har en, men hun trengte en ny og da tenkte hun å prøve et nytt merke siden alle har KA.

Ah, varer ikke så lenge de da. Anbefaler Kenwood. Holder i minst 20 år. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Articuno skrev:

Ah, varer ikke så lenge de da. Anbefaler Kenwood. Holder i minst 20 år. :biggrin:

Syns KA bare er motegreie jeg. Må jo opp i latterlig mange tusen for å få halvparten så bra maskin som en Kenwood, også varer de halvparten så lenge. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

Syns KA bare er motegreie jeg. Må jo opp i latterlig mange tusen for å få halvparten så bra maskin som en Kenwood, også varer de halvparten så lenge. 

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Asti skrev:

Hvor lenge mener du en KA varer? 

Hva? Det vet jo ikke jeg? :ler: Jeg har ikke en sånn. 

Men tydeligvis ikke like lenge som en Kenwood? Ifølge Birdo og bloggeren som må ha ny maskin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet min kitchenaid av farmor, den er over 50 år og brukes om ikke daglig, så iallefall 5 ganger i uken. Mye mulig hun har slitt ut sin, men de varer iallefall lenge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, johma92 skrev:

Hva er snappen hennes? Gøy å ha noe å irritere seg over, så må se hva slags freakshow det er :P

Annebrith.no

Freakshow er ordet, om du liker en voksen dame som febrilsk skal være så kul. Halvt øye og pekefinger på en skjev snurpemunn er hennes varmerke......

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
22 timer siden, Chrisssi skrev:

Annebrith.no

Freakshow er ordet, om du liker en voksen dame som febrilsk skal være så kul. Halvt øye og pekefinger på en skjev snurpemunn er hennes varmerke......

Ja for man kan jo ikke få lov å leke kul når man er over 40 og firebarnsmor.......:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Ja for man kan jo ikke få lov å leke kul når man er over 40 og firebarnsmor.......:sprettoy:

Joda, men hun leker ikke kul. Hun tror virkelig at hun er det. Og hun er veldig langt i fra å være kul. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Milio skrev:

Er ikke så kjent i Sørumsand og omegn, men får man bygd nytt hus for 4,5 mill? :hakeslepp: 

Ja, det får man så absolutt. Standard, størrelse, løsninger og egeninnsats avgjør prisen. Regn 25000 pr. kvm med noe egeninnsats. Mer dersom det er lite egeninnsats.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
26 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Joda, men hun leker ikke kul. Hun tror virkelig at hun er det. Og hun er veldig langt i fra å være kul. 

ER det noe galt å tro at man er kul da? Selv om du og andre her inne ikke synes det så kan det jo være andre igjen som synes hun er kul. Jeg stiller meg nøytral der og velger å ikke ha en mening annet enn at hun skader da ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Grønt blad skrev:

Ja, det får man så absolutt. Standard, størrelse, løsninger og egeninnsats avgjør prisen. Regn 25000 pr. kvm med noe egeninnsats. Mer dersom det er lite egeninnsats.

Altså, først skal du jo skaffe deg tomt som ligget fra alt mellom 750 000 til 2 mill. Så skal man bygge huset, som i følge AB skal ha 6 soverom og 2 bad? Vi snakker et ganske stort hus. Hvis de klarer det til 4,5 mill skal jeg sterkt vurdere å selge 4-romsen i Oslo og flytte ut av byen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

ER det noe galt å tro at man er kul da? Selv om du og andre her inne ikke synes det så kan det jo være andre igjen som synes hun er kul. Jeg stiller meg nøytral der og velger å ikke ha en mening annet enn at hun skader da ingen. 

Kan man ikke bare være seg selv da? Blir enda mer krampeaktig og pinlig når man faktisk er gammel nok til å forstå at man ikke trenger å tvinge frem "kulthet". Hun har sikkert noen gode kvaliteter, men de drukner helt i det overdrevne spillet hennes.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
33 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

ER det noe galt å tro at man er kul da? Selv om du og andre her inne ikke synes det så kan det jo være andre igjen som synes hun er kul. Jeg stiller meg nøytral der og velger å ikke ha en mening annet enn at hun skader da ingen

Akkurat det kan i det minste diskuteres. Annebrith synes ikke å ha noen skrupler iht å utlevere tredjeparter på blogg og snap, inkl mindreårige, i blant i svært negative vendinger. At hun selv vil slippe alle hemninger under fullt navn og for åpen scene er så sin sak (men ingen er en øy, så det går jo ut over de nærmeste da også), men hun tar eksplisitt andre med seg på karusellen sin, og det virker ikke akkuart som om hun spør dem først.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
9 minutter siden, Aricia skrev:

Akkurat det kan i det minste diskuteres. Annebrith synes ikke å ha noen skrupler iht å utlevere tredjeparter på blogg og snap, inkl mindreårige, i blant i svært negative vendinger. At hun selv vil slippe alle hemninger under fullt navn og for åpen scene er så sin sak (men ingen er en øy, så det går jo ut over de nærmeste da også), men hun tar eksplisitt andre med seg på karusellen sin, og det virker ikke akkuart som om hun spør dem først.

Vel nå snakket jeg om det å være kul da - det at hun og andre bloggere drar frem barna sine er en annen sak igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ms. Daisy skrev:

Vel nå snakket jeg om det å være kul da - det at hun og andre bloggere drar frem barna sine er en annen sak igjen. 

Hinting om festing og alt som hører med utover det de fleste ville dele om seg selv til hele verden inngår vel i det litt løsslupne inntrykket av seg selv som hun etter hvert har valgt å fronte i bloggen, og side om side med dette poster hun bilder og detaljer fra familiemedlemmer og partnere. Så de to tingene henger så definitivt sammen.

Det er altså substansielle problemer å diskutere også i forbindelse med dette, det er ikke bare jantelov og sladring om en voksen dame som er litt ukonvensjonell, eller noe i den duren.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker når jeg ramlet over bloggen til Anne Brith første gang, da kommenterte jeg faktisk at jeg synes det var befriende med en blogg hvor ikke alt var fokusert på utseende, med vipper, extensions, lepper, bryn og alt det der. Begynte å følge litt med og likte baketipsene, osv. Men siden den gang har hun jo snudd trill rundt og henger seg på hva alle andre bloggere stort sett er opptatt av. Synes det er trist at en såpass voksen 4 barns mor henger seg på kjøret og bretter ut privatlivet sitt og barnas så til de grader. Hvordan denne bloggingen kan bidra til at man får råd til å bygge seg et hus med "6 soverom og 3 bad "er meg en gåte, men bobla sprekker vel en gang.....

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...