Gå til innhold

Grand Prix 2017

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK setter stadig nye rekorder når det gjelder å hale ut tiden før selve sangene kommer. Og når de først begynner, hva er poenget med å spille utdrag av sangen rett før selve sangen kommer? Og sangene, ja de er stusselige så langt. Hun med enhjørningene er best så langt. N kommer Valen, bare å farge håret så tror folk vi har sendt Morten Harket :P Men uansett hva vi sender, la Rune Rudberg bli hjemme. Ukrainas damer fortjener bedre enn å måtte anlegge farskapssaker mot den mannen. 

Anonymkode: 43a4e...260

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
5 minutter siden, dillyduzit skrev:

Oh baby, you know it! :fnise:

Føler vi "møtes" i disse MGP/EV trådene hvert år :ler: Vet ikke hvorfor jeg husker akkurat deg da :P (du har australsk samboer sant?)

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med melodien som minner meg om noen takter fra When Susannah Cries. Men ellers så slitsom at jeg håpte et øyeblikk på at fødselen min skulle starte så jeg ble distrahert. (en uke til termin) 

Anonymkode: f9cdb...11d

Ja, der sa du noe! Noe i den minner om den.

Denne var veldig kjedelig.. 

Endret av Mynona
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med melodien som minner meg om noen takter fra When Susannah Cries. Men ellers så slitsom at jeg håpte et øyeblikk på at fødselen min skulle starte så jeg ble distrahert. (en uke til termin) 

Kvelden lille Kristian kommer til verden :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gørrkjedelig den til Valen.

Anonymkode: 2e936...512

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oj, han joika litt midt inn i der! 

• Liker 4
Skrevet

Synes låt nr. 1 er best til nå. Kristian Valen synger jo forferdelig i dag????

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NRK setter stadig nye rekorder når det gjelder å hale ut tiden før selve sangene kommer. Og når de først begynner, hva er poenget med å spille utdrag av sangen rett før selve sangen kommer? Og sangene, ja de er stusselige så langt. Hun med enhjørningene er best så langt. N kommer Valen, bare å farge håret så tror folk vi har sendt Morten Harket :P Men uansett hva vi sender, la Rune Rudberg bli hjemme. Ukrainas damer fortjener bedre enn å måtte anlegge farskapssaker mot den mannen. 

Ja, hva er greia med å bruke 20 minutter på pjatt før showet starter? Også blir det sikkert forsinket sending i tillegg, så neste program begynner for sent. 

• Liker 3
Skrevet

Valen ligger for nær sin egen Morten Harket-parodi til at jeg klarer å ta det alvorlig.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Føler vi "møtes" i disse MGP/EV trådene hvert år :ler: Vet ikke hvorfor jeg husker akkurat deg da :P 

Ble ikke vi enige om det året Australia var med at vi måtte "heie" på dem når det fullstendig kollapset for Norge? Det var noe i den duren :laugh:

-

Føler jeg har hørt melodien før, sangen passet rett og slett ikke sammen. Kjedelig. 

Skrevet
1 minutt siden, mandel92 skrev:

Synes låt nr. 1 er best til nå. Kristian Valen synger jo forferdelig i dag????

Stemmen var helt gruuuusom! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, dillyduzit skrev:

Ble ikke vi enige om det året Australia var med at vi måtte "heie" på dem når det fullstendig kollapset for Norge? Det var noe i den duren :laugh:

-

Føler jeg har hørt melodien før, sangen passet rett og slett ikke sammen. Kjedelig. 

Ja, stemmer nok det. Du har australsk samboer sant?  

Endret av Mynona
AnonymBruker
Skrevet

Valen fikk det ikke helt til nei. Dumt :( 

Anonymkode: 63161...85d

Skrevet

Jeg skrudde på i det Kristian Valen skulle gå på scenen. Nei og nei! Ikke bra.. sikkert en fin balade men da skulle noen andre sunget den.

AnonymBruker
Skrevet

Valen så veldig sliten ut og hørtes sliten ut også. huff

Anonymkode: 30ceb...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi bytte ut Valen med Harket så hadde det kanskje ikke blitt så verst. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er Kristian Valen favoritt egentlig? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Valen synger surt! 

Og den smørsangen, da...

Anonymkode: 190f2...b4e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...