Mippi Skrevet 1. juni 2017 #861 Del Skrevet 1. juni 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Kevin og Lunde vinner. I den nye serien på viafree (paradise-kollektivet) deltar Sofie, Kevin, Lunde, grunde, Alex og Martine. Hadde Sofie/MortenBotten eller Petter/retardedSel vunnet hadde de garantert vært med i serien. De hadde aldri produsert en serie uten vinnerparet? Anonymkode: 141ab...0a1 Vinnerparet kan ha takket nei? Men håper ikke det. Håper Lunde og Kevin vinner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #862 Del Skrevet 1. juni 2017 5 minutter siden, Mippi skrev: Vinnerparet kan ha takket nei? Men håper ikke det. Håper Lunde og Kevin vinner!! Nekter jeg å tro. De er så PR-syke atte mulig det bare er ønsketenking fra min side, men i mitt hode er det logisk Anonymkode: 141ab...0a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 1. juni 2017 #863 Del Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nekter jeg å tro. De er så PR-syke atte mulig det bare er ønsketenking fra min side, men i mitt hode er det logisk Anonymkode: 141ab...0a1 VELDIG godt poeng! :D Håper du har rett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #864 Del Skrevet 1. juni 2017 Siden alle er i mot Sofie og Morten, håper jeg i allfall at de vinner. Anonymkode: 7ff7d...5a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 1. juni 2017 #865 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg synes de som faktisk klarer å holde seg inne på hotellet fortjener å vinne. Sjukt slitsomt at folk kommer inn igjen og igjen og igjen.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #866 Del Skrevet 1. juni 2017 Kevin og Lunde er de eneste som aldri har røket ut fra hotellet. Helt klart verdige vinnere. Anonymkode: 3c790...18a 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. juni 2017 #867 Del Skrevet 1. juni 2017 Ryddet for krenkende utsagn og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 1. juni 2017 #868 Del Skrevet 1. juni 2017 Den der bloggen til Sofie består jo ikke av annet enn forsvarstaler... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #869 Del Skrevet 1. juni 2017 52 minutter siden, kindagirl skrev: Den der bloggen til Sofie består jo ikke av annet enn forsvarstaler... Norgesrekord i sutring. Anonymkode: 3c790...18a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #870 Del Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Norgesrekord i sutring. Anonymkode: 3c790...18a Og hun fortsetter... Ville trekke seg i uke 4. Snakket daglig med produksjon og slet pga løgner der inne. 😂😂 Anonymkode: 5182c...f13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #871 Del Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hun fortsetter... Ville trekke seg i uke 4. Snakket daglig med produksjon og slet pga løgner der inne. 😂😂 Anonymkode: 5182c...f13 http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/sofie-nilsen-22-mottar-trusler-etter-paradise-hotel-episode/a/24011436/ Anonymkode: 5182c...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #872 Del Skrevet 1. juni 2017 Er finaleepisoden i dag?? Anonymkode: 62f8f...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #873 Del Skrevet 1. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er finaleepisoden i dag?? Anonymkode: 62f8f...1b5 Ja Anonymkode: 5074f...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #874 Del Skrevet 1. juni 2017 Noen som har hørt rykter om hvem som vinner i dag? Anonymkode: f325a...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #875 Del Skrevet 1. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Grunde i intervju med Seher: "Sofie ville fått flere stemmer sammen med meg enn med Morten". Altså rakk vel ikke antall stemmer for Sofie og Morten til seier, så jeg tviler også på at de vinner PH. Anonymkode: 3c790...18a Det Grunde sier der trenger ikke bety at Sofie og Morten ikke vinner. Anonymkode: 44449...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #876 Del Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hun fortsetter... Ville trekke seg i uke 4. Snakket daglig med produksjon og slet pga løgner der inne. 😂😂 Anonymkode: 5182c...f13 Og det er noe å le av? Anonymkode: 871ac...a96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #877 Del Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.vg.no/rampelys/tv/paradise-hotel/sofie-nilsen-22-mottar-trusler-etter-paradise-hotel-episode/a/24011436/ Anonymkode: 5182c...f13 Folk er så forbanna tette at jeg har ikke ord. Det er et spill, for faen. Greit nok at de legger hodet sitt på huggerstabben med å bli med på et realityshow, men ærlig talt. Drapstrusler? Hore? Folk må seriøst begynne å gå inn i seg selv, as. Der sitter de å kritiserer henne for at hun er så stygg i munnen til Kevin, hun oppførere seg såååå grusomt osv. Men hva med de som sitter bak tastaturet og skriver sånne ting da? Verden er og blir gal.. Jeg orker ikke sånne folk! Anonymkode: 871ac...a96 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letterbomb Skrevet 1. juni 2017 #878 Del Skrevet 1. juni 2017 HEIA KEVIN OG LUNDE!! I tidligere Paradise-sesonger har jeg ikke brydd meg særlig om hvem som vinner, fordi alle har vært litt halvpasse fra tid til annen. MEN; i år er Kevin og Lunde faktisk de som fortjener aller mest å vinne. De har fått til å gjennomføre oppdrag, ingen av de har røket ut og de har faktisk spilt. Jeg føler heller ikke at Kevin har sviktet Sofie, for hun ville uansett ha valgt bort Kevin for å stå med Morten. Det ble jo enda tydeligere i går da hun valgte bort Grunde. Sofie mener hun har hjulpet alle, men hvem? Jeg føler ikke at hun har gjort så mye som hun skal ha det til. Andrea er også ei sånn ei som skal skryte på seg å ha hjulpet folk. I tillegg ville Sofie ha valgt bort Kevin for Morten, Andrea ville ha ut Petter, Morten sviktet flere der inne osv. Petter greier jo ikke å ta valg. Han valgte jo bort partneren han helst ville stå i en finale med. Ja, det er et spill, og derfor kan ikke Sofie, Andrea, Morten og Petter påpeke at de har spilt mindre skittent og heve seg over Kevin. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #879 Del Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har hørt rykter om hvem som vinner i dag? Anonymkode: f325a...77f Jeg har fra sikre kilder at Kevin og Lunde vinner. Anonymkode: 34894...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #880 Del Skrevet 1. juni 2017 Martine lunde slipper kula Anonymkode: aaeb0...a6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå