Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svarer barnslighet med enda mer barnslighet. Står skikkelig respekt av sånt.

Dere krever ikke bare godt utseende om dere skulle har et godt utseende i tillegg, men også emosjonell og økonomisk trygghet. Greia er at menn som har alle tre kan velge og vrake, så dere får vel nøye dere med det dere får.

Anonymkode: 76eb8...52a

økonomisk trygghet er ikke så viktig. så lenge man har jobb og kan ta vare på seg selv er det mer en bra nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glad jeg er sammen med en mann som ikke snakker om 6'ere og 10'ere 😅

Og flate rumper... snakk om å være overfladisk.. din GUTTUNGE 

Anonymkode: f715b...bff

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, brownbrown skrev:

du ble vell fornærmet regner jeg med siden du svarte igjen på den måten.  selvfølgelig når du har flat rumpe selv og er utrent så får du ikke de best trente mennene. da må du nøye deg med ølmage og rundt fjes. dessverre

Dessverre? Hva er galt med det; påstår du at menn med ølmage er mindreverdige? De er ganske populære hos damene - uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MissMas skrev:

Dessverre? Hva er galt med det; påstår du at menn med ølmage er mindreverdige? De er ganske populære hos damene - uansett. 

er de ? jeg tror da slanke menn er mer attraktive enn menn med ølmage som likegodt kunne vøre gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

er de ? jeg tror da slanke menn er mer attraktive enn menn med ølmage som likegodt kunne vøre gravid

Da tror du feil. Humor og selvironi er det viktigste utstyret en mann kan ha. Merkelig at så mange menn tror at en sixpack har særlig mye å si... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MissMas skrev:

Da tror du feil. Humor og selvironi er det viktigste utstyret en mann kan ha. Merkelig at så mange menn tror at en sixpack har særlig mye å si... 

ingen som har nevnt sixpack her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
49 minutter siden, brownbrown skrev:

du ble vell fornærmet regner jeg med siden du svarte igjen på den måten.  selvfølgelig når du har flat rumpe selv og er utrent så får du ikke de best trente mennene. da må du nøye deg med ølmage og rundt fjes. dessverre

:ler: du klarer ikke arrestere meg på dette. Men kudos for forsøket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

:skratte:

Jess! Det er selvsagt derfor vi trener! For at fjotter som ikke kan skille skitt og kanel skal finne oss attraktive :icon_lol:

Hvorfor i alle dager tror du at damer bryr seg om hvorvidt du syns de er 5, 6 eller 10? Sjansene er gode for at helst vil slippe blikket ditt ;) 

Anonymkode: 63530...782

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp er topp:tommelopp: Dere med sånne dumme krav får kose dere med det bittelille utvalget dere sitter igjen med, jeg går på jakt etter en med flott personlighet, så skal jeg elske kroppen hennes uansett :wow: 

Anonymkode: 33fa6...670

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

jeg syns forresten det var et litt ekstremt bildet. er mange som ikke trener som ikke har i nærheten av rumpen til venstre og har helt normal rumpe egentlig. bare fordi man ikke trener betyr ikke at man har punktert ræv som på bilde. syns det er litt trist. ser mange damer gå inn på treningsenteret og trener 14 forskjellige kun rumpeøvelser og går hjem igjen.....og trener ikke resten av kroppen. vet ikke om jeg skal le eller grine.....det er fint med bra trent rumpe ja. men alle trenger ikke gå rundt med donald duck rumpe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

Jeg trener og er aktiv i friluftslivet, Jeg trener for å holde meg i form og for å føle meg bra, trener for min egen del. Ikke fordi menn liker veltrente rumper/pupper osv. Utseende fokuserte menn er turn off! 
 

PS! Kvinnen til høyre poserer på en annen måte enn kvinnen til venstre. Hadde hun stått "rett opp ned", hadde bildet sett en smule annerledes ut ;) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, MissMas skrev:

Da tror du feil. Humor og selvironi er det viktigste utstyret en mann kan ha. Merkelig at så mange menn tror at en sixpack har særlig mye å si... 

Kanskje hvis man er dårlig trent selv. Selvsagt er det kjempeviktig med humor og selvironi, men det finnes heldigvis en god del menn som har humor og selvironi i tillegg til en veldig flott kropp :). Det er viktig å være tiltrukket av utseende til den man er sammen med, og jeg er sikkert en dårlig person som ikke finner menn med ølmage attraktive, men sånt kan man i grunn heller ikke kontrollere. Jeg liker menn som er opptatt av trening, kosthold og friluftsliv fordi jeg er opptatt av det selv.  

Anonymkode: 051af...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinnerumpe skal se slik ut:

1461665841-kim-kardashian-bum-selfie.jpg

Anonymkode: 49a3f...e29

Og hvis de ikke ser akkurat sånn ut da? Hva er de da siden du sier de ikke er kvinner?

Er de menn? :blink: Med sånne boobs, - think not.

Er de hermafroditter da kanskje? :klo:

Enlighten us please! :pls:

 

 

Anonymkode: 03bd8...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinnerumpe skal se slik ut:

1461665841-kim-kardashian-bum-selfie.jpg

Anonymkode: 49a3f...e29

Den er operert slik. 

Anonymkode: 1011d...2ed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Spiteful skrev:

Og likevel blir kvinner som tar fyll i rumpa nærmest dømt til døden. Er faen ikke rart jenter er usikre på kroppen sin og tar plastiske inngrep når "menn" krever ditt og datt.

Ts, jeg forventer at du selv har stor, fyldig og fast rumpe, stor og lang penis, selvsagt six-pack og ciktigst av alt; kantete skjeve. Hvis ikke vil ingen ha det, just saying.

Det heter kjeve, men de kravene du kommer med her, er verken ironiske eller satiriske i forhold til førsteposten😊 Damer snakker sånn hele tiden. Gjør et Googlesøk på en eller annen kjekk kjendis og skriv "site:forum.kvinneguiden.no" etter, så får du en masse poster som sier det samme som din. Det stilles akkurat like umenneskelige krav til menn som kvinner på forum i kroppsdiskusjoner. Ingen er bedre enn andre der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NorahLudoAllis
3 timer siden, canacas skrev:

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

:legrine:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns kvinner med flat rumpe er ekstra turnoff.

Kvinner er skapt med hofter og litt større rumpe, det er jo tross alt nødvendig for å bære et barn. Ikke det at jeg går rundt og bevisst tenker på slikt, men om hun har flat gutterumpe, så tenker jeg at hun er utrolig lat, og en slik jente er jeg overhodet ikke interessert i. 

Ser for meg en jente som bare sitter på ræva hele dagen, går på trendy dietter (Hva var det nyeste, at maten hun spiser ikke skal ha vært i kontakt med sollys?), og at hun har mentale problemer fra manglende fysisk aktivitet. 

Anonymkode: 76eb8...52a

Asså, jeg har nå klart å ligge på meg et barn og dytte den ut av vaginaen - og jeg kan avkrefte at ræva og størrelse har noe som helst med saken å gjøre.

Jeg har ifølge spesialisten på Ullevål en "perfekte fødekropp", so I should know :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er merkelig er at jeg er en udugelig, stygg, dvask og uattraktiv heks utgått på dato (28 år, eldgammel) som kun har sjans på nederste rang i følge menn på KG, men i virkeligheten er jeg populær blandt menn, også de kjekkeste. 

Hilsen en frøken med liten rumpe og stort smil :) 

Anonymkode: c911b...7df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...