Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Kjempemyte, ass 😂

Trengte ikke å forlate forumet en gang.

 

Flere av mennene nevnt i tråd to er ikke i nærheten av å ha six-pack. Tråd nr tre er jeg ganske sikker på er startet av en mannlig bruker.

Anonymkode: 63530...782

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.2.2017 den 18.40, MissMas skrev:

Da tror du feil. Humor og selvironi er det viktigste utstyret en mann kan ha. Merkelig at så mange menn tror at en sixpack har særlig mye å si... 

Ehhh, jeg dumpa faktisk en fin fyr pga "gravidemagen". Var flaut å ta han med blandt mine folk...

Jente 34

Anonymkode: d5b5f...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh, jeg dumpa faktisk en fin fyr pga "gravidemagen". Var flaut å ta han med blandt mine folk...

Jente 34

Anonymkode: d5b5f...55d

Så bra at du gjorde det! Man skal få slippe å være kjæreste med noen som skammer seg over en, syns jeg.

Anonymkode: 63530...782

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så overfladiske enkelte er. Det viktigste er ikke hvordan rumpa ser ut, men hvor mange centimeter med pikk den kan ta imot, og hvor ofte. Er ikke noe poeng med sprettrumpe dersom ingenting uansett skal inn dit.

Anonymkode: bd4a5...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å se dama trene squat og prøver å perfeksjonere rumpa si til akkurat min smak mens jeg koser meg med øl og ostepop. Det kan ta litt tid, så det gjelder å ha mye øl på lager. Tar såpass tid at jeg kan planlegge neste prosjekt, kanskje det blir shaping av ridelår, cellulitter, kinnben eller tær som etter min smak har litt for stor avstand imellom stortåa og langtåa.

Eneste problemet er at når jeg har fått partneren opp til min standard så stikker hun plutselig, skjønner ikke dette :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei flat rumpe ser punktert ut! Kvinner! Det er fint med litt rumpe ;)

Anonymkode: 520d5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere av mennene nevnt i tråd to er ikke i nærheten av å ha six-pack. Tråd nr tre er jeg ganske sikker på er startet av en mannlig bruker.

Anonymkode: 63530...782

Hvis vi skal fortsette med å være opphengt i fakta, vil du si at majoriteten av mennene som diskuteres i trådene har "pappakropp"?

Og la oss si at den tredje er startet av en mann, tenker du at det er menn som svarer i den også?

Eller er det en mulighet for at det er en del damer som liker å sikle på velformede mannekropper?

Dette siste var et ja/nei-spørsmål, forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil påstå att det er absolutt det innerste som tel mest. Kjeresten min  har ei ganske så lita rompe, me  likavel synst eg att ho er supersexy. Egentleg er det først pupper eg ser, så rompa om eg går forbi ei på gata. Kjeresten min  blei eg kjent med på nett. Når eg møtte ho  var eg berre heilt solgt uansett sjølv om ho ikkje har puppene og rompa som eg kunne ha snutt meg etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener, er heldig med rumpa og har litt ekstra fett på hoftene mine ... puppene mine er fylte med fett, men de henger litt... Og jeg har noe mellom ørene, humor, omsorgsfull og er smart. Så jeg er ikke bra nok bare fordi puppene henger. det er feil altså? sorry men genene mine er ikke min feil, slik som for mange som har flat rompe. OG for mange så er de ikke sååå opptatt av rumpa si for den betyr ikke så mye, for de tror ikke det er rumpa som definerer dem som hot eller ikke. De bruker kreftene sine på andre ting. De ønsker seg heller ikke menn som måler dem i en skala ut ifra om rumpa er spretten eller ikke. Unner ingen jente en mann så overfladisk som du er! Du er singel regner meg med ... Og er av dem som gir jenter dårlig selvtillit. Heldigvis finnes det MANGE menn der ute som faller for jenter i alle fasonger, der kroppdeler ikke styrer om de er hot eller ikke. Men de ser personlighet og vakkerhet i det jenta har, og så digger hele dem. Min kjæresten liker min og sier han er glad den ikke er som en låvedør. Liker puppene mine, selv om de henger ... Rumpa mi er myk og spretten, ikke hard som sikkert du liker. En fyr kløp meg i rumpa en gang og ble forfjamset over at den var så myK! Han kommenterte at den var så myk, han virket nesten skuffet. lol... jeg hadde aldri gitt han lov til å klype rumpen min men ble så forfjamset at jeg ikke viste hva jeg skulle si, så jeg bare snudde meg og gikk. Omg... lol... for en fyr!

Anonymkode: d9532...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 2nje skrev:

..Flere som synes det er turn off med menn/damer som kun bryr seg om utseendet?

JEPP. Har heldigvis ikke møtt disse mannfolka selv enda. Jeg har strekkmerker, litt hengete (men relativt fyldige og greie) pupper, litt rumpe men ikke særlig rund og stram. Et skeivt keisersnittarr har jeg også. Jeg synes selv jeg har en fin figur og fine former, selv om jeg hadde foretrukket å vært litt strammere og flottere i fisken. Men de mennene jeg har vært med har elsket kroppen min akkurat slik den har vært. Sier meg fornøyd med det og håper jeg aldri treffer slike overfladiske douchebags noensinne.

Anonymkode: b7edd...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vell det man kaller en flat rumpe men kjæresten min elsker den. Vi er fornøyde. :) 

Anonymkode: 78c74...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vell det man kaller en flat rumpe men kjæresten min elsker den. Vi er fornøyde. :) 

Anonymkode: 78c74...0b4

:nordvesta:

Anonymkode: b7edd...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til de menn som ikkje lika flate rumper.... Er det slik att om de ser ei flatrumpa ei, er ho heilt ute?? Er er ein sjølv som lika former av pupper og rumper, men hadde eg berre gått for det, hadde eg vore idiot. Det viktigaste som finst, er det dama har i skallen, hennar veremåte, hennar folkelege allmenne tilstand i det heiletatt. Har møtt nydelege damer der menn flokka seg rundt med jeipen langt ned på leggane med sikkel. Barmfager og DENN sprettrumpa. Men dumm som ei bøtte møkk. Det er virkelig turn off!!

Så har eg møtt dame med lita rumpe kjempekoseleg og en personleghet til å dø av. Er ikkje det turn on, så veit ikkje eg. Ho kan vere så flat ho vil for min del der bak, så lenge ho bruka hjerna og er menneskeleg og grei.

For de mannfolk som berre går etter formene, synst eg verkeleg att de er kvalme og motbydelige. Men på ei anna side...... MEIR TIL MEG!!!!!! HA HA HAAAAAAAAA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

De færreste kvinner har vel flate rumper? Det er jo ikke attraktivt, men det er noe som det går an å gjøre noe med - gratis ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 18.16, Cronosgjesten skrev:

Hvis vi skal fortsette med å være opphengt i fakta, vil du si at majoriteten av mennene som diskuteres i trådene har "pappakropp"?

Og la oss si at den tredje er startet av en mann, tenker du at det er menn som svarer i den også?

Eller er det en mulighet for at det er en del damer som liker å sikle på velformede mannekropper?

Dette siste var et ja/nei-spørsmål, forresten. 

1) Mange nok til at det er signifikant

2) Det var både menn og kvinner som svarte i tråden. Første svaret var fra en kvinne:

Sitat

Skjønner ikke helt hva de skal beskyttes mot? Sabeltanntigre?

Tråden fulgte den avsporingen vil jeg si.

3) Ikke mange nok til at man kan trekke konklusjonen at damer bare ser etter en pen kropp. Akkurat samme konklusjonen som jeg drar etter å ha lest svarene i tråden her forresten. De fleste menn er ikke så overfladiske som HI legger opp til. Heldigvis. For vi damer er svake for en mann med noe mellom ørene vet du :)

Anonymkode: 63530...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1) Mange nok til at det er signifikant

2) Det var både menn og kvinner som svarte i tråden. Første svaret var fra en kvinne:

Tråden fulgte den avsporingen vil jeg si.

3) Ikke mange nok til at man kan trekke konklusjonen at damer bare ser etter en pen kropp. Akkurat samme konklusjonen som jeg drar etter å ha lest de mannlige svarene i tråden her forresten. De fleste menn er ikke så overfladiske som HI legger opp til. Heldigvis. For vi damer er svake for en mann med noe mellom ørene vet du :)

Anonymkode: 63530...782

Edit: 

Anonymkode: 63530...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Jeg syns kvinner med flat rumpe er ekstra turnoff.

Kvinner er skapt med hofter og litt større rumpe, det er jo tross alt nødvendig for å bære et barn. Ikke det at jeg går rundt og bevisst tenker på slikt, men om hun har flat gutterumpe, så tenker jeg at hun er utrolig lat, og en slik jente er jeg overhodet ikke interessert i. 

Ser for meg en jente som bare sitter på ræva hele dagen, går på trendy dietter (Hva var det nyeste, at maten hun spiser ikke skal ha vært i kontakt med sollys?), og at hun har mentale problemer fra manglende fysisk aktivitet. 

Anonymkode: 76eb8...52a

Kvinner er skapt ulikt. Noen har brede hofter, noen har smale. Noen har store pupper, noen har små. Noen har stor rumpe, noen har liten.

Jeg er en av de som trener mye, men jeg har likevel ikke fått sprettrumpe. Neida, rumpa mi er liten og lite fyldig. Jeg har nok en flat rumpe, til tross for trening. I tillegg går jeg opp bratte bakker hver dag når jeg er ute på tur med hundene. Jeg har to hunder, som krever mye trening. Resten av kroppen min er slank, og viser at jeg har trent, men rumpa mi er like flat! 

Anonymkode: 12ba8...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alltid det var negativ at jeg hadde sånn sprettrumpe og bred rumpe. Søskenbarnet ertet meg for det da jeg var yngre. Men da jeg ble tenåring oppdaget jeg at menn likte rumpen min. Nå er jeg voksen og stadig får jeg komplimenter for den store rumpa mi. Det er genetisk for jeg har aldri trent den. Jeg bruker bare å holde meg i aktivitet på vanlig vis.

Selv så synes jeg rumpa mi er alt for stor og fleskete , men menn liker den tydeligvis selv om jeg har cellulitter både her og der. Haha tror ikke de er så nøye på det :)

Anonymkode: ec451...c8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 14.2.2017 den 16.01, canacas skrev:

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

Kom til meg så får du langt i fra hengemage og slapp rumpe! Sånt noe vil jeg ikke ha noe av på meg selv! Bryr meg ikke om hva andre har. 

Ts. Det viktigste er dama rumpa sitter på!! Alltid et bonus når dama har en trent og fin rumpe (gener har også noe å si), men nytter ikke med den sexy rumpa hvis dama er helt koko. Flate rumper kan da være like sexy de også. Altså kvinnerumpe er kvinnerumpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...