Gå til innhold

Hvor kan jeg rapportere pedofili

WubWub

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg du postet i feil tråd :P 

Anonymkode: e7374...549

Gjorde det gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå informert chat.no om situasjonen og de skal ta saken videre med politiet og "jente10år". 

Nok en heltebragd fra min side ;

superwoman_flexing_by_faeamara-d32sv7t.j

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 5.48, WubWub skrev:

Jeg og Citronella har funnet ut at chat.no er et sjekkested for pedoer. 

Så hyggelig av deg å generalisere på den måten. En skal være svært forsiktig med å beskylde andre for slikt. Har du konkrete mistanker, sender du et tips til politiet eller Chat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Så hyggelig av deg å generalisere på den måten. En skal være svært forsiktig med å beskylde andre for slikt. Har du konkrete mistanker, sender du et tips til politiet eller Chat.no

Forsiktighet er mitt mellomnavn. Wub Forsiktig Wub. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 5.58, WubWub skrev:

Jeg har planer om å følge dette opp til de grader. 2 av chat.no sine moderatorer har jeg på min skype (men de sover nå). 

Det er virkelig ikke greit at "jente10år" sitter å sender sex meldinger til folk som han tror er under seksuell lavalder. Han er faktisk online enda etter at jeg advarte han. Enten så er han tjukk i hodet eller så er han politi som prøver finne pedofile.

Men jeg skal komme til bunns i saken. 

Politiet i Norge har ikke lov å fremprovosere lovbrudd, Slik de gjør i Amerika

Anonymkode: 1d74e...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Politiet i Norge har ikke lov å fremprovosere lovbrudd, Slik de gjør i Amerika

Anonymkode: 1d74e...68a

Så jeg hadde rett når jeg tenkte i retning av pedofili. Men uansett så er saken overlatt til admins av dette nettstedet da jeg sendte mail og jeg pratet med moderator som sa "de skulle komme til bunns i saken". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at personen bak Jente10 ikke er en voksen mann som identifiserer seg som ei ti år gammel jente og kler seg ut som Pippi Langstrømpe eller Hello Kitty? Da er det jo en del av identiteten hans, på samme måte som alle trans-identiter og du hetser legningen hans.

Må si jeg elsker chat.no, er helt sinnsykt Vill Vest der inne! Tror ikke det er noe særlig med barn der inne (kanskje for ti år siden?), de er jo på snap og insta nå.

Endret av Hurepoix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hurepoix skrev:

Hvordan vet du at personen bak Jente10 ikke er en voksen mann som identifiserer seg som ei ti år gammel jente og kler seg ut som Pippi Langstrømpe eller Hello Kitty? Da er det jo en del av identiteten hans, på samme måte som alle trans-identiter og du hetser legningen hans.

Det er vurderinger som politiet får ta seg av. En voksen mann skal ikke sitte sex chatte med barn uansett hva den voksne mannen identifiserer seg som. Forholdet som har blitt tatt opp i tråden her har uansett havnet hos politiet/kripos.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Det er vurderinger som politiet får ta seg av. En voksen mann skal ikke sitte sex chatte med barn uansett hva den voksne mannen identifiserer seg som. Forholdet som har blitt tatt opp i tråden her har uansett havnet hos politiet/kripos.

Hvordan vet du at de sexchatter? Kanskje de bare diskuterer siste nytt i Hello Kitty-stæsj?  :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hurepoix skrev:

Hvordan vet du at de sexchatter? Kanskje de bare diskuterer siste nytt i Hello Kitty-stæsj?  :shoppe:

Jeg kjenner flere damer der inne som jeg prater med privat og de forteller meg hva andre skriver til de. De sendte meg en printscreen som jeg så sendte til chat.no sin email. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg kjenner flere damer der inne som jeg prater med privat og de forteller meg hva andre skriver til de. De sendte meg en printscreen som jeg så sendte til chat.no sin email. 

LOL, altetende pedofil om hen også sender slibrige melding til voksne damer.

Endret av Hurepoix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hurepoix skrev:

LOL, altetende pedofil om hen også sender slibrige melding til voksne damer.

om man spør om å rollespille barn som har sex så er det noe på gjære ja, absolutt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 5.40, WubWub skrev:

chat.no har lenge slitt med et problem; det har blitt en søkeplass for pedofile menn. mange av nyhetssakene som dreier seg om pedofile overgrep har forekommet nettopp fra denne plassen. der kan pedoer boltre seg fritt og jeg skjønner ikke hvorfor. 

f.eks. midt på natten så later ei "jente" seg som om hun er "10 år" mens hun prater sex med folk. spør om treff og slekt. jeg reagerer og jeg skjønner raskt at vedkommende ikke er politi men en som er ute etter å finne et barn ;

50mzq9.png

Det er vel mulig at man kontakter Kripos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er vel mulig at man kontakter Kripos. 

chat.no gjorde det etter trykk fra meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, WubWub skrev:

chat.no gjorde det etter trykk fra meg

Du kan kontakte dem selv, via Kripos.no. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mari Y skrev:

Du kan kontakte dem selv, via Kripos.no. 

men andre har etter trykk fra meg allerede gjort det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entrapment er ikke lov. Du melder selv til kripos hvis du er bekymret. Er du så bekymret at du mener det bør meldes, så overlater du ikke ansvaret til noen andre. Syns det er mange logiske brister her. Forøvrig er vel ikke ip-adressen brukt på chat.no verdt en dritt, er du LITT oppegående bruker du proxy hvis du har ulovlig agenda. Hvis DU sitter oppe kl 05 og later som du er et barn er det vel ikke så utenkelig at andre gjør det også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...