AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg ska igjennom en sånn undersøkelse til uka nå.. jeg har lest litt på nettet om denne undersøkelsen, og ser det er flere som syntes det var veldig ubehagelig, så jeg kjenner jeg gruver meg veldig og er vell veldig sikker på at egglederne er tette også.. Er det noen som har tatt denne undersøkelsen? Hvordan var det? Og er det noen som hadde litt tette eggledere men som fikk dem mer åpen etter kontrastvæsken og ble gravide etterpå? Er jo det jeg håper litt på.. At de ikke er påttetette men at vi skal bli gravide etter å fått skylt egglederne litt.. Anonymkode: f101b...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 18. februar 2017 #2 Del Skrevet 18. februar 2017 Hei. Jeg har gjennomført en kikkhullsoperasjon. Da brukte de kontrastvæske for å sjekke hvordan det sto til med egglederne mine. Dessverre kom ikke kontrastvæsken gjennom og det viste seg at begge egglederne mine er tette. Jeg skal gjennom mitt første prøverørsforsøk nå ila våren. Hvordan en gjør det med ultralyd, er jeg usikker på. Heldigvis kan vi med tette eggleder også blir gravide, vi trenger bare litt ekstra hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 18. februar 2017 #3 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg sjekket nylig egglederne med ultralyd og kontrastvæske. Selve undersøkelsen gikk egentlig helt fint. Gjorde litt vondt når den ballongen som gjør at væska ikke skal renne ut ble blåst opp bare. Jeg tok 3 ibux og en paracet ca 30 min før undersøkelsen da de anbefalte det. Hadde en del smerter i ettertid som varte ca 2 dager. Glad det var helg, så jeg slapp å gå på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå