Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Spiteful skrev:

Oi, beklager den skrivefeilen. 

Nå snakker jeg for meg selv, men jeg har faktisk ikke kroppskrav til evt. kjæreste. Klart er det et pluss om vedkommende er attraktiv, men helt ærlig hva skal jeg med utsende om jeg ikke blir respektert i forholdet? 

Jeg går ikke rundt og lager en tråd hvor jeg klager på at menn ikke ser ut slik jeg vil de skal se ut. Kanskje sndre kvinner gjør det, men det syns jeg er svært uhøflig. Det er ikke greit å presse andre til å få en kropp de selv føler er umulig å få, spesielt ikke hvis vedkommende er fornøyd med sin egen kropp.

Jeg husker da jeg var 15 og tenkte jeg var heldig som var tynn, og jeg var sååå fornøyd med kroppen min. Nå er jeg 18 og jeg hater kroppen min så jævlig, fordi den ikke er helt slik som samfunnet mener er attraktivt. Låra mine er for tykke, rumpa er spretten, men svært liten, puppene mine er små, jeg har fett på magen... Og jeg veier 43kg. At jeg veier 43kg, men likevel hater kroppen min til de grader at jeg nekter å skifte og dusje med resten av jentene i klassen, og at jeg aldri bader på sommeren, er tragisk, men det er ikke min skyld! Det er samfunnets skyld. Samfunnet og det urealistiske kroppspresset jeg får høre og lese om hver eneste dag. I tillegg sliter jeg personlig helt utrolig med helsa, så det gjør det i alle fall ikke lettere å trene til seg en vakker kropp.

Du veier under halvparten av meg 😊 Jeg tror ikke du har for mye av noe.

De "kravene" som stilles i de trådene jeg snakker om, er ikke nødvendigvis krav til en kjæreste. Men til noe man kan sikle på før man går og legger seg sammen med sin høyst ordinære mann. For dette "er bare eyecandy". Og det er jo bare hyggelig for en person å høre? Det får man bare tåle osv...

Jeg synes ikke det er så kult, og det gjør tydeligvis ikke du heller. Jeg er ikke skrudd sammen sånn. Jeg sikler ikke på bilder av filmstjerner og supermodeller på nett, og går og legger meg sammen med min høyst ordinære dame. Jeg har elsket kjærestene mine, og siklet på dem. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hemmingroad skrev:

Femi, og feig. Noen skikkelig mann blir du nok aldri. Lager tråd vare for å irritere. Slutt å prat piss, å finn deg noen andre guttebasser å leke med! Tosk.

Jeg har ikke startet denne tråden....

Anonymkode: 3a13d...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens underholdning dette:ler:
Glad jeg både har gått ut på dato, har hengepupper nesten ned på navlen og rumpa snart midt på låret:pls:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke startet denne tråden....

Anonymkode: 3a13d...5b3

 

Ikke mat trollet:) 

Anonymkode: 4fff5...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, brownbrown skrev:

ingen som har nevnt sixpack her....

Og? Det er jo en urban myte det, at damer ser etter menn med sixpack. På steroider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningspike
3 timer siden, canacas skrev:

Viktigere enn folk tror? Så hvem er den viktig for da, om folk ikke tror det? :ler:

Den er faktisk viktigere enn folk tror. Noen tror sikkert rumpa bare er der. Men rumpa er faktisk viktig for stabilitet og god positur. Og trener man rumpa og beina vil man få størst effekt med tanke på forbrenning,hormonell balanse og nervesystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
1 time siden, treningspike skrev:

Den er faktisk viktigere enn folk tror. Noen tror sikkert rumpa bare er der. Men rumpa er faktisk viktig for stabilitet og god positur. Og trener man rumpa og beina vil man få størst effekt med tanke på forbrenning,hormonell balanse og nervesystemet.

Både rumpe og bein kan være topptrent uten at de er karikaturer av motebildet med Kardashian-booty.

Med det sagt har jeg nå unnagjort 200 knebøy. Tar 200 til før kvelden. :pinar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha godt vi kvinner ikke har like teite krav til dere gutta for da hadde 95% av dere blitt dumpa for skikkelig sviskeræv!  

Anonymkode: aea52...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke bare squats i forskjell der. Hun til høyre har nok en høyere fettprosent. Hun til venstre er avmagret. 

Anonymkode: 1011d...2ed

Enig her

Anonymkode: 520d5...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg virkelig ikke bryr meg nevneverdig om så må det være å ha sprettrumpe altså. Jammen glad mannen liker rumpa mi okke som. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2017 den 18.45, brownbrown skrev:

jeg syns forresten det var et litt ekstremt bildet. er mange som ikke trener som ikke har i nærheten av rumpen til venstre og har helt normal rumpe egentlig. bare fordi man ikke trener betyr ikke at man har punktert ræv som på bilde. syns det er litt trist. ser mange damer gå inn på treningsenteret og trener 14 forskjellige kun rumpeøvelser og går hjem igjen.....og trener ikke resten av kroppen. vet ikke om jeg skal le eller grine.....det er fint med bra trent rumpe ja. men alle trenger ikke gå rundt med donald duck rumpe

Punktert ræv😂😂😂

Anonymkode: 8abc4...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/14/2017 den 14.55, marengsi skrev:

Helt enig. Flat rumpe er ekstremt uattraktivt, og det kan fortelle noe om vedkommendes treningsvaner. Men selvsagt handler det mye om gener også. Har alltid hatt en fyldig sprettrumpe, men ikke på grunn av trening, selvom det kan hjelpe på. Gener avgjør hvor mye fett man samler på rumpen, der kan kosthold hjelpe. Muskler er minst lite viktig, og da gjelder trening. 

 Ha! Yeah right! Sjarmerende. At der går ann....

Anonymkode: a3b59...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, marengsi skrev:

Rumpe er viktigere enn folk tror. Skjønner godt at det er avgjørende for menn om damen er pen eller ei. Alle kan oppnå en fin rumpe. Krever trening og riktig kosthold

Er du seriøs??? Du må være 15 år , eneste legitime unnskyldning for å vise seg så tett I pappen 

Anonymkode: a3b59...be8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er til å gråte av.

"Damer skaper utseendepresset selv"

Så sitter mannfolka der selv, da. Med ølmage, slapp rumpe, fettpupper, osv osv. Likevel skal de kreve at dama ser slik og sånn ut.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si...

Anonymkode: ef64b...239

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er til å gråte av.

"Damer skaper utseendepresset selv"

Så sitter mannfolka der selv, da. Med ølmage, slapp rumpe, fettpupper, osv osv. Likevel skal de kreve at dama ser slik og sånn ut.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal si...

Anonymkode: ef64b...239

Hvordan er fordelingen her? 😄

Er ALLE mannfolk bygd sånn som du beskriver?

Er det bare mannfolk med ølmage, slapp rumpe og fettpupper som krever dette utseendet av damer?

Jeg har jo sett noen trente menn. Er det sånn at de krever at damene skal være utrente og slappe, eller har de også forventninger om et perfekt utseende?

Hvordan er denne fordelingen av menn som krever et perfekt utseende? Skal stygge menn absolutt ha pene damer, pene menn også ha de pene, eller går de for stygge? 

Du må gå litt mer i detalj, jeg skjønner ikke hva du mener. Enn så lenge var det bare en generalisering tatt ut av intet, uten noe rot i den virkeligheten jeg har rundt meg, i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.2.2017 den 17.58, MissMas skrev:

Og? Det er jo en urban myte det, at damer ser etter menn med sixpack. På steroider.

Kjempemyte, ass 😂

Trengte ikke å forlate forumet en gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Kjempemyte, ass 😂

Trengte ikke å forlate forumet en gang.

 

Du tror KG er representativt for Norge :skratte: KOMISK

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MissMas skrev:

Du tror KG er representativt for Norge :skratte: KOMISK

Du er jo medlem selv, tenker du at ikke er representativ med utsagnet ditt? Uttaler du deg som KG-medlem eller som representant for Norges kvinner? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En har forkjellig verdier i livet. Selv tenner jeg sykt på intelligens. Og jeg gjør også da hva jeg kan for å utvide min egen horrisont, stadig lære noe, prøve å forstå mer... av meg, av folk og verden. Jeg tenker ofte på hva jeg vil tenke om livet mitt i dag ,om jeg skulle en dag ligge på dødsleie, mot det å dø brått, og se tilbake på de valgene jeg tok i mine unge år- Hva brukte jeg tiden min på ?. Og personlig ville jeg begynne å grine om jeg så jeg hadde kastet bort mye tid på,for meg, noe så uvesnetlig som "bygging av kropp". Dvs kroppens utseende. Jeg er glad så lenge kroppen min funker og den er sundt. Jeg kan gå, jeg kan se osv Hurra ! Jeg trener fordi det gir meg overskudd, klart hode og jeg liker det.  Så lever jeg kanskje lenger og mer behagelig lenger. Livet er kort.

Men "Hey", jeg påfører ikke mine verdier på andre.. Bare tenkte komme med ett eksempel på en annen måte å tenke på. 

Anonymkode: 3db20...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...