Gå til innhold

Hvor kan jeg rapportere pedofili

WubWub

Anbefalte innlegg

chat.no har lenge slitt med et problem; det har blitt en søkeplass for pedofile menn. mange av nyhetssakene som dreier seg om pedofile overgrep har forekommet nettopp fra denne plassen. der kan pedoer boltre seg fritt og jeg skjønner ikke hvorfor. 

f.eks. midt på natten så later ei "jente" seg som om hun er "10 år" mens hun prater sex med folk. spør om treff og slekt. jeg reagerer og jeg skjønner raskt at vedkommende ikke er politi men en som er ute etter å finne et barn ;

50mzq9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, WubWub skrev:

chat.no har lenge slitt med et problem; det har blitt en søkeplass for pedofile menn. mange av nyhetssakene som dreier seg om pedofile overgrep har forekommet nettopp fra denne plassen. der kan pedoer boltre seg fritt og jeg skjønner ikke hvorfor. 

f.eks. midt på natten så later ei "jente" seg som om hun er "10 år" mens hun prater sex med folk. spør om treff og slekt. jeg reagerer og jeg skjønner raskt at vedkommende ikke er politi men en som er ute etter å finne et barn ;

50mzq9.png

Eh... :forvirret: 
Prøv og kontakte politiet?

Jeg vil ikke logge meg inn der, men fint at du sier i fra. Jeg trodde det var en side ala mIRC. For det er det de har reklamert med. Det er fint at du har tatt skjem bilde av det han eller hun skriver så du kan bevise hva slags grusom person som gjemmer seg bak en skjerm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev:

Eh... :forvirret: 
Prøv og kontakte politiet?

Jeg vil ikke logge meg inn der, men fint at du sier i fra. Jeg trodde det var en side ala mIRC. For det er det de har reklamert med. Det er fint at du har tatt skjem bilde av det han eller hun skriver så du kan bevise hva slags grusom person som gjemmer seg bak en skjerm.

Jeg og Citronella har funnet ut at chat.no er et sjekkested for pedoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Morpheus skrev:

Det kan like godt være en gutt på 16år som driver med noe tull. 

Ja. Det behøver ikke å være at noen er det. :P 
Men hvis du tror det wubwub så kontakt politiet da vel. Det er lite kg kan gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg og Citronella har funnet ut at chat.no er et sjekkested for pedoer. 

Det kan like så godt være en 16 år gammel gutt eller flere som kødder. Å bruke chat.no er vel liten vits, men folk bestemmer vel selv så lenge de vet å oppføre seg deretter. Å plage folk er ikke greit selvom noen er voksne, eller 16 år. Det er nok bare tull alt sammen, men hvis dere har rett så er det fint at dere følger det opp så klart.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wub, du er dagens hverdagshelt! Faen.. jeg er glad i deg :klemmer:

Anonymkode: 7a6e3...796

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - "jente10år" var det flere som snakket om på den offentlige chatten , flere unge menn hadde fått sex meldinger fra vedkommende. For meg så er det åpenbart at vedkommende bak dette nicket er en en mann som drømmer om pedo sex. Mest sannsynlig er han en overgriper og her bør politi bli involvert

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en gutt på 16 år, en jente på 16 år, en pedo, en politi: Spiller ingen som helst rolle. Om politi eller chat.no får greie på sånt, så er det aldergrense der inne og dette er ikke noe å kødde med. Håper politiet dukker opp på døra til en 16 åring eller en kødd og lærer han eller henne en lekse, eller at chat.no sperrer brukeren på livstid. Jeg håper for all del ikke at det er en pedo. Men om det er.... ingenting å gamble med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å følge dette opp til de grader. 2 av chat.no sine moderatorer har jeg på min skype (men de sover nå). 

Det er virkelig ikke greit at "jente10år" sitter å sender sex meldinger til folk som han tror er under seksuell lavalder. Han er faktisk online enda etter at jeg advarte han. Enten så er han tjukk i hodet eller så er han politi som prøver finne pedofile.

Men jeg skal komme til bunns i saken. 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wub, du er dagens hverdagshelt! Faen.. jeg er glad i deg :klemmer:

Meg; 

superwoman_flexing_by_faeamara-d32sv7t.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Hva er du bekymret for her? For alt du vet kan det være en voksen mann med akkurat samme agenda som deg selv. Syntes du konkluderer litt vel bastant her. Er vel åpenbart for alle og enhver at en person med nick "jente10år" som sender sex-meldinger i hytt og pine (jaja i know heter ikke det) på irc midt på natta ikke er ei jente på 10 år!

Anonymkode: 93fd8...638

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huh? Hva er du bekymret for her? For alt du vet kan det være en voksen mann med akkurat samme agenda som deg selv. Syntes du konkluderer litt vel bastant her. Er vel åpenbart for alle og enhver at en person med nick "jente10år" som sender sex-meldinger i hytt og pine (jaja i know heter ikke det) på irc midt på natta ikke er ei jente på 10 år!

Det er nettopp det som er poenget. Ingen barn på 10 år sitter å sender sex meldinger klokken 5 på natten. Det er åpenbart at det er en voksen mann bak nicket "jente10år" , du kan logge inn på chat.no så ser du at han er der enda. 

og da spør jeg meg , hvorfor sitte som en voksen mann å utgi seg for å være ei jente på 10 år mens man sender ut sex meldinger? 

dette er sykt. og pedofilt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, den fine ignoransen og likegyldigheten som du har, har virkelig aldri gjort noe for noen som er offer for noe som helst noensinne. Det har bare vært positivt for overgripere og de som er ute etter gørr. 

Det oppfordres ikke å ha en slik holdning mot sånt på nettet. Skjerp deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart at han ikke var ei 10 år gammel jente utifra samtalen vi hadde videre etter at jeg arresterte han. Her må politi inn i bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Det er nettopp det som er poenget. Ingen barn på 10 år sitter å sender sex meldinger klokken 5 på natten. Det er åpenbart at det er en voksen mann bak nicket "jente10år" , du kan logge inn på chat.no så ser du at han er der enda. 

og da spør jeg meg , hvorfor sitte som en voksen mann å utgi seg for å være ei jente på 10 år mens man sender ut sex meldinger? 

dette er sykt. og pedofilt. 

Ja, slik du beskriver det så er det ganske sært, men har du truffet denne personen?
Jeg aner ikke hvordan det foregår på chat.no, men hvis dere er der og chatter så har dere vel truffet noen av dem, eller? Og da vet dere vel hva dere snakker om siden dere vet at jenta på 10 år, ikke er 10 år og trolig mann? Det der må ha pågått utrolig lenge i såfall. Hvis dette er tilfellet så er det beste å si i fra til myndighetene. Dere så jo hvordan han Søviknes holdt på (den var litt på kanten for å si det mildt), men nå var ikke det på nettet da (en digresjon). :sarkasme: 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bekymrer meg over barns vel og ve. Pedofili er det verste jeg vet om. Som voksen er det mitt ansvar å ta vare på barn og det er mitt ansvar å gjøre alt i min makt for å forhindre at de havner i hendene på overgripere. 

Og ja du har rett, vedkommende er ikke en jente på 10 år. Han er en mann som prøver finne ofre. Dette skal jeg stoppe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Ja, slik du beskriver det så er det ganske sært, men har du truffet denne personen?
Jeg aner ikke hvordan det foregår på chat.no, men hvis dere er der og chatter så har dere vel truffet noen av dem, eller? Og da vet dere vel hva dere snakker om siden dere vet at jenta på 10 år, ikke er 10 år og trolig mann? Det der må ha pågått utrolig lenge i såfall. Hvis dette er tilfellet så er det beste å si i fra til myndighetene. Dere så jo hvordan han Søviknes holdt på (den var litt på kanten for å si det mildt), men nå var ikke det på nettet da. :sarkasme: 

Om du hadde visst litt om pedofili så hadde du sett at ; pedoer ofte utgir seg for å være mindreårige barn når de chatter med andre barn. de avtaler så treff og så voldtar han henne. dette kalles "grooming". og dette forekommer ofte på chat.no

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det oppfordres ikke å ha en slik holdning mot sånt på nettet. Skjerp deg

Enig i det, men å be disse skjerpe seg, det fungerrer ikke. Si i fra til myndighetene når det er såpass ille.
Alle vet at man skal oppføre seg på nett og ute i samfunnet ellers, men det har ingenting med alder å gjøre... 

Den holdningen noen har på nett er ille nok til å få seg selv utestengt av "internett-aktivitet" for resten av livet egentlig. Hvis dette bare var internett og/eller cyber-aktivitet. Får håpe ingen støter på denne personen utenom det dere forklarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange mindreårige barn liker chatte. pedoer spiller på dette og de later som de er mindreårige. pedoen later som han er et barn og han avtaler et treff med barnet han sikler etter. så voldtar han henne eller han. dette kalles "grooming". 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...