Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

Hvordan ser kroppen din ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

Få se bilde av din rumpe da, så kan vi bedømme den, eller tør du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Strixa skrev:

Jo mer jeg leser i denne tråden, jo mer glad blir jeg over det faktum at vi alle tenner på ulike ting. Noen liker mora, andre liker dattera. Dermed er det håp for oss alle, med eller uten sprettrumpe.

Har du flat rumpe?

Anonymkode: 470d2...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, kvinneguide skrev:

Riktig. Hvilke mennesker underholder seg med å lete etter bilder av en rumpe, utforme en fotomontasje og poste denne på forum kun for å bygge opp om jenters kroppspress? Enten en rumpeplastikkkirurg med lite oppdrag eller en dust med dårlig selvbilde som trenger å trykke andre ned for selvhevdelse. Heller mot den siste...

Jeg og😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ut bilde av meg her. Kun byens elite kan se meg.

Anonymkode: 3a13d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Strixa skrev:

Hvorfor spør du?

Sidend et er det tråden handler om.

Anonymkode: 470d2...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sidend et er det tråden handler om.

Anonymkode: 470d2...e26

Det spiller ingen rolle hva jeg har. Poenget mitt er at noen liker rumpa mi, mens andre liker andre typer bakender og det er fint at vi alle kan finne noen som liker oss akkurat sånn som vi er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger ikke ut bilde av meg her. Kun byens elite kan se meg.

Anonymkode: 3a13d...5b3

Tenkte meg det ja ;) Alt det du kommer med er bare tull og svada. Gå ned til byen, så kan alle dame dåne og bli helt mo i knærne nr du kommer gående. De er nok takknemlig de får puste i samme luft som deg. LOL :hoho:

Anonymkode: 09300...82c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

Det spiller ingen rolle hva jeg har. Poenget mitt er at noen liker rumpa mi, mens andre liker andre typer bakender og det er fint at vi alle kan finne noen som liker oss akkurat sånn som vi er.

Mend erfor lurer jeg på hva de som liker rumpa de liker. Liker de flat eller ikke flat?

Anonymkode: 470d2...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femi, og feig. Noen skikkelig mann blir du nok aldri. Lager tråd vare for å irritere. Slutt å prat piss, å finn deg noen andre guttebasser å leke med! Tosk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tydeligvis være takknemlig for at jeg fortsatt har mann i hus. Da han traff meg, hadde jeg sprettrumpe. Så fikk vi barn, og for hvert barn omfordelte fettet seg litt. Litt mer på magen, litt mindre på rompa.

Så mistet jeg masse vekt, så nå er det ikke fett verken her eller der, og slett ikke på rompa. Jeg aner ikke hvor jeg er på skalaen nå. Vet ikke hvor jeg var heller, forsåvidt. Har heldigvis ikke møtt en mann som har tallfestet meg så jeg hørte det.

Anonymkode: ebec4...a90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mend erfor lurer jeg på hva de som liker rumpa de liker. Liker de flat eller ikke flat?

Anonymkode: 470d2...e26

Helt utenfor tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hemmingroad skrev:

Femi, og feig. Noen skikkelig mann blir du nok aldri. Lager tråd vare for å irritere. Slutt å prat piss, å finn deg noen andre guttebasser å leke med! Tosk.

Tror han kjører bilen på den andre siden av veien, for å si det sånn...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg er rumpe viktig. Og jeg velger kun jenter med en fin rumpe fordi jeg er svært pen selv og jentene sloss om meg. 

Anonymkode: 3a13d...5b3

De sloss om deg? Det var før, det. Nå slåss de ikke lenger om deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Rumpe er viktigere enn folk tror. Skjønner godt at det er avgjørende for menn om damen er pen eller ei. Alle kan oppnå en fin rumpe. Krever trening og riktig kosthold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
2 minutter siden, marengsi skrev:

Rumpe er viktigere enn folk tror. Skjønner godt at det er avgjørende for menn om damen er pen eller ei. Alle kan oppnå en fin rumpe. Krever trening og riktig kosthold

Viktigere enn folk tror? Så hvem er den viktig for da, om folk ikke tror det? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anta at for de aller fleste som ikke ikke så selvopptatte, er mye annet viktigere enn å bruke tiden på å trene rumpa.

Endret av Arabella
Justert litt.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
4 minutter siden, canacas skrev:

Viktigere enn folk tror? Så hvem er den viktig for da, om folk ikke tror det? :ler:

:fnise: tenker utseendemessig. Mener selvsagt ikke at det er det viktigste når man ser etter en dame, men det er nok viktigere for mange enn for eksempel pupper. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...