Gå til innhold

Flere som synes det er turn off med kvinner med flate rumper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo litt med gener å gjøre også da. Har ei venninne som trener masse, er slank og fit men har uansett flat rumpe til hennes store frustrasjon. Jeg derimot trener men mye mindre og ikke i nærheten så fit, allikevel ser rumpa mi ut som om jeg har tatt masse squats. 

Anonymkode: 2c9a1...c84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

 

Anonymkode: e7581...73e

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har squatsrumpe, men en venninne av meg med flat rumpe har likevel finere pupper enn meg (eller noe annet). Sånn er det bare. Noe er vi heldig med, andre ting mer uheldig.

På bildet er jo den ene rumpen trent og den andre utrent i tillegg, så blir vel ikke helt rettferdig?

Anonymkode: f673f...391

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er ganske vanlig nå. Det er store rumper som er moten nå og det er ikke uvanlig å bli påvirket av motebildet.

Anonymkode: af8ee...3a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er strengt tatt en viktig forskjell mellom de rumpene 1) valg av positur (svai i ryggen), 2) vinkel på kamera, 3) valg av truse.

Går også utifra at jenta til høyre er noe yngre. Men det er verdt å få med seg at endel av disse instagram-jentene som averterer for squats bruker mer tid på lyssetting, posering og redigering enn de gjør på treningssenter.

Anonymkode: 0dfb1...30f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa blir finere med trening, helt riktig. Det er det eneste dette bildet viser.

Anonymkode: ae857...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

Hun på bilde til høyre har egentlig ikke noe fin rumpe. Hun bare står helt bøyd med ryggen, står med en fot foran den andre som gjør at rumpa ser mer flatterende ut og bruker en truse som gjør at rumpa ser større ut. Hadde hun hatt på seg jeans og stått helt vanlig så hadde rumpa vært rimelig flat. Glad jeg har litt mer rumpe enn det der. 

Anonymkode: 051af...faf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mange jenter med flater rumper der ute! Trener dere ikke? Jeg bryr meg ikke så mye om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger. Men jeg (og de fleste menn) er veldig opptatt av kvinnerumper, og hun må være veldig spesiell hvis jeg skal være sammen med ei med flat rumpe. Dessverre er det mange jenter som driter i rumpa. Kom igjen jenter, SQUATS! Da går dere lett fra en 5'er eller 6'er til en 10'er!

Mind-Right-Body-Tight-Squats-vs-No-Squat

Anonymkode: e7581...73e

"Jeg bryr meg ikke om størrelsen på puppene så lenge de ikke henger" Er du helt blåst! Er ikke turn off med flat rumpe. Guttunge!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jo litt med gener å gjøre også da. Har ei venninne som trener masse, er slank og fit men har uansett flat rumpe til hennes store frustrasjon. Jeg derimot trener men mye mindre og ikke i nærheten så fit, allikevel ser rumpa mi ut som om jeg har tatt masse squats. 

Anonymkode: 2c9a1...c84

Samme her og. Jeg har ganske flat rumpe og får ikke sprettrumpe uansett hvor hardt jeg trener og hvor mange squats jeg tar. Samme flate rumpe hsr søsteren min. 

Ts, du virker veldig kunnskapsløs hvis du tror alle kan få samme rumpe som hun på bilde så lenge de bare kjører på med squats. 

Endret av LeilaS
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

:fnise: 

Post bilde av din rumpe ts, så kan vi se om du har en trent squat rumpe ;) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare squats i forskjell der. Hun til høyre har nok en høyere fettprosent. Hun til venstre er avmagret. 

Anonymkode: 1011d...2ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og likevel blir kvinner som tar fyll i rumpa nærmest dømt til døden. Er faen ikke rart jenter er usikre på kroppen sin og tar plastiske inngrep når "menn" krever ditt og datt.

Ts, jeg forventer at du selv har stor, fyldig og fast rumpe, stor og lang penis, selvsagt six-pack og ciktigst av alt; kantete skjeve. Hvis ikke vil ingen ha det, just saying.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

du ble vell fornærmet regner jeg med siden du svarte igjen på den måten.  selvfølgelig når du har flat rumpe selv og er utrent så får du ikke de best trente mennene. da må du nøye deg med ølmage og rundt fjes. dessverre

Endret av brownbrown
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

du ble vell fornærmet regner jeg med siden du svarte igjen på den måten. har vell flat rumpe du...

Skivebom. Du har tydeligvis ikke fått med deg det som skjer i selfie-tråden. Det var rumpa si det. :ninuskapus:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Sphere skrev:

Skivebom. Du har tydeligvis ikke fått med deg det som skjer i selfie-tråden. Det var rumpa si det. :ninuskapus:

send link da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Jada, tits and ass skal dere ha. Hva får vi tilbake da? Dvaske hengemager og slapp ræv. Eller glemte du legday NÅ IGJEN? :fart2:

Svarer barnslighet med enda mer barnslighet. Står skikkelig respekt av sånt.

Dere krever ikke bare godt utseende om dere skulle har et godt utseende i tillegg, men også emosjonell og økonomisk trygghet. Greia er at menn som har alle tre kan velge og vrake, så dere får vel nøye dere med det dere får.

Anonymkode: 76eb8...52a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

send link da

Sjekk selfietråden, dersom den ikke ligger der, har du virkelig gått glipp av noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kvinner med flat rumpe er ekstra turnoff.

Kvinner er skapt med hofter og litt større rumpe, det er jo tross alt nødvendig for å bære et barn. Ikke det at jeg går rundt og bevisst tenker på slikt, men om hun har flat gutterumpe, så tenker jeg at hun er utrolig lat, og en slik jente er jeg overhodet ikke interessert i. 

Ser for meg en jente som bare sitter på ræva hele dagen, går på trendy dietter (Hva var det nyeste, at maten hun spiser ikke skal ha vært i kontakt med sollys?), og at hun har mentale problemer fra manglende fysisk aktivitet. 

Anonymkode: 76eb8...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...