Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Kanskje greit å fylle bensin på søndager isteden, også heller ha råd til en ekstra boks med makrell i tomat.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig si at jeg sitter som et spørsmålstegn etter å ha lest siste innlegget.

Regningsbunken er tom, all gjeld betalt. Og nå kan hun kjøpe tomt og bygge hus? Trenger ikke Anne Brith samme egenkapital som alle andre når det kommer til boligfinansiering?

Eller har sparingen gått utenom gjeldsbetalingen?

Har hun skrevet hvor mye gjeld hun har betalt over hvor lang tid? Snakker vi om flere hundretusen siden det har vært så stritt? Og hvor kom den gjelden fra? Her er tydeligvis en del jeg ikke har fått med meg :) 

Men hun som er så flink med penger, får nok drømmehuset til tre mill, og ikke seks, som et drømmehus i den størrelsen kan fort komme på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen dame må si god morgen og god natt fra sengen hver dag, helst med mest mulig hud, synes det er ganske så spesielt. For ikke å snakke om utlevering av barna, men det virker som om alle er så "stolte" over å være en slags form for D-kjendiser. Håper ikke virkeligheten plutselig slår ned på dem. Og sponsorene, hvordan kan de plukke opp slike som AB, det er meg en gåte. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er skikkelig kleint å skryte av sparing og minimumsbudsjett på mat. Ikke lørdagsgodt og ferie til unger og det ene med det andre.

Men nye sko, og smykker fordi hun fortjener det... Se det er det rom for i budsjettet.

(penger til meg selv ligger alltid øverst i bunken - for å omskrive ett dansk ordtak litt)

Og jo, for all del - dama jobber sikkert hardt med alt som hører til bloggen og imaget sitt og fortjener som alle andre å bruke penger på ting hun ønsker seg. Men da får hun la vær å fremstille det i bloggen som om hun og familien er super-sparsomme og nøysomme.  

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Hvor sant tror dere det er at en i Boligpartner har sagt det hun påstår i bloggen?Nå har de kontaktet henne og beklaget og hun skal innom kontoret deres på Lillestrøm sier hun..

Hun sikler vel etter spons som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, slipset skrev:

Håper hun ikke får seg hund (!) .  Da ryker budsjettet hvertfall siden hund er dyrt. Ref. snap. 

Budsjettet er en ting, verre med den maten hun eventuelt skal kjøpe til hunden. Stakkars :(

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Birdo skrev:

Budsjettet er en ting, verre med den maten hun eventuelt skal kjøpe til hunden. Stakkars :(

Don't get me started... *sukk*

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, ricecrispies skrev:

Hvor sant tror dere det er at en i Boligpartner har sagt det hun påstår i bloggen?Nå har de kontaktet henne og beklaget og hun skal innom kontoret deres på Lillestrøm sier hun..

Hun sikler vel etter spons som vanlig.

Leser ikke bloggen så aner ikke hva det dreier seg om?!  Syns det er mye fisking etter nye sponsorer på snap for tiden. Ny kjøkkenmaskin nå, fordi "ALLE" har jo Kitchenaid sin.... (Nei, jeg har Kenwood) Da skal hun jo selvsagt ha noe annet, hun som har fått Kitchenaid sponset og skrevet SÅ varmt om den.. Schizofrent.  Hvis den hun har fortsatt er brukende og hun sparer til hus med 6 soverom og 3 bad, og så "sparsommelig" hun oppfordrer ANDRE til å være så er nok maskinen hun har god nok!! Hun handlet seg jålerier hos Thune i går "fordi hun fortjente det". Burde heller brukt pengene på ny kjøkkenmaskin da, for den får hun forhåpentligvis mer bruk for både til seg og barna enn dingeldangel fra Thune!! Hvis hun begynner å bake-blogge igjen er det også fornuftig å prioritere kjøkkenmaskin. Satt på snap med krokodilletårer og snufsa litt i går og påsto at hun hadde skreket og grått i en halvtime. Vel, ingen ser sånn ut etter å ha grått i en halvtime, just saying... Men hun måtte vise oss at hun satt og snufsa. Selvsagt uten å fortelle hvorfor. Hun blir IKKE mer spennende av den grunn. Hun er fascinerende å følge på Snap. Et rart fenomen. Men ungene....de burde absolutt bli spart for den "snæppinga" hennes, både når de er våkne og når de sover!! Godt skolen lærer dem at barn har rett på et privatliv....., noe disse fire dessverre ikke har. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
52 minutter siden, Birdo skrev:

Blir vel sponsa hundemat i tilfelle. Bare vent og se!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Viking-girl skrev:

Blir vel sponsa hundemat i tilfelle. Bare vent og se!! 

Hun viste Pedigree på snap hvert fall, ingen eier med respekt for seg selv eller hunden sin fôrer hunden sin med det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Articuno skrev:

Jeg følger henne ikke, men mener å ha sett før at hun HAR en Kitchen Aid? :klo:

Kanskje hun trenger to for å lage makroner da.

Hun har en, men hun trengte en ny og da tenkte hun å prøve et nytt merke siden alle har KA.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...