Gå til innhold

Innvaderende stemor

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det ser ikke ut til at hun har lest meldingen selv om hun har vært "aktiv" etter jeg sendte den. Ikke noe svar. 

Anonymkode: 309ae...5a0

Har vært stemor selv og det kunne aldri fallt meg inn å opptre slik. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Harde ord fra deg! Man kan faktsik bli satt ut, selv om man i utgangspunktet ikke er konfliktsky!!! Man kan få en lammelse av å ikke vite hva man skal gjøre, pga man blir sjokkert/overlempet. En situasjon som plutselig forestår, og man har ikke en plan i hodet for hvordan man skal reagere/ikke var forberedt. Forstår ikke du at det går an?? Uten at mor er feig og dermed fortjener all dritt hun kan få?? Du er ikke mye menneskekjenner, forstår jeg :) Stemor har uansett INGEN rett til å opptre som hun gjorde. 

Anonymkode: 028d8...bf6

Jeg er med på hva du sier - men:

TS brukte for lang tid. 

Sjokket kan ikke vare SÅ lenge, det handler jo om eget barn!

Anonymkode: a0ce9...613

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lest hele tråden, men vil bare si til Ts at du overreagerer ikke i det hele tatt! Jeg hadde også blitt litt satt ut om noe sånt hadde skjedd, tror jeg. Du må prøve å få litt mer selvtillit som mor. Stemor kan aldri ta din plass, samme hvor glad hun er i barnet. Syns meldingen du skrev var veldig reflektert og fin! 

Kanskje kan du gi klar beskjed på forhånd neste gang, f.eks første skoledag. At du følger datteren din, og at hvis stemor vil være med, så får hun holde seg litt i bakgrunnen. Skjønner godt at du ikke vil lage oppstyr der og da, så gjør det klart på forhånd.

Anonymkode: 58081...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...