Gå til innhold

Kvinner og manipulering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 19. februar 2017 den 2.06, Z.Z skrev:

Det er slik dere ønsker å framstilles, men faktum er noe helt annet virker det som. Dere er ikke det spor bedre enn de fleste menn når det kommer til stykket. Og det er likestilling. Hvorfor er du i denne tråden uansett. Jeg snakker med en person og du bryter inn. Du er en uhøflig jævel.

Ok, denne må jeg bare svare på. Hvis du ikke vil at "uhøflige jævler " skal bryte inn i din private (?) samtale, bør du kanskje la være å publisere i et meget offentlig forum 😉 den "nå snakker jeg!"- holdningen er merkelig i en slik sammenheng .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fordi man ikke går nok fjellturer og henger lag med dårlige folk. Oftest dårlige mennesker. Vær lag med noen som ikke skriker høyt, eller du kan vel holde unna slike folk og be de gå på dass eller noe fordi slike folk med slike holdninger er oftest folk som hater å jobbe. Men bare vær lag med folk som ikke er dårlige mennesker så skal det gå fint. Finnes haug med søppel menn eller kvinner. Begge er dass om du finner noen som ikke bryr seg om folk eller er for emosjonelle eller ikke gidder å jobbe. Er man lag med folk med dårlige holdninger så blir man syk av det. Så bare be de drite og dra og fokusere på å skaffe ordntlige venner. Det er mitt forslag. Sex er ikke så viktig som å få en man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lunarstone skrev:

Ok, denne må jeg bare svare på. Hvis du ikke vil at "uhøflige jævler " skal bryte inn i din private (?) samtale, bør du kanskje la være å publisere i et meget offentlig forum 😉 den "nå snakker jeg!"- holdningen er merkelig i en slik sammenheng .

Heisann månesten. Jeg er klar over at det er et offentlig forum. Du må se på sammenhengen, tidspunktet og en myriade av poster, men mye av dette er nå utradert. Det gikk unna i svingene. Vi kom til en slags bisarr overensstemmelse selv om det kan virke rart, og jeg har absolutt ingenting imot ab som jeg faktisk liker. Snuppi også. Jeg håper det går bra med begge og det tror jeg helt sikkert. Vi trenger selvfølgelig ikke å være enige om alt.

Nå skal jeg ut og lete etter månestener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...