Gå til innhold

Teste flere ganger for sikkerhets skyld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har graviditetstest-strimler fra billige-tester.no. Men jeg kommer aldri til å stole på det om jeg tar en sånn og får positivt resultat. Jeg må nok bruke en "dyr" test også for å føle meg sikker. 

Bør jeg også teste to dager på rad før jeg tør juble og gi samboeren de gode nyhetene, eller bør jeg som ekstra paranoid teste to dager på rad, for å være sikker på at det ikke bare var noe galt med urinen min akkurat den dagen? 

Anonymkode: c1bb2...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet 4 ganger med positivt resultat med billigtestene, og da kjøpte jeg meg en dyr digital test. Samboeren var med og tok alle testene, tror han hadde følt seg bra ekskludert, hvis jeg ikke fortalte det til han med en gang...

Anonymkode: 58a54...9a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg testet 4 ganger med positivt resultat med billigtestene, og da kjøpte jeg meg en dyr digital test. Samboeren var med og tok alle testene, tror han hadde følt seg bra ekskludert, hvis jeg ikke fortalte det til han med en gang...

Testet du alle på samme dag, eller testet du over flere dager?

Jeg vil ikke si det til samboeren før jeg er helt sikker, han har blitt så forferdelig skuffet før, og det er ikke noe kjekt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er gravid og tar en test etter IKM slår man ikke ut med en tolkbar nesten usynlig strek på noen helst slags test. Klart du kan ta en test som lyser gravid/ikke gravid digitalt, men selv biilig tester er ganske mørkt rød om man tester etter instrukser og til riktig tid. Gjør man det trenger man bare én hvilken som helst graviditetstest og ikke to eller 10.

Anonymkode: 0ab1d...ae6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gtester fra billigtester er veldig bra synes jeg. De har stemt hver gang. Tester tidlig, og selv med tidlig testing med ultrasvak strek så har det stemt. kjempesterk på ikm.

Anonymkode: edefa...19c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet med billige, og når jeg fikk positivt på en sånn, så brukte jeg en digital test også, for at det skulle bli mer ekte. Men mannen visste om fra første antydning til strek. :)

Anonymkode: d3349...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2017 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Testet du alle på samme dag, eller testet du over flere dager?

Jeg vil ikke si det til samboeren før jeg er helt sikker, han har blitt så forferdelig skuffet før, og det er ikke noe kjekt.. 

På samme dag ja, rett etter hverandre. Bare for å sjekke at det ikke var defekte tester.  Fortsatte også å teste en del dager fremover med billigrestene for å se at streken ble tydeligere og tydeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...