Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ella1 skrev:

Sveriges vinner; 

Fengende sak 👍🏻

Anonymkode: 8a4ab...e8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, JackIost skrev:

Hadde vært krise om en av de hadde vunnet! Virkelig, virkelig krise :)

Krise var vel kanskje å ta hardt i, men når man skal velge et bidrag å sende videre er det jo en fordel om bidragene faktisk framstilles slik som de vil være i konkurransen 😊

Skrevet
1 minutt siden, Fame skrev:

Synes jeg ikke. Ikke når sangen er så forbanna kul som det Wrecking Crew var

Siden den ikke vant var det bortkastet :)

Og sannsynligheten for at den skulle vinne utelukkende pga dine stemmer var uansett mikroskopisk :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser på svenske finalen nå, snakk om å være lysår før Norge. Alle bidrag der var 10000x bedre enn noe av det som ble presentert i den norske finalen.

Anonymkode: 679bd...f29

Overhodet ikke enig. Har hørt 3 bidrag nå og ingen av de var bedre enn flere av de norske i mine øyne, ikke synes jeg programlederne er noe å juble over heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hah, Sverige prøvde seg også på joik.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke enig. Har hørt 3 bidrag nå og ingen av de var bedre enn flere av de norske i mine øyne, ikke synes jeg programlederne er noe å juble over heller.

Røyker du sokker eller?

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, JackIost skrev:

Siden den ikke vant var det bortkastet :)

Og sannsynligheten for at den skulle vinne utelukkende pga dine stemmer var uansett mikroskopisk :)

Hadde vært litt kjedelig hvis alle tenkte det og ingen stemte på noen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Røyker du sokker eller?

Nei, men med tanke på spørsmålet du stiller er det trolig du selv gjør det 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men med tanke på spørsmålet du stiller er det trolig du selv gjør det 😀

Hva? Den skjønte jeg ikke.

uansett, å påstå at låtene Sverige har presentert så langt er dårligere enn alt Norge bidro med, enten er man høy på noe, eller så var det ironi på høyt plan. 

Årets norske bidrag må være det verste som er blitt presentert i MGP historien, sett i historisk perspektiv. Samme med produksjonen.

• Liker 3
Skrevet

Dette var nok siste gang jeg kaster bort tid på å se dette programmet. Makan til tortur.

Skrevet

Og der kom Sveriges merkeligste bidrag. :fnise:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Jan Fredrik Karlsen er en hedersmann og en gledesspreder!

Anonymkode: cfcd7...b86

For en gangs skyld enig :laugh:

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

...da håper jeg Jan Fredrik må gå. Anonymkode: 4fbfc...443

Hadde jeg hatt muligheten så ville denne lille enkle setningen fått tusen laiks av meg. :raven:

Fenomenet "Rune Rudberg" er så fryktelig at han aldri hadde fått en eneste stemme av meg i evigheten.
Stilen hans er fæl...og for en del år siden var noen så snille at de sendte meg bildene av hans
"eskapader med venninne m.m.", så 100% neitakk til den karen. Bildene går ikke an å viskes bort. :raven:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes Sverige sin vinner var tam jeg. LItt kjedelig liksom. Men showet/danserne var jo artig.

Anonymkode: 05ab5...df0

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hadde jeg hatt muligheten så ville denne lille enkle setningen fått tusen laiks av meg. :raven:

Fenomenet "Rune Rudberg" er så fryktelig at han aldri hadde fått en eneste stemme av meg i evigheten.
Stilen hans er fæl...og for en del år siden var noen så snille at de sendte meg bildene av hans
"eskapader med venninne m.m.", så 100% neitakk til den karen. Bildene går ikke an å viskes bort. :raven:

Nå får det være nok! Rune Rudberg er en hedersmann!

Anonymkode: cfcd7...b86

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig at NRK har droppet avstemningen, med tanke på alt det andre fjaset de brukte tid på? Kunne vel gjort det litt mer spennende enn "og vinneren er"? 

Anonymkode: 43a4e...260

Ja, det var skuffende. Var i Spektrum og syntes showet var fantastisk på absolutt alle måter helt til det der. Har en vaklende teori om at det var 20-årsjubileum for den konspiratoriske søyle-avstemningen fra 1997 hvor jeg fremdeles tror at de kamuflerte den egentlige vinneren, men som Synne i Nissene på låven sier; "det får vi vel ikke vide før vi har telt opp alle stemmane".

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på svenske finalen nå, snakk om å være lysår før Norge. Alle bidrag der var 10000x bedre enn noe av det som ble presentert i den norske finalen.

Nei, Norge og Sverige er omtrent like gode. Så den danske, georgiske, hviterussiske, tyske, moldovanske og finske finalen i år, fy søren å mye ræl og hvor lite de gjør ut av sendingene sine.

Den Skam-parodien i Sverige var genial, da :laugh:

Anonymkode: 1213c...d46

Skrevet

Norge bør ikke gå til finalen med en så dårleg sang.  Det meste var veldig dårleg i år.

• Liker 1
Skrevet

Må innrømme at jeg var litt skeptisk da jeg hørte denne sangen første gang. Men etter å ha hørt den et par ganger så synes jeg den bare blir bedre og bedre. Tror den har mulighet til å havne blant de 5 beste.

"I'm gonna kill that voice in my head....."  sitter som ei kule!  :skya:

......

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...