Gå til innhold

Hvor kan jeg rapportere pedofili

WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Enig i det, men å be disse skjerpe seg, det fungerrer ikke. Si i fra til myndighetene når det er såpass ille.
Alle vet at man skal oppføre seg på nett og ute i samfunnet ellers, men det har ingenting med alder å gjøre... 

Den holdningen noen har på nett er ille nok til å få seg selv utestengt av "internett-aktivitet" for resten av livet egentlig. Hvis dette bare var internett og/eller cyber-aktivitet. Får håpe ingen støter på denne personen utenom det dere forklarer. 

jeg har planer om å fortelle myndighetene om dette så fort mine moderator venner fra chat.no våkner. ingen barn skal misbrukes under min vakt 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, WubWub skrev:

Om du hadde visst litt om pedofili så hadde du sett at ; pedoer ofte utgir seg for å være mindreårige barn når de chatter med andre barn. de avtaler så treff og så voldtar han henne. dette kalles "grooming". og dette forekommer ofte på chat.no

Da burde de stenge av chat.no hvis det foregår der, og alt burde vært rapportert og behandlet av myndighetene. Chat utgir seg for å være en nettside for folk som vil skrive med og til hverandre - siden er som du selv skriver, ikke for barn. Det gjelder veldig mange nettsider - det er ikke for unger rett og slett så ja, du har jo grunn til å reagere. Noen som vet om det wubwub spør om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

mange mindreårige barn liker chatte. pedoer spiller på dette og de later som de er mindreårige. pedoen later som han er et barn og han avtaler et treff med barnet han sikler etter. så voldtar han henne eller han. dette kalles "grooming". 

Å, er ikke det et amerikansk ord for stell av hester og sånt? Det sto det i fa noen, i fra en nettside og at det handlet om sprang-ridning og sånt, men så blir ting redigert og slettet eller gjort om. :ironi:

Ja, det står heldigvis om dem i VG

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gode venn Citronella lagde en tråd om omfanget av pedofili på chat.no for en tid tilbake. 

Jeg trodde ikke på hu da jeg er en optimist av natur og jeg tror det beste om menneskeheten. Men inatt så fikk jeg bekreftet det hun prøvde fortelle meg; på chat.no så prøver godt voksne menn å late som de er mindreårige barn for så å groome barn til treff. Ekstremt skremmende. Citronella hadde rett 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, WubWub skrev:

Det er nettopp det som er poenget. Ingen barn på 10 år sitter å sender sex meldinger klokken 5 på natten. Det er åpenbart at det er en voksen mann bak nicket "jente10år" , du kan logge inn på chat.no så ser du at han er der enda. 

og da spør jeg meg , hvorfor sitte som en voksen mann å utgi seg for å være ei jente på 10 år mens man sender ut sex meldinger? 

dette er sykt. og pedofilt. 

Han gjør det vel for å få kontakt med pedofile menn, logge ip'en dems, og så varsle politiet om dette?

Altså, en superhelt, som deg. Bare at han faktisk jobber preventivt med dette!  Kudos!

Anonymkode: 93fd8...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han gjør det vel for å få kontakt med pedofile menn, logge ip'en dems, og så varsle politiet om dette?

Altså, en superhelt, som deg. Bare at han faktisk jobber preventivt med dette!  Kudos!

Anonymkode: 93fd8...638

Ja, han er sikkert ute etter hederlige gjerninger der han sitter å sender sex meldinger til barn med nicket "jente10år". Superhelt ifølge deg , i mine øyne er han en overgriper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Morpheus skrev:

Det kan like godt være en gutt på 16år som driver med noe tull. 

da får politiet undersøke dette. det skjer altfor ofte at voksne menn utgir seg for å være barn på nett, så avtale et treff for så å voldta de. 

om man kaller seg "jente10år" på nett å øser rundt seg med sex meldinger så syntes jeg så absolutt at man fortjener et besøk fra politiet.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager du tråd på kg om det? Du vet jo selv at politiet er rette instans. Og du har kontakt med moderatorer på chat.no. 

Anonymkode: a4e6d...7e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lager du tråd på kg om det? Du vet jo selv at politiet er rette instans. Og du har kontakt med moderatorer på chat.no. 

Anonymkode: a4e6d...7e0

Ble litt satt ut bare, er ikke hver dag man blir utsatt for voksne menn som prøver groome barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si ifra antar jeg. Har akkurat våknet og tenker ikke klart, men greier å synse såpass

Anonymkode: 8cc1b...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jamen,  så handl da WubWub !   ! Du ringer politi ++ idag , ikke sant?  Bra du ikke er tafatt men vet å gjøre det rette.  Takk og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lollybby skrev:

Jamen,  så handl da WubWub !   ! Du ringer politi ++ idag , ikke sant?  Bra du ikke er tafatt men vet å gjøre det rette.  Takk og pris.

Har sendt en bekymringsmelding til kripos. Har planer om å anmelde forholdet etter at jeg har pratet med min moderator venninde fra chat.no når hun våkner; 

INGEN barn skal bli utsatt for overgrep under min vakt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

chat.no har lenge slitt med et problem; det har blitt en søkeplass for pedofile menn. mange av nyhetssakene som dreier seg om pedofile overgrep har forekommet nettopp fra denne plassen. der kan pedoer boltre seg fritt og jeg skjønner ikke hvorfor. 

f.eks. midt på natten så later ei "jente" seg som om hun er "10 år" mens hun prater sex med folk. spør om treff og slekt. jeg reagerer og jeg skjønner raskt at vedkommende ikke er politi men en som er ute etter å finne et barn ;

50mzq9.png

Jeg ville pratet med politiet om dette. Bedre å sjekke det ut, enn å "jente10" holde på..Man kan faktisk aldri vite hva slags syk person som holder på sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Minlillesky skrev:

Jeg ville pratet med politiet om dette. Bedre å sjekke det ut, enn å "jente10" holde på..Man kan faktisk aldri vite hva slags syk person som holder på sånn..

jau, har sendt melding til kripos og jeg skal ringe politi når en eller annen chat.no moderator våkner.

Citronella hadde helt rett når hun sa at dette var en fast plass for pedofile, selv tenkte jeg at hun ikke var helt riktig vel bevart når hun sa dette men nå har jeg sett det med mine egne øyne. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett så prater jeg ikke så mye med legen min. jeg drar dit for å hente min resept på sobril når jeg føler for det. men jeg tar en full hel sjekk hver 5 måned hvor jeg tester alt fra testo verdier til alt fra jern nivå og sykdommer, og tilogmed prostata sjekk (fysisk). jeg har aldri vært fysisk syk før eller hatt noen unormale verdier annet enn at jeg har hatt sky høye testo verdier (narsissister og psykopater har i snitt mye høyere testo verdier enn normalt) så jeg ble sendt til purvis som er spesialisert på testo.

uansett; ved siste undersøkelse ble det oppdaget unormalt høye jern og lever verdier så dette blir fulgt opp. og som legen sa så har ikke dette noe med mine alkohol vaner å gjøre så jeg ser ikke noe problem med å drikke som før da jeg tar han på ordet

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

men uansett så prater jeg ikke så mye med legen min. jeg drar dit for å hente min resept på sobril når jeg føler for det. men jeg tar en full hel sjekk hver 5 måned hvor jeg tester alt fra testo verdier til alt fra jern nivå og sykdommer, og tilogmed prostata sjekk (fysisk). jeg har aldri vært fysisk syk før eller hatt noen unormale verdier annet enn at jeg har hatt sky høye testo verdier (narsissister og psykopater har i snitt mye høyere testo verdier enn normalt) så jeg ble sendt til purvis som er spesialisert på testo.

uansett; ved siste undersøkelse ble det oppdaget unormalt høye jern og lever verdier så dette blir fulgt opp. og som legen sa så har ikke dette noe med mine alkohol vaner å gjøre så jeg ser ikke noe problem med å drikke som før da jeg tar han på ordet

Nå tror jeg du postet i feil tråd :P 

Anonymkode: e7374...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...