Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan vi ikke ha delfinaler, det var mye bedre og mange flere å velge mellom. Nå blir det sånn at Jan Fredrik plukker ut noen sanger også sender vi et dårlig bidrag. Det hjelper jo ikke at Europa liksom skal hjelpe oss med å finne gullfavoritt, når det ikke er noe bra å velge mellom.

Anonymkode: 4fbfc...443

Sant.

Anonymkode: 63161...85d

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayana
Skrevet

Åge Sten Nilsen har en veldig bra stemme men ahh denne sangen har jeg jaffal hørt før!

Gjest chisandra
Skrevet

Endelig et løft i Åge Sten Nilsen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Hvor mange i Europa er det egentlg som ser på dette og stemmer i tillegg? Lederne for MGP klubbene i 40% av landene?

Vet du, jeg søker på mgp2017 på Twitter så. Er det vanvittig mange europeere som følger finalen vår. Sykt. Og litt spesielt :P

Anonymkode: f9cdb...11d

Skrevet

Dette var nå bedre enn det som var før. :P 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Mayana skrev:

Åge Sten Nilsen har en veldig bra stemme men ahh denne sangen har jeg jaffal hørt før!

Faen altså, syntes jeg hørte på en sang som var veldig lik bare for noen dager siden, men det står helt stille her nå. Ellers tror jeg Miley Cyrus vil ha tilbake de røde leppene og slegga. 

Endret av dillyduzit
Gjest Mayana
Skrevet

På'n igjen med skjerfet i mikrofonstativet. Veive litt rundt. Gitarsolo.. veive med skjerfet, gå ned i knebøy

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvorfor denne Kåre Magnus Berg fortsatt får oppdrag som programleder, mannen er verken morsom eller sjarmerende. 

Anonymkode: a8c46...4f5

• Liker 5
Skrevet

Liker ikke fyren, men beste hittil.

AnonymBruker
Skrevet

Som dame fra 80-tallet er jeg svak for puddelrock. Og Åge er beste sangeren så langt!

Anonymkode: fd35a...a3e

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg søker på mgp2017 på Twitter så. Er det vanvittig mange europeere som følger finalen vår. Sykt. Og litt spesielt :P

Seriøst?? :sjokkert:   Er det bare vi som gjør det sånn? Eller kan vi stemme på alle andres finaler og?

Hvis EUropa er smart så stemmer de på den dårligste sangen vår da. :P

Skrevet

Så mye rart i år. 

• Liker 1
Skrevet

Jøss.. en dame med gevir :haar: 

• Liker 3
Skrevet

Føler jeg sitter litt sånn her når jeg ser programlederne; HEHEHEHEHE så kleine dere er. 

jeg har spist litt mye sukker, hold ut. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, hjertesukka skrev:

Puddelrock er såå ut, det har tilogmed jeg fått med meg.:fnise:

De spiller det fordi det er ut, det er derfor det er kult. Men sangen var dårlig dessverre.

Anonymkode: 63161...85d

Skrevet

Nå kommer ei dame med reinsdyrhorn og joik. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Seriøst?? :sjokkert:   Er det bare vi som gjør det sånn? Eller kan vi stemme på alle andres finaler og?

Hvis EUropa er smart så stemmer de på den dårligste sangen vår da. :P

Jeg vet ikke om de stemmer, men de følger med og har favoritter og kommentarer osv. Sånne helt sprø eurovision fans sikkert :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er same, så jeg føler at jeg må stemme på denne. Håper den blir litt bedre etter hvert.

Anonymkode: 4fbfc...443

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Joiking er kult 😀

Anonymkode: 8a4ab...e8a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...