Gå til innhold

Rugere! Når testet dere positivt??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde innsett 9 februar. Tok test Idag ( rugedag 8) og den var helt blendahvit :( 

sist gang jeg var gravid var den positiv dag 8... :( 

hvor tid ble den positiv hos dere ?

Anonymkode: 6a67e...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye delt var egget du satt inn? 😊

Anonymkode: 76fe1...6a5

4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått postiv test (etter seks egguthentinger), men ruger nå på to. Har hvor mye egget hadde delt seg noe å si? Mine to var delt i fem (syns jeg de sa...).

Til TS: har hørt om folk som har fått negativ på dag 12 og positiv på dag 14, så hang in there! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4..

Okei :) da trenger du ikke å teste positiv riktig enda.. Rugedag 8 er tidlig. Hadde det vært blastocyst, så hadde det vært noe annet.  Jeg satte inn et som var delt i 4, endte misslykket.. Men leste flere plasser at de ikke fikk positiv før rugedag 10-12.. Så ikke mist håpet enda! Masse lykketil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei :) da trenger du ikke å teste positiv riktig enda.. Rugedag 8 er tidlig. Hadde det vært blastocyst, så hadde det vært noe annet.  Jeg satte inn et som var delt i 4, endte misslykket.. Men leste flere plasser at de ikke fikk positiv før rugedag 10-12.. Så ikke mist håpet enda! Masse lykketil! 

Klarer ikke å tro på at det går da.. har så sykt menssmerte.. 

dere som har fått positiv test, hadde dere menssmerte i rugetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt 12 dro.  Hadde litt mensensmerter ja

Anonymkode: 2b906...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gravidiet: positiv på dag 9 etter innsetting

2 graviditet: negativt på dag 9, positivt på dag 11.

3 graviditet: negativt på dag 7, positivt dag 14.

Endret av QBee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med to-dagers egg er du kun 10DPO på Rugedag 8. Det er fryktelig tidlig å teste positivt. Og menssmerter kan være positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QBee skrev:

Med to-dagers egg er du kun 10DPO på Rugedag 8. Det er fryktelig tidlig å teste positivt. Og menssmerter kan være positivt.

Var rugedag 9 idag! Kritthvit:/ prøver igjen imorgen .. fikk positiv så tidlig forrige gang men mistet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt helt negativ.. er vell ikke mye håp da? Tviler på at den plutselig blir positiv imorgen eller tirsdag! 

Andre som har opplevd det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde innsett den 30. jan. Ble ringt av sykehuset den 13. feb. Da hadde jeg tatt blodprøve og den hadde massevis av hcg💗

Jeg nektet å ta test hjemme fordi jeg ikke ville ha en falsk positiv. Jeg tror det ville vært kjipt å tro at jeg var gravid og noen dager senere få beskjed om at det ikke var tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt helt negativ.. er vell ikke mye håp da? Tviler på at den plutselig blir positiv imorgen eller tirsdag! 

Andre som har opplevd det??

Jo, klart der er håp. Det er tidlig enda. Hadde ventet helt med å teste til 23. 

Anonymkode: 3aaf8...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, klart der er håp. Det er tidlig enda. Hadde ventet helt med å teste til 23. 

Skal egentlig ikke teste før 22. Men alle andre tester jo alltid før men en svak strek. Har selv gjort det før så tørr ikke ha noe håp mer nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal egentlig ikke teste før 22. Men alle andre tester jo alltid før men en svak strek. Har selv gjort det før så tørr ikke ha noe håp mer nå.. 

Jeg ville fulgt instruksene til legen..det er for psyken din sin del også. Prøv å slapp av noen dager, håper på det beste for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville fulgt instruksene til legen..det er for psyken din sin del også. Prøv å slapp av noen dager, håper på det beste for deg:)

Ringte legen idag og hun virket ikke så positiv da jeg sa at testen var negativ på rugedag12 :( er det noen her som har tester positivt etter det? Dette er grusomt.. går ikke an å slappe av :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...