Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det jo veldig forskjell på bildene da. Jeg kan love deg at hun på bilde til høyre ikke hadde hatt like fin og stor rumpe hvis hun sto i samme positur som hun pådet andre bilde. Hun har på seg en truse som gjør man får større rumpe og måten hun står på. Alle kan få større rumpe med ha ordentlig svai i ryggen og ut med rumpa.

 

Anonymkode: 09300...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og igjen tilter hønene på KG fordi noen menn har en viss preferanse.

Dama på bildet til venstre er "fat skinny". Bare bein og litt fett som henger. Da foretrekker jeg heller ei med noen ekstra kilo på kroppen så ho får litt former.

Dama på bildet til høyre hadde en nydelig figur, ja takk!

Og før jeg blir sitert med stygge utsagn(igjen), jeg trener squats 2-3dager i uka.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herremann skrev:

Og igjen tilter hønene på KG fordi noen menn har en viss preferanse.

Dama på bildet til venstre er "fat skinny". Bare bein og litt fett som henger. Da foretrekker jeg heller ei med noen ekstra kilo på kroppen så ho får litt former.

Dama på bildet til høyre hadde en nydelig figur, ja takk!

Og før jeg blir sitert med stygge utsagn(igjen), jeg trener squats 2-3dager i uka.

Det handler ikke om preferansen, men at dere alltid skal gni inn at vi som ikke oppfyller preferansene er uattraktive, dårlig kjæresteemne og kun kan få menn av nederste rang. Og det er løgn, for i virkeligheten har man, i hvertfall jeg, sjans på pene og veltrente menn.

Hvorfor kan man ikke bare nevne preferansen og så ferdig med det liksom, hvorfor kjempe for å dra kvinner ned i samme slengen? Det hadde jeg aldri hatt samvittighet til med motsatt kjønn. 

Anonymkode: c911b...7df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke om preferansen, men at dere alltid skal gni inn at vi som ikke oppfyller preferansene er uattraktive, dårlig kjæresteemne og kun kan få menn av nederste rang. Og det er løgn, for i virkeligheten har man, i hvertfall jeg, sjans på pene og veltrente menn.

Hvorfor kan man ikke bare nevne preferansen og så ferdig med det liksom, hvorfor kjempe for å dra kvinner ned i samme slengen? Det hadde jeg aldri hatt samvittighet til med motsatt kjønn. 

Anonymkode: c911b...7df

Enig. Bare barnslig. "Siden du har flat rumpe, så kan ikke du forvente å få noe særlig. Eneste du får er de av nederste rang." Mens dere liksom får de hotteste jentene? Yeah right. 

Anonymkode: 09300...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En kvinnerumpe skal se slik ut:

1461665841-kim-kardashian-bum-selfie.jpg

Anonymkode: 49a3f...e29

absolutt ikke. dette er er styggt. rumpe som er kj;pt og betalt av plastikk baller under huden er s[ sinnsykt uattraktivt. nei takk. jeg tar heller en flat rumpe istedenfor dette her....sier jo litt om personene ogs[ som ikke gidder [ trener frem en naturlig fin rumpe, men heller betaler 50 000 for få noe lignende. dette sr jevelig ut

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, brownbrown skrev:

absolutt ikke. dette er er styggt. rumpe som er kj;pt og betalt av plastikk baller under huden er s[ sinnsykt uattraktivt. nei takk. jeg tar heller en flat rumpe istedenfor dette her....sier jo litt om personene ogs[ som ikke gidder [ trener frem en naturlig fin rumpe, men heller betaler 50 000 for få noe lignende. dette sr jevelig ut

Jeg er overrasket over at dette er hva du mener brownbrown :nori:likevel, du trenger ikke å uttrykke deg selv så grovt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

 

:sjokkert:

 

 :icon_lol:

Anonymkode: 2cc3c...347

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns kvinner med flat rumpe er ekstra turnoff.

Kvinner er skapt med hofter og litt større rumpe, det er jo tross alt nødvendig for å bære et barn. Ikke det at jeg går rundt og bevisst tenker på slikt, men om hun har flat gutterumpe, så tenker jeg at hun er utrolig lat, og en slik jente er jeg overhodet ikke interessert i. 

Ser for meg en jente som bare sitter på ræva hele dagen, går på trendy dietter (Hva var det nyeste, at maten hun spiser ikke skal ha vært i kontakt med sollys?), og at hun har mentale problemer fra manglende fysisk aktivitet. 

Anonymkode: 76eb8...52a

Mentale problemer ikke mindre..:alice:

Anonymkode: 3db20...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ville ikke tatt i deg med ildtang engang med de meningene der. Ts. Total turn off for meg. Enkelt som det. Og du får ikke vite noe om min kropp. Om jeg ser ut ut som en gudinne eller en vaskeklut er ikke relevant. Jeg er uoppnåelig for deg. Fordi du tenker som en dust. Ikke fordi du har preferanser. Men fordi du pålegger andre å fylle dem og rakker ned på de som ikke gjør. Det er kvalmene. Hvem tror du at du er ?!

Anonymkode: 3db20...15a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gammeldags at jeg synes det indre teller mest, og så får rumper og pupper være som det er. Det er ikke viktig jenter! Kun guttevalper som bryr seg. En ting er hva som ser vakkert ut på glanset papir, men når du velger hvem du skal våkne med de neste årene så kommer rumpa til kort. Det er vel ikke i ræva personligheten ligger? Muligens hos TS. 

Anonymkode: 4fff5...096

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Det heter kjeve, men de kravene du kommer med her, er verken ironiske eller satiriske i forhold til førsteposten😊 Damer snakker sånn hele tiden. Gjør et Googlesøk på en eller annen kjekk kjendis og skriv "site:forum.kvinneguiden.no" etter, så får du en masse poster som sier det samme som din. Det stilles akkurat like umenneskelige krav til menn som kvinner på forum i kroppsdiskusjoner. Ingen er bedre enn andre der

Oi, beklager den skrivefeilen. 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har faktisk ikke kroppskrav til evt. kjæreste. Klart er det et pluss om vedkommende er attraktiv, men helt ærlig hva skal jeg med utsende om jeg ikke blir respektert i forholdet? 

Jeg går ikke rundt og lager en tråd hvor jeg klager på at menn ikke ser ut slik jeg vil de skal se ut. Kanskje sndre kvinner gjør det, men det syns jeg er svært uhøflig. Det er ikke greit å presse andre til å få en kropp de selv føler er umulig å få, spesielt ikke hvis vedkommende er fornøyd med sin egen kropp.

Jeg husker da jeg var 15 og tenkte jeg var heldig som var tynn, og jeg var sååå fornøyd med kroppen min. Nå er jeg 18 og jeg hater kroppen min så jævlig, fordi den ikke er helt slik som samfunnet mener er attraktivt. Låra mine er for tykke, rumpa er spretten, men svært liten, puppene mine er små, jeg har fett på magen... Og jeg veier 43kg. At jeg veier 43kg, men likevel hater kroppen min til de grader at jeg nekter å skifte og dusje med resten av jentene i klassen, og at jeg aldri bader på sommeren, er tragisk, men det er ikke min skyld! Det er samfunnets skyld. Samfunnet og det urealistiske kroppspresset jeg får høre og lese om hver eneste dag. I tillegg sliter jeg personlig helt utrolig med helsa, så det gjør det i alle fall ikke lettere å trene til seg en vakker kropp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Ville ikke tatt i deg med ildtang engang med de meningene der. Ts. Total turn off for meg. Enkelt som det. Og du får ikke vite noe om min kropp. Om jeg ser ut ut som en gudinne eller en vaskeklut er ikke relevant. Jeg er uoppnåelig for deg. Fordi du tenker som en dust. Ikke fordi du har preferanser. Men fordi du pålegger andre å fylle dem og rakker ned på de som ikke gjør. Det er kvalmene. Hvem tror du at du er ?!

Anonymkode: 3db20...15a

Godt sagt👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, meeeg9 skrev:

Jeg er overrasket over at dette er hva du mener brownbrown :nori:likevel, du trenger ikke å uttrykke deg selv så grovt

hvorfor ? det  er ikke fint i det hele tatt. vist hun tar på seg en bukse så ser jo det ut som hun har bleie på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, brownbrown skrev:

hvorfor ? det  er ikke fint i det hele tatt. vist hun tar på seg en bukse så ser jo det ut som hun har bleie på seg

Fordi utseende fikserte menn liker store rumper... Så dette fikk meg til å heve øyenbrynene 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, meeeg9 skrev:

Fordi utseende fikserte menn liker store rumper... Så dette fikk meg til å heve øyenbrynene 😞

liker veltrente rumper ja. men man ser godt forskjell på kim kardashians bleie rumpe og en som driver å trener mye hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

Vanskelig...men om du ts tar et bilde bakfra og så fra siden, så kan vi si om du er ok, og ev. Gi deg noen tips?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure

Helt enig. Flat rumpe er ekstremt uattraktivt, og det kan fortelle noe om vedkommendes treningsvaner. Men selvsagt handler det mye om gener også. Har alltid hatt en fyldig sprettrumpe, men ikke på grunn av trening, selvom det kan hjelpe på. Gener avgjør hvor mye fett man samler på rumpen, der kan kosthold hjelpe. Muskler er minst lite viktig, og da gjelder trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er rumpe viktig. Og jeg velger kun jenter med en fin rumpe fordi jeg er svært pen selv og jentene sloss om meg. 

Anonymkode: 3a13d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...