Gå til innhold

Verdt å lese om Bloggernes premierefest

Minipilla

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Ja han er "der det skjer".... gratis drikke og party. Å dra med seg 50 stk på fest er ikke Ok! 

Det var ikke 1 person som "dro med seg 50-60 stk" og ingen har pekt fingeren på Joakim.

Flere av bloggerne hadde med seg venner/familie og det samme hadde tvprodusentene,kameracrew,og alle andre involverte.

Endret av J..
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, J.. skrev:

Det var ikke 1 person som "dro med seg 50-60 stk" og ingen har pekt fingeren på Joakim.

Flere av bloggerne hadde med seg venner/familie og det samme hadde tvprodusentene,kameracrew,og alle andre involverte.

Anna har takket ALLE som har medvirket i hennes liv det siste året ifm Bloggerne. Skjønner godt at festen ble ødelagt av fulle folk som ikke har noe der å gjøre, egentlig. Dårlig info til bloggerne fra TV2. Ørjan og Marna hadde heller ikke med seg en squad av folk... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Anna har takket ALLE som har medvirket i hennes liv det siste året ifm Bloggerne. Skjønner godt at festen ble ødelagt av fulle folk som ikke har noe der å gjøre, egentlig. Dårlig info til bloggerne fra TV2. Ørjan og Marna hadde heller ikke med seg en squad av folk... 

Jeg tviler på at de STO og peivet foran de TRE STORE skjermene hele kvelden som en gjeng hattifnatter.

Men hva vet Anna?

Som stakk før det egentlig startet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Jeg tviler på at de STO og peivet foran de TRE STORE skjermene hele kvelden som en gjeng hattifnatter.

Men hva vet Anna?

Som stakk før det egentlig startet.

Det vet ikke VI heller... så ferdig med den saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Det vet ikke VI heller... så ferdig med den saken. 

Jo,igrunn.

Er jo ingen andre av de som var tilstedet ut hele kvelden som klager/nevner det samme.

Merkelig det der.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosalie skrev:

Ikke nødvendigvis...

Neida, men i hennes tilfelle, så! Samboeren hennes er da så flink til å ta seg av hus og hjem når hun er borte, at det å ta en utdannelse ikke burde være et problem.

Ting blir som man gjør det til selv, også på premierefester.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Den røde fare skrev:

Neida, men i hennes tilfelle, så! Samboeren hennes er da så flink til å ta seg av hus og hjem når hun er borte, at det å ta en utdannelse ikke burde være et problem.

Ting blir som man gjør det til selv, også på premierefester.

Husk at hun er ute og tjener mye penger når han er hjemme med barn og hus alene, da. Pipa kan fort få en annen lyd dersom skolegang skal prioriteres og inntektene hennes synker...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

Husk at hun er ute og tjener mye penger når han er hjemme med barn og hus alene, da. Pipa kan fort få en annen lyd dersom skolegang skal prioriteres og inntektene hennes synker...

Unnskyld at jeg ler. Men inntektene kommer til å synke snart,når blogge  ikke er så poppis mer. Det er da bedre atvhun investerer i en fremtid som kan gi henne sikkert inntekt en dag i fremtiden, selv om det betyr mindre inntekt idag. Jenta har jo hus for 7 mill da klarer jmhun fint å ta opp studielån. 

Når hun skulle bort for å være med på tv så var ikke det noe problem. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nutz skrev:

Liten avsporing her, men var hun virkelig bare 14 år da hun fikk barn??

Ja. Det er virkelig alt for ungt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan på en måte forstå Anna, jeg da..

Jeg hadde heller ikke syntes det var spesielt kult om festen for en produksjon som en gjeng på 5 hadde jobbet hardt for ble ødelagt fordi NOEN av de 5 hadde med seg en haug av ukjente mennesker, som egnetlig ikke hadde noe der å gjøre.

Altså, ikke misforstå. Jeg syntes Anna sin reaksjon ved å storme ut gråtende og lage en slikt innlegg + avlyse God Morgen Norge var barnslig og uprofesjonelt. Men jeg skjønner hvor det kommer fra.

Anne-Brith sa hun ikke hadde med noen, Anna hadde kun med Jan, Marna og Ørjan hadde ikke med noen, og da er det TO bloggere igjen som + produksjonen som hadde med seg en så stor gjeng.

Det er jo et stort steg når alt er ferdig og det skal vises, og Anna hadde nok trodd at det kun var de som var med på dette som skulle sammen feire, ikke 150 folk. 
Det er jo noe med at du er forberedt på noe, også blir det noe helt annet.

Jeg syntes egentlig feilen ligger hos Tv2, jeg. De burde ha informert bedre om hvordan det skulle foregå og at det var lov å ta med seg folk på den måten. 

Men som sagt, reaksjonen hennes var dum og barnslig. 

Innlegget er ryddet for svar til avsporinger

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren

Men det er jo ikke bare de fem bloggerne som har jobbet med dette, det er jo et STORT apparat bak kamera som har jobbet mye mer med dette enn Anna og de andre bloggerne. Selvfølgelig skal de også få lov til å få se en fest. Men det virker ikke som om Anna helt har skjønt hvor mange som skal til for å lage en serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ni bloggere med i nyeste sesong, og garantert minst 50 involvert i filming/klipping/lyd/sminke blabla. AB hadde med ei venninne, Anna hadde Jan. Om alle tok med seg en eller to blir det raskt en mengde folk. I tillegg er det presse til stede.. :skaal:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kattehviskeren skrev:

Men det er jo ikke bare de fem bloggerne som har jobbet med dette, det er jo et STORT apparat bak kamera som har jobbet mye mer med dette enn Anna og de andre bloggerne. Selvfølgelig skal de også få lov til å få se en fest. Men det virker ikke som om Anna helt har skjønt hvor mange som skal til for å lage en serie.

Hun har skrevet og takket dem ALLE sammen. Tenker at festen hadde vært mye kjekkere for KUN de involverte, både foran og bak kamera. Forstår henne 100%! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk unnskylder henne hele tiden pga hennes alder men når du har fått  3 barn så bør du etterhvert være såpass moden at du takler litt motgang.  For dette var rett og slett flau oppførsel. Divanykker. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...