Gå til innhold

Kvinner og manipulering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner over hele verden er ekstremt flinke til å manipulere og lure, og da særlig menn. Når sant skal sies, så tror jeg Skandinaviske kvinner er enda verre enn de fleste andre steder.

Hvordan har dette seg?

Anonymkode: b17d9...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skandinaviske kvinner er naivister sammenlignet med et hakk lengre sør i Europa som er enkel sammenligning pga lite kulturforskjell. Det er vel knapt noe sted det kreves mindre av menn enn i Skandinavia. Så akkurat hvilken manipulasjon menn lider under her må du nesten utdype.

 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skandinaviske kvinner er naivister sammenlignet med et hakk lengre sør i Europa som er enkel sammenligning pga lite kulturforskjell. Det er vel knapt noe sted det kreves mindre av menn enn i Skandinavia. Så akkurat hvilken manipulasjon menn lider under her må du nesten utdype.

 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

På hvilken måte kreves det mindre av menn i Skandinavia da?

Anonymkode: b17d9...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så akkurat hvilken manipulasjon menn lider under her må du nesten utdype.

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Om en ser på både parforhold (av de jeg vet om) og i samfunnet generelt, så får kvinnene det i stor grad det akkurat som de ønsker.

Anonymkode: b17d9...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skandinaviske kvinner er naivister sammenlignet med et hakk lengre sør i Europa som er enkel sammenligning pga lite kulturforskjell. Det er vel knapt noe sted det kreves mindre av menn enn i Skandinavia. Så akkurat hvilken manipulasjon menn lider under her må du nesten utdype.

 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Dette er diskriminering og det kalles å generalisere, men du får jo mene hva du vil.
Du skriver ikke om hva du selv har blitt utsatt for siden du mener dette, og hvorfor disse kvinnene gjør dette, og er du den eneste som opplever kvinner sånn?

Hvis jeg skulle mene det samme så tror jeg at flere ville svart noe som om at jeg var bitter, generaliserende og fordomsfull, eller noe sånt, men det kommer an på hva folk har opplevd i livet, hvordan det erfart og masse sånt så igjen: det finnes ikke noe fasitsvar på noe av det.

Jeg føler meg ikke truffet av det, og om det var tilfellet at noen mente det så hadde jeg gitt helt blaffen i det. Livet er for kort til å bry seg om hva fremmede mener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skandinaviske kvinner er naivister sammenlignet med et hakk lengre sør i Europa som er enkel sammenligning pga lite kulturforskjell. Det er vel knapt noe sted det kreves mindre av menn enn i Skandinavia. Så akkurat hvilken manipulasjon menn lider under her må du nesten utdype.

 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Jaha? 

Du snakker om kultur også ser jeg.  Hva er  kultur? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte kreves det mindre av menn i Skandinavia da?

Anonymkode: b17d9...d3a

Det er ikke noe sted kvinner er mer selvstendige enn her. Det betyr at graden av manipulasjon (som handler om å få det man trenger med skitne triks) er lavest i Skandinavia. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en ser på både parforhold (av de jeg vet om) og i samfunnet generelt, så får kvinnene det i stor grad det akkurat som de ønsker.

Anonymkode: b17d9...d3a

De forhold som du vet om.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe sted kvinner er mer selvstendige enn her. Det betyr at graden av manipulasjon (som handler om å få det man trenger med skitne triks) er lavest i Skandinavia. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Du er altså imot at kvinner skal være selvstendige? Mennesker har alltid drevet med manipulasjon av mindre eller mer alvorlig grad. Kjønn har ingenting å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe sted kvinner er mer selvstendige enn her. Det betyr at graden av manipulasjon (som handler om å få det man trenger med skitne triks) er lavest i Skandinavia. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Da er i alle fall ordet "krevers mindre" helt feil. Fordi det har aldri vert en tid i historien at mer har blitt krevd av en (skandinavisk) mann enn i dag, da naturligvis for å havne i et parforhold.

Anonymkode: b17d9...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Du er altså imot at kvinner skal være selvstendige? Mennesker har alltid drevet med manipulasjon av mindre eller mer alvorlig grad. Kjønn har ingenting å si. 

Hvorfor i alle dager tror du det? Jeg bare sier at å påstå at Skandinaviske kvinner er de mest manipulerende er feil, fordi de trenger minst fra menn, ergo vil manipulasjonsfaktoren nødvendigvis være lav. Jeg tror imidlertidig at skandinaviske kvinner er altfor snill med sine menn og burde krevd vannvittig mye mer, fremfor å godta å være mann og kvinne i ett til enhver tid. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er i alle fall ordet "krevers mindre" helt feil. Fordi det har aldri vert en tid i historien at mer har blitt krevd av en (skandinavisk) mann enn i dag, da naturligvis for å havne i et parforhold.

Anonymkode: b17d9...d3a

Dette er helt korrekt. Dagens kvinner i skandinavia er sosialt og økonomisk likestilt menn, derfor har dem nå mye høyere krav til en eventuell partner.

Før var det å få seg en partner helt nødvendig for kvinner, i dag er det et fritt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager tror du det? Jeg bare sier at å påstå at Skandinaviske kvinner er de mest manipulerende er feil, fordi de trenger minst fra menn, ergo vil manipulasjonsfaktoren nødvendigvis være lav. Jeg tror imidlertidig at skandinaviske kvinner er altfor snill med sine menn og burde krevd vannvittig mye mer, fremfor å godta å være mann og kvinne i ett til enhver tid. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Nå er det ikke den vanlige mann i gata som bestemte at kvinner skulle begynne å arbeide, tror faktisk dette var noe staten, forettningsledere og ulike kvinner ønskte. Tror ikke mange hadde sagt nei til den gamle mannsrollen.

Anonymkode: b17d9...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig interessert i at TS utdyper på hvilke områder alle skandinaviske kvinner manipulerer og evt. Hvilke teknikker de (vi?) bruker. Siden alle gjør det er det vel vanskelig for oss kvinner å oppdage. 

Endret av Lunarstone
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager tror du det? Jeg bare sier at å påstå at Skandinaviske kvinner er de mest manipulerende er feil, fordi de trenger minst fra menn, ergo vil manipulasjonsfaktoren nødvendigvis være lav. Jeg tror imidlertidig at skandinaviske kvinner er altfor snill med sine menn og burde krevd vannvittig mye mer, fremfor å godta å være mann og kvinne i ett til enhver tid. 

Anonymkode: 0b6fe...d9c

Beklager! Jeg var for kjapp på labben da jeg blandet kortene og trodde at du var ts. 

Du sier at skandinaviske kvinner er snille med mennene sine, gjerne alt for snille også. Men det må jeg si gjelder mange norsk menn også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lunarstone skrev:

Veldig interessert i at TS utdyper på hvilke områder alle skandinaviske kvinner manipulerer og evt. Hvilke teknikker de (vi?) bruker. Siden alle gjør det er det vel vanskelig for oss kvinner å oppdage. 

At alt i det norske samfunnet er skapt for kvinner, burde være et enkelt bevis for det jeg skriver.

Anonymkode: b17d9...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Snuppi skrev:

Du sier at skandinaviske kvinner er snille med mennene sine, gjerne alt for snille også.

Det er da klart så de aller fleste er snille. Det jeg mener med det jeg skriver, er at de får viljen sin så til de grader, det trenger naturligvis ikke å være noen ondskap i det.

Anonymkode: b17d9...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da klart så de aller fleste er snille. Det jeg mener med det jeg skriver, er at de får viljen sin så til de grader, det trenger naturligvis ikke å være noen ondskap i det.

Anonymkode: b17d9...d3a

Jeg tror vi er enig i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da klart så de aller fleste er snille. Det jeg mener med det jeg skriver, er at de får viljen sin så til de grader, det trenger naturligvis ikke å være noen ondskap i det.

Anonymkode: b17d9...d3a

Ja du har rett i det. Dette blir jo en som skal ha viljen sin, og som regelrett kaller opp folk for å få viljen sin.
Så at personen (når han antar jeg) blir sagt i mot kaller kvinner det, får han stå for selv. Mannsjåvinisme.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At alt i det norske samfunnet er skapt for kvinner, burde være et enkelt bevis for det jeg skriver.

Anonymkode: b17d9...d3a

Om samfunnet hadde vært skapt for kvinner hadde du ikke hatt ytringsfrihet. Vi har et likestilt samfunn i Norge som gir kvinner og menn mulighet til å ytre seg og utdanne seg til hva en de har mulighet til å kunne gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...