Gjest hvorfor Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 når jeg setter meg på lokalpuben, så skal alle spandere på meg, i alle fall når jeg skal gå, så jeg tør nesten ikke gå dit mer... (hjelp=) Føler at alle skal sjekke meg, har jeg noia eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Fordi du er hyggelig å snakke med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Fordi du er hyggelig å snakke med? nei nei, de irriterer seg ofte over at jeg bare sitter og glaner ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #4 Del Skrevet 10. desember 2004 Fordi du er hot, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 10. desember 2004 #5 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har det nøyaktige samme problemet, på puben i gata... skal man bare ta seg en øl og gå, så skal alle spandere, men jeg er så gammel, så jeg tror ikke jeg er "hot"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #6 Del Skrevet 10. desember 2004 Gammel er du ikke, og du ser sikkert bra ut for alderen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. desember 2004 #7 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det på Gamle Banken, foresten? For 'alle' skal spandere på meg der også, de gangene jeg går der. Kanskje de synes jeg er et friskt pust, alle de gamle, slitne drankerne som vanker der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 13. desember 2004 #8 Del Skrevet 13. desember 2004 når jeg setter meg på lokalpuben, så skal alle spandere på meg, i alle fall når jeg skal gå, så jeg tør nesten ikke gå dit mer... (hjelp=) Føler at alle skal sjekke meg, har jeg noia eller hva?Personlig synes jeg hele "spandere på"-opplegget er noget pussig. En ting er å by på en øl når man har pratet litt sammen (ihvertfall hatt en liten intro/etc.), men å by på øl som første steg virker litt pussig i mine øyne. Jeg har full forståelse for at det er hyggelig å få gratis øl (jeg kjøper da så mye øl selv, så jeg vet hva det koster...), men jeg hadde nok følt meg litt utilpass hvis jeg til støtt og stadig skulle få spandert øl fra gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 13. desember 2004 #9 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er ingen som spanderer på meg... :veldigsur: Men jeg hadde vel sagt nei likevel, for jeg hater å føle at jeg "skylder" nen noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #10 Del Skrevet 13. desember 2004 Min erfaring er ikke akkurat at gutta kommer løpende for å spandere. Har jo hendt selvfølgelig, men det er ikke så plagsomt at jeg ikke kan gå på en pub nei.. Du må jo komme fra en litt minfdre by, for sånn ert det ikke i trondheim eller Oslo. Eller kanskje det er meg det er noe galt med? he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #11 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg forlanger å få drikke, og får det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #12 Del Skrevet 14. desember 2004 Er det på Gamle Banken' date= foresten? Jøss, Banken gitt. Spiller du biljard du også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvorfor Skrevet 15. desember 2004 #13 Del Skrevet 15. desember 2004 Nei, det er ikke på Gamle Banken, men kanskje jeg skal begynne å gå der også? Tror jeg vanker på homsebarer, egentlig, og at de blir så lei seg når det eneste alibiet dems forsvinner ut døra kl 21... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2004 #14 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja, hvorfor ikke? Pleier ikke det, men det har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 15. desember 2004 #15 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg spanderer bare på vennene mine jeg. Mye hyggeligere enn å spandere på fremmede mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #16 Del Skrevet 16. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå