Gå til innhold

Kaster opp av alkohol

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare det at du tror sjakk er indikator på intelligens viser at jeg er smartere enn deg. Intelligens er et spektrum og kan ikke måles i en aktivitet eller evne. Det er et feil perspektiv man har på at intelligens er en linje, ett tall. Egentlig er intelligens mer som, tja, la oss si sirkel som er delt inn i flere kakebiter. La oss si der er til sammen 16 kakebiter. Noen scorer høyt på 8 av de, en annen scorer høyt på 8 andre kakebiter, begge er intelligente, men å stadfeste hvem som er smartest kan være vanskeligere. Og selv om de begge skulle score likt på en IQ test, så vil evnene deres være radikalt ulike fordi de er gode på helt ulike evner. (Dette er en forenkling).

I vårt tilfelle er jeg bedre på de fleste kakebitene, men mulig du kunne slått meg i noen få av de. Slik vil det alltid være uansett hvor smart man er, noen vil alltid ha minst en kakebit som er høyere enn en av dine egne. Sjakk har jeg faktisk aldri spilt, men har hørt at Go er mer givende. Tror nok jeg heller ville lært meg det enn sjakk

Anonymkode: 62a45...521

til tross for sippingen din så har jeg lest innlegget ditt og jeg kan konstantere at du er intelligent - men langt unna mitt nivå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

maken til sutring og grining

Det kommer automatisk for oss som er veldig smarte. Det er ulempen :,(

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer automatisk for oss som er veldig smarte. Det er ulempen :,(

Ja, det er kjempe "smart" å sutre til meg. Vitner om høy intelligens. Jeg tror ikke du tok den men dette var sarkasme

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Ja, det er kjempe "smart" å sutre til meg. Vitner om høy intelligens. Jeg tror ikke du tok den men dette var sarkasme

Ja, det er en av kakebitene. Jeg scorer veldig høyt på den, den drar opp IQ snittet mitt med minst 5 >:)

Skrevet

Ja, det er en av kakebitene. Jeg scorer veldig høyt på den, den drar opp IQ snittet mitt med minst 5 >:)

Så lenge du ikke viser meg kaken din så er vi good bro/sis

Skrevet

lol, noen er salty ;)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol, noen er salty ;)

hehehhe jeg liker deg til tross for at du ikke har like høy iq som meg

Skrevet

Du prøver åpenbart å trigge meg, men for meg spiller det ingen rolle at du tror du er smartere enn meg. Hva man tror endrer ikke det som er :vetikke:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du prøver åpenbart å trigge meg, men for meg spiller det ingen rolle at du tror du er smartere enn meg. Hva man tror endrer ikke det som er :vetikke:

prøver ikke trigge deg, beklager om du føler det slik. det er som du sier ikke så viktig hvem av oss som er smartest, men , jeg har virkelig fått sansen for deg. Du er kjempe oppegående og du er god som få

Skrevet

Hahaha, fuck off. Det betyr INGENTING for meg. Du prøver fortsatt å få det mentale overtaket. Det funket ikke med ris, så nå prøver du ros. Det føles godt å være overlegen noen som prøve manipulere meg, da :briller:

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, fuck off. Det betyr INGENTING for meg. Du prøver fortsatt å få det mentale overtaket. Det funket ikke med ris, så nå prøver du ros. Det føles godt å være overlegen noen som prøve manipulere meg, da :briller:

Du er søt når du er sinna :humpe:

Skrevet

Og det siste klisje virkemiddelet han prøvde seg på var sex LOL

Er ikke sinna, morer meg ekstremt over dine forsøk på på etablere sosial overlegenhet lololol

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det siste klisje virkemiddelet han prøvde seg på var sex LOL

Er ikke sinna, morer meg ekstremt over dine forsøk på på etablere sosial overlegenhet lololol

Har ikke prøvd meg på deg seksuelt, jeg er ikke tiltrukket av det du har mellom bena :) Men jeg prøver forstå hvorfor du er så hissig, det er jo åpenbart at du er ekstremt emosjonelt investert i denne diskusjonen. Du sier "lololololololo" helle tiden - ikke vondt ment men er du tenåring?

Endret av WubWub
Skrevet

Ja, jeg er ganske emosjonell, jeg er full av latter og glede, det er en følelse er det ikke? LOL

Skrevet

Ja, jeg er ganske emosjonell, jeg er full av latter og glede, det er en følelse er det ikke? LOL

Syntes dette høres helt fantastisk ut, ser ingen grunn til at vi skal være uvenner :) Har sansen for deg

Skrevet

Dette begynner å bli kjedelig. Skal se film i stedet- Siste innlegg i denne tråden. Gjesp

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette begynner å bli kjedelig. Skal se film i stedet- Siste innlegg i denne tråden. Gjesp

jau , halen mellom bena og alt det der :laugh:

Skrevet

Herregud for en dryg tråd.........

Anonymkode: a4ec0...74c

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud for en dryg tråd.........

hva betyr "dryg"? 

• 3 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2017 den 9.12):

Sorry meg altså, men du virker dum når du skriver sånn. Du kaster opp når du drikker alkohol, men siden legen sier det er ok så kjører du på. Leveren din har ikke skrumpa enda så da kan du jo bare kjøre på. Hallo, kroppen din hyler etter at du skal slutte med alkohol. Vi har også andre organer som kan ta skade, ikke bare leveren. Hvis du ikke har slanka deg, så bør det ringe en bjelle på at du har gått ned 16 kg. Tror ikke du går ned så mye av å kaste opp 1 gang i uka. Kanskje bukspyttkjertelen har tatt ferie.

Sant at det ikke er bra. Men er faktisk ikke alltid enkelt å slutte med sine vaner. Samt at alkoholmengde man drikker er en balanse som kan være vanskelig for mange, hvis man først drikker litt. 

Anonymkode: 35aec...c1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...